تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813051664




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره‌مندي تمامي روستاهاي استان زنجان از نعمت گاز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ شهريور ۱۳۹۳ (۱۳:۲۰ب.ظ)
تا پايان سال 95 محقق خواهد شد؛ بهره‌مندي تمامي روستاهاي استان زنجان از نعمت گاز استاندار زنجان گفت: خدمات مخابراتي طي سال جاري و پوشش گازرساني تمامي روستاهاي استان تا پايان سال ۹۵ محقق خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، جمشيد انصاري با بيان اينکه هم اکنون تنها ۴۶ درصد از روستاهاي استان تحت پوشش خدمات گازرساني قرار دارند گفت: به استناد يکي از مجوزهايي که در قانون بودجه امسال وجود دارد موافقتي را از وزارت نفت دريافت کرده‌ايم که تا پايان سال ۹۵، کل روستاهاي استان تحت پوشش خدمات گازرساني قرار بگيرند.
وي به ترکيب صحيح نسبت جمعيت شهري و روستايي شهرستان ماهنشان اشاره کرد و گفت: يک سوم جمعيت استان در روستا‌ها و مابقي در شهر‌ها ساکن مي‌باشند و اين در حاليست که از چهل هزار نفر جمعيت شهرستان ماهنشان بيش از ۷۵ درصد آن را ساکنين روستا‌ها تشکيل مي‌دهند، لذا ساختار اقتصادي اين شهرستان مبتني بر کشاورزي است.
استاندار زنجان گفت: ظرفيت‌هاي قابل قبول آب و خاک شهرستان و وجود رودخانه قزل اوزن به عنوان يک نعمت خدادادي، دستيابي به آب را براي ساکنين اين شهرستان مهيا کرده است.
وي در ادامه افزود: ما مصوبه شوراي اقتصاد را براي تسريع در احداث سد مشمپا از طريق فاينانس خارجي اخذ کرده‌ايم و اميدواريم حداکثر طي چهار سال آينده عمليات احداث اين سد به پايان برسد. هرچند که پيگيري‌هاي جدي در جهت تکميل و بهره برداري از سد مراش نيز در دستور کار مديريت استان قرار دارد.
مقام عالي دولت در استان، ارزش افزوده حاصل از اقتصادي شدن فعاليت هاي کشاورزي، توسعه فعاليت هاي آبزي پروري؛ بويژه پس از افتتاح سد‌ها و همچنين تغيير رويکرد حوزه کشاورزي از زراعت به باغداري را بسيار حائز اهميت دانست و گفت: در حوزه کشاورزي بايد بسمتي برويم که با مصرف آب کمتر و سطح کشت کمتر بتوانيم درآمد بهتري کسب نماييم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن