تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى جبرئيل با وحى به نزدم مى‏آمد، نخستين چيزى كه به من القا مى‏كرد، بسم اللّه‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814714822




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هرج و مرج در پایتخت لیبی


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: هرج و مرج در پایتخت لیبی


در حالیکه دولت موقت لیبی به نخست وزیری عبدالله الثنی ، هم اکنون بر سر کار است ، شورای ملی عمومی این کشور، عمر الحاسی، استاد علوم سیاسی دانشگاه بنغازی را برای تشکیل دولت وحدت ملی منصوب کرد . به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، نخست وزیر موقت لیبی در نشست خبری مشترک با عقیله صلاح عیسی، رئیس مجلس در شهر طبرق اعلام کرد : " نشست شورای ملی عمومی و تصمیمات آن غیر قانونی است و تنها مرجع قانونی، مجلس است . "
 هرج و مرج در پایتخت لیبی به اوج رسید

عیسی نیز در این کنفرانس مطبوعاتی تصمیمات شورای ملی عمومی را محکوم و اعلام کرد وی روز سه شنبه برای رایزنی درباره اوضاع لیبی با عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر، به این کشور عزیمت خواهد کرد.
همزمان خبر می رسد در پی درگیری های شدید میان شبه نظامیان رقیب در طرابلس ، اقامتگاه عبدالله الثنی، نخست وزیر موقت لیبی، به دست گروه های افراطی غارت و به آتش کشیده شده است.
 هرج و مرج در پایتخت لیبی به اوج رسید

عبد الله الثنی با متهم کردن شبه نظامیان اسلامی گرای «فجر لیبی» به این اقدام، اعلام کرد اقامتگاه نخست وزیر نیز مانند اقامتگاه های تعداد بی شماری از مردم لیبی است که در یکی از محله های جنوب طرابلس به سرنوشت مشابهی دچار شده است.
نخست وزیر موقت لیبی همچنین اعلام کرد امنیت در طرابلس برقرار نشده است و مقر شورای وزیران تهدید می شود.
همچنین منابع خبری اعلام کرده اند روزهای گذشته ، جنگنده های امارات با همکاری مصر ، حملاتی را ضد برخی گروه های شبه نظامی در لیبی انجام داده اند .  
دانلود
 

لینک را کپی کنید


سه شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن