تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدبخت‏ترين مردم پادشاهانند و خوشبخت‏ترين مردم كسى است كه با مردم بزرگوار معاشرت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805095634




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معیشت معلمان از دغدغه های بزرگ آموزش و پرورش است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: هاشمی رفسنجانی در اجلاس سی و یکم آموزش و پرورش: معیشت معلمان از دغدغه های بزرگ آموزش و پرورش است خبرگزاری پانا :رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، رسیدگی به معیشت معلمان را از دغدغه های بزرگ آموزش و پرورش دانست و گفت: برای این مسئله راهکار های متعددی در زمان وزارت دکتر نجفی عنوان شده است
۱۳۹۳ دوشنبه ۳ شهريور ساعت 13:12




به گزارش خبرگزاری پانا ، آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی در دومین روز از سی و یکمین اجلاس روسای آموزش و پرورش مناطق کشور، اظهار داشت: خرسندیم که در خدمت شما شخصیت های بزرگوار عرصه آموزش و پرورش هستیم که در جهت تامین سرمایه لازم جامعه در آینده مشغول خدمت هستیم.
وی افزود: بی شک کار آموزش و پرورش ویژگی انبیا است و همواره تعلیم، حکمت و کتاب باهم همراه بوده اند. همچنین شهادت امام صادق(ع) که به واقع تاریخ اسلام و بشریت مدیون منابع حکمت، علم و تلاش علمی ایشان است تسلیت عرض می کنیم.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: شهیدان رجایی و باهنر که هفته دولت به نام آن ها ثبت شد را باید بنیان گذار آموزش و پرورش نوین دانست امروز نیز باید خداوند را شاکر باشیم که مدیریت آموزش و پرورش به دستان با کفایت فردی است که شاگرد 3 شهید بزرگوار بهشتی، رجایی و باهنر بوده است.
وی یادآور شد: بزرگ ترین دستگاه اجرایی در ساختار دولت وزارت آموزش و پرورش است و همواره در حجم بزرگ مشکلات شما را در مسئولیت های مختلفی که داشتند درک کرده و همه کسانی که قصد داشتند قدم بزرگی در این راه بردارند متاسفانه در بودجه نویسی دچار مشکل بودند.
*کمی حقوق و مزایا باعث شده استعدادهای درخشان و زبدگان تمایلی برای معلمی نداشته باشند
آیت الله هاشمی رفسنجانی افزود: بسیاری از افراد در نظام تعلیم و تربیت نتوانستند موقعیت اساسی دانشگاهی خود را از جهت حقوق و مزایا به دست آورند، البته تفاوت هایی باید بین معلمان و مقام علمی دانشگاهی وجود داشته باشد اما یکی از مشکلات کمی حقوق و مزایا این است که زبدگان و استعداد های درخشان رغبتی برای حضور در عرصه معلمی ندارند.
وی خاطرنشان کرد: کودکان خشت های آینده جامعه را می سازند و باید به صورت همه جانبه و تخصصی با آن ها برخورد شود. پس باید معلمانی در سطح عالی بر روی این استعدادها کار کنند تا نیروهای مستعدی در آینده تربیت شوند.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: بنابراین معیشت معلمان همواره جز مسایل و دغدغه های مهم بوده که راهکارها و سیستمی جدید در زمان وزارت نجفی برای آن طراحی شد تا  قداست و کرامت این بخش به خاطر محصولشان که هدایت نسل آینده است حفظ شود.
* در حوزه تربیت دانش آموزان از بانوان بیشتر بهره مند شویم
وی تصریح کرد: بنا به داستان قرآن و زمینه خلقت انسان آدم با علم و تعلیم از آغاز خلق شده و پیامبر خاتم نیز با دانش و ایمان و پرورش همراه بوده که باید آن را کاری هم تراز آموزش و پرورش دانست.
آیت الله هاشمی رفسنجانی خاطرنشان کرد: انسان بر تمام موجودات برتری دارد و همه این ها به دلیل وجود علم است و شیطان به این دلیل به انسان سجده نکرد که جهالت شرک و مادیات را دوست دارد. قرآن و تعلیمات آن در جزیره العرب توانست عرب جاهل را معلم تاریخ بشریت کند.
وی بیان کرد: آموزش و پرورشی ها باید بدانند که در این مجموعه رسالت عظیمی برعهده دارند و خداوند آن ها را دوست داشته که در این مسئولیت قرار گرفته اند و با توجه به مقامات علمیه باید از خانم ها نیز در به طور متناسب در تربیت دانش آموزان استفاده کرد












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن