تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى گيرد، در سينه اش بى قرارى مى كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805112966




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجهیز و ارتقای هتلینگ بیمارستانهای مازندران


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران جان بابایی مطرح کرد:
تجهیز و ارتقای هتلینگ بیمارستانهای مازندران
ساری - خبرگزاری مهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران تجهیز شش بیمارستان به دستگاه سی تی اسکن و ماموگرافی و ارتقای هتلینیگ را از برنامه های مهم این دانشگاه بیان کرد.



به گزارش خبرنگار مهر، قاسم جان بابایی صبح دوشنبه در بازدید از بیمارستانهای ساری گفت: در هفته دولت، بیمارستانهای رازی قائمشهر، امام حسین(ع) نکا به دستگاه سی تی اسکن و امام(ره) ساری به دستگاه سی تی سیمیلاتور و حضرت زینب بابلسر، شهدای بهشهر و امام علی(ع) آمل به دستگاه ماموگرافی مجهز می شوند.
 
جان بابایی، با اشاره به افتتاح بیمارستان جایگزین آیت الله طالقانی  چالوس در آستانه هفته دولت ، افزود: این بیمارستان با حضور وزیر بهداشت در روزهای گذشته به بهره برداری  رسید.
 
وی، با بیان اینکه در این هفته بیمارستانهای رازی قائمشهر و امام حسین(ع) نکا به دستگاه سی تی اسکن مجهز می شوند، اظهار داشت: در بیمارستان امام(ره) ساری نیز  دستگاه سی تی سیمیلاتور نصب  وراه اندازی می شود.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، ادامه داد: تجهیز بیمارستانهای شهدای بهشهر، امام علی(ع) آمل و حضرت زینب بابلسر به دستگاه ماموگرافی هر کدام به ارزش شش میلیارد میلیون ریال، در طول هفته دولت انجام می شود.
 
جان بابایی، از تکمیل و تجهیز بخش دیالیز بیمارستان امام حسین(ع) نکا خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه 3000 میلیون ریال هزینه صرف شد.
 فاز اول طرح ارتقاء هتلینگ در بیمارستان امام(ره) ساری
 
معاون توسعه و پشتیبانی مرکز آموزشی درمانی امام(ره) ساری از اجرای فاز اول طرح ارتقا هتلینگ بیمارستان در راستای برنامه تحول نظام سلامت خبر داد .
 
دکتر رضا نجفی، با بیان اینکه فاز اول این طرح، در بخشهای داخلی، زنان و زایمان و مغز و اعصاب وارولوژی با صرف هزینه ۴۶۰ میلیون تومان در حال اجرا است ، گفت: ارتقای هتلینگ بیمارستانها به منظور افزیش رضایتمندی بیماران در طرح تحول نظام سلامت پیش بینی شده است.
 
وی، ضمن اشاره به اینکه به تدریج تمامی فضای بیمارستان امام(ره) ساری بهسازی می شود، تصریح کرد: هزینه های مربوط به این امر در قالب طرح تحول نظام سلامت پرداخت می شود.
 
قائم مقام رئیس بیمارستان امام(ره) ساری، ادامه داد: بهسازی تخت، لاکر، دیوارها، دربها، تجهیزات پزشکی، رنگ آمیزی فضای داخلی وبیرونی بیمارستان، تعویض سنگ فرشها، سیستم گرمایشی  وسرمایشی، سرویسهای بهداشتی و سایر امکانات رفاهی این بیمارستان تا پایان سال اجرایی می شود.
 
دکتر نجفی، با بیان اینکه در راستای افزایش رضایتمندی بیماران تعداد تختهای بستری در اتاقها از ۵ تخت به ۳ تخت تقلیل می یابد، گفت: یک دستگاه سی تی اسکن نیز در این بیمارستان طی هفته دولت نصب و راه اندازی می شود.
 
وی، با اشاره به وجود بخشها و کلینیکهای درمانی متعدد در این بیمارستان گفت: این بیمارستان با ارایه  خدمات درمانی عمومی، تخصصی و فوق تخصصی به یکی از بزرگترین مراکز درمانی در مازندران تبدیل شده است.



۱۳۹۳/۶/۳ - ۱۰:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن