تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812910309




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشهد، مقصد بعدی کاروان تدبیر و امید


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
مشهد، مقصد بعدی کاروان تدبیر و امید

مشهد، مقصد بعدی کاروان تدبیر و امید
معاون اجرایی رییس جمهوری اعلام کرد: رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید برای هشتمین سفر داخلی به بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج امام هشتم، علی ابن موسی الرضا (ع) مشرف می شوند.
به گزارش نامه نیوز به نقل از ایرنا، «محمد شریعتمداری» افزود: این سفر همزمان با سالروز ولادت باشکوه امام رئوف امام رضا (ع) انجام خواهد شد.

وی اظهار داشت: مسوولان کابینه یازدهم، وزرا و معاونان رییس جمهوری در این سفر علاوه بر دیدار با مردم شهر مقدس مشهد به مشکلات، پیشرفت، پتانسیل ها و ظرفیت های توسعه ای استان توجه ویژه ای خواهند داشت.

رییس جمهوری تاکنون به همراه شماری از اعضای دولت تدبیر و امید به استان های مرزی خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، همچنین استان های لرستان، چهار محال و بختیاری و اردبیل سفر کرده است.



1393/6/3





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن