تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس حريم خدا را حفظ كند، حرمتش حفظ مى‏شود و هر كس خدا را اطاعت كند، اطاعت مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814216957




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

يک دستگاه اداري به تنهايي نمي تواند ايجاد اشتغال کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ شهريور ۱۳۹۳ (۲۲:۱۲ب.ظ)
معاون وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي در بندرعباس: يک دستگاه اداري به تنهايي نمي تواند ايجاد اشتغال کند معاون توسعه و کارآفريني وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي گفت: اشتغال و کارآفريني محصول يک سياست و عملکرد يک دستگاه نيست، بلکه ايجاد اشتغال نتيجه يک سياست و نظام هماهنگ با همکاري همه جريان هاي تأثيرگذار است.
به گزارش خبرگزاري موج، "دکتر حسن طايي" در نشست شوراي اشتغال استان گفت: همه دستگاه هاي اجرايي، فرهنگي، آموزشي، نهادهاي اجتماعي و فرهنگي و حتي رسانه ها بازيگران مهم عرصه اشتغال هستند.
وي ادامه داد: اين نظام حاصل به هم پيوستن همه جريان هاي متحول کننده اشتغال بوده که در هفت بخش تقسيم بندي شده اند.
طايي اضافه کرد: اين بخش ها شامل آموزش، مهارت تحول، تخصص و دانايي، سرمايه گذاري، رشد و توليد، محيط مناسب کسب و کار، فضاي مساعد و امن سرمايه گذاري، وجود تقاضا و بازار مناسب بازاريابي و فروش محصولات، جريان تجارت خارجي دو سويه، فرهنگ مناسب و بهره وري نيروي کار و خطر پذيري هستند.
معاون توسعه و کارآفريني وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي اظهار داشت: موضوع آموزش و فاصله آن با نيروي کار بايد نشست با مسوولان آموزشي استان برطرف شود و هر منطقه بهتر با نيازهاي مهارتي بازار کار خود آشنايي دارد.
وي خاطر نشان کرد: براي حل مسأله سرمايه گذاري نيز بايد ارتباط بانک و بنگاه اقتصادي اصلاح شود و هرمزگان نيز بايد تسهيل گر تجارت خارجي دوسويه باشد.
طايي با اشاره به اهميت تجارت خارجي دو سويه اظهار داشت: با وجود برخورداري از زيرساخت هاي بندري متأسفانه در بسياري بخش ها روند مبادلات خارجي يک سويه است.
به گفته اين مسوول با وجود اينکه دانش آموختگان دانشگاهي وارد بازار کار شده اند، نتوانسته اند نظام توليد را متحول کنند که بايد اين روند آسيب شناسي شود.
وي همچنين بر ضرورت بهبود بهره وري توسط مديران دستگاه هاي اجرايي تأکيد کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن