تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بى گمان شيعيان ما دل هايشان از هر خيانت، كينه،وفريبكارى پاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814662929




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عامل توزیع داروهای غیر مجاز دستگیر شد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: عامل توزیع داروهای غیر مجاز دستگیر شد
با تلاش ماموران اطلاعات سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، پس از دو ماه تلاش ، سرانجام مرد جوانی که عامل توزیع داروهای غیرمجاز در عطاری های کرج بود، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.
مأموران اطلاعات سپاه اوایل خرداد ماه امسال، متوجه فروش داروهای غیر مجاز جنسی، افزایش و کاهش وزن و ... توسط یکی از عطاری های کرج شدند. براساس این گزارش، مأموران در گام اول تحقیقات دریافتند، این داروهای غیر مجاز، که از راه قاچاق وارد کشور شده است، در سطح شهر و در بین عطاری ها در حال توزیع است. بنابر این، با استقرار در نزدیکی یکی از این عطاری ها، فروشندگان دارو را شناسایی و مخفیانه از آنها تحقیق به عمل آوردند. آنها در بررسی های خود متوجه شدند، عنصر توزیع این داروها، مردی 47 ساله به نام «ح_س» است. مأموران سرانجام پس از دو ماه کمین و زیر نظر گرفتن مغازه مورد نظر، فرد مورد نظر را شناسایی و در هنگام خروج از مغازه وی را دستگیر کردند. وی پس از دستگیری با اقرار به اینکه این داروها بصورت قاچاق وارد کشور شده گفت که این داروها را به هشت مغازه عطاری در کرج فروخته است.




تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن