تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حکمت را هر کجا که یافتی فراگیر، زیرا حکمت گمشده هر مومن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813070064




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گم شدن ۳۰۰ میلیون تومان پول نقد در پرسپولیس تا کثیف ترین کار دنیا


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: گم شدن ۳۰۰ میلیون تومان پول نقد در پرسپولیس تا کثیف ترین کار دنیا


نگاهی به اخبار برخی سایت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی در دوم شهریور ۱۳۹۳.کثیف ترین کار دنیا/اعدام زن دندانپزشک به جرم همکاری با دولت/تابلوی دردسرساز برای پرسپولیس/اولین اتومبیلی که وارد ایران شد/تولد گوساله‌ای عجیب!/بلندترین سرسره جهان/ کفش هوشمند کثیف ترین کار دنیا

کثیف ترین کار دنیا

برندن والش یک غواص حرفه ای است اما تفاوت او با دیگر غواصان در محیط کار است. این مرد برای بدست آوردن خرج زندگی مجبور است در فاضلاب های مملو از مدفوع و کثافت غواصی کند و راه های گرفته شده را از آشغال خالی کند. این مرد ۲۵ سال است که در فاضلاب های ملبورن مشغول غواصی است و به گفته خودش از این کار بسیار لذت می برد. دلیل اصلی برای غواصی در فاضلاب خارج کردن مواد خاصی از میان این کثافات است.او می گوید این کار به هیچ عنوان برای افرادی که حساس هستند خوب نیست و شاید خیلی کمتر از یک درصد جمعیت جهان بتوانند لحظه ای این کار را انجام دهند زیرا وقتی شما در فاضلاب هستید تمام بدنتان از چرک و کثافت پوشیده می شود.
بیشتر...

  اعدام زن دندانپزشک به جرم ویزیت مردان!

اعدام زن دندانپزشک به جرم ویزیت مردان!

داعش یک خانم دندانپزشک به نام روی دیاب رو را در شهر میادین در ریف دیرالزور شرقی اعدام کرد، داعش جرم این دکتر را همکاری با نظام سوریه اعلام کرده است.
بیشتر...

تابلوی دردسرساز برای باشگاه پرسپولیس

تابلوی دردسرساز برای باشگاه پرسپولیس

حاشیه های باشگاه پرسپولیس کم بود حالا یک تابلو هم به جمع حاشیه های این باشگاه اضافه شده است.
سال گذشته به مناسبت پنجاهمین سالگرد راه اندازی باشگاه پرسپولیس تابلویی نفیس که هنرمندی به نام مرتضی نداف آن را طراحی و ساخته بود به باشگاه اهدا شد. از این تابلو در مراسم پنجاهمین سالگرد باشگاه رونمایی شد و برخی از بزرگان پرسپولیس همانند علی دایی، علی پروین و همایون بهزادی بر روی آن امضا زدند.این تابلو از سوی یکی از خیرین به مبلغ 300 میلیون تومان خریداری و قرار شد مبلغ بین طراح تابلو و پیشکسوتان باشگاه تقسیم شود. به فاصله یک سال از آن مراسم حالا صاحب تابلو یعنی نداف مدعی شده که هیچ خبری از آن مبلغ نیست و مشخص نیست چه کسی آن مبلغ را در اختیار دارد. این هنرمند می گوید که باشگاه پرسپولیس لااقل آن 10 میلیون تومانی را که او برای طراحی این تابلو متقبل شده پرداخت کند
اما محمد رویانیان مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس می گوید که از اول هم قرار بوده آن تابلو به باشگاه پرسپولیس اهدایی باشد! به هر حال واقعا مشخص نیست که پول حاصل از فروش آن تابلو در دست چه کسی است.
بیشتر...

اولین اتومبیلی که وارد ایران شد

اولین اتومبیلی که وارد ایران شد

بیشتر...

زشت ترین گریم مصطفی زمانی

زشت ترین گریم مصطفی زمانی

تصویری از گریم متفاوت مصطفی زمانی بازیگر نقش یوسف در سریال حضرت یوسف(ع)، در صفحه اینستاگرام «بابک اسکندری» گریمور توانمند کشورمان منتشر شد که متعلق به نقش مصطفی زمانی در فیلم پریناز می باشد.این گریم وی را با چهره ای بسیار متفاوت از آنچه در سینما دیده ایم نشان داده است. مصطفی زمانی از آن بازیگرهایی است که با حضورش در قاب تلویزیون و بازی نقش یوزارسیف تبدیل به چهره‌ای شناخته شده و محبوب شد، سکوت او پس از پخش سریال و کمتر ظاهر شدنش در مطبوعات و رسانه‌ها عطش همه را برای دانستن از او بیشتر کرد. او همین اواخر فیلم سینمایی خط ویژه را روی پرده داشته که با یک نقش متفاوت در فیلمی خوش ساخت ظاهر شده است.
بیشتر...

تولد گوساله‌ای عجیب!

تولد گوساله‌ای عجیب!

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان سمنان از تولد یک گوساله با قلب بیرون از بدن در این شهرستان خبر داد. این گوساله در دامداری منطقه زاوقان سمنان بدنیا آمد که بلافاصله پس از تولد حیوان توسط دامدار به یکی از درمانگاه های دامپزشکی شهرستان سمنان آورده شده است.وی گفت: تولد این گوساله به شکل طبیعی بوده و به نظر می رسد از زمان تشکیل جنین، قلب حیوان در خارج از بدن وی شکل گرفته است.رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ادامه داد: تولد گوساله با قلب بیرون از بدن که در اثر جهش های ژنتیکی رخ می دهد بسیار نادر بوده و بر اساس بررسی های صورت گرفته برای اولین بار در شهرستان سمنان گزارش می شود. هماهنگی های لازم برای انجام عمل جراحی بر روی حیوان صورت پذیرفته بود لیکن در ساعات اولیه پس از تولد، حیوان به دلیل شکل غیر طبیعی قلب و در نتیجه نارسایی و عملکرد نامناسب آن تلف شد.
بیشتر...

کفش هوشمند، پزشک ارتوپد شما می‌شود

کفشی هوشمند پزشک ارتوپد شما می‌شود

کفشی هوشمند می‌تواند به دقت مشکلات حرکتی و عروقی کف پای افراد را شناسایی کند.کارشناسان برای آنالیز و بررسی میزان حساسیت کف پا و مشکلات آن یک نرم‌افزار منحصربه‌فرد تولید کرده‌اند.گفتنی است، این فناوری نوین که boogio‌ نام دارد همراه با یک دستگاه استثنایی به کفشی خاص متصل می‌شود و فرد با گام برداشتن می‌تواند آنالیز دقیقی از وضعیت پای خود بدست آورد. این دستگاه دارای فناوری‌ بلوتوث نیز می‌باشد که تعامل بین کفش و گوشی هوشمند برقرار می‌کند. این کفش‌ها قرار است در سال 2014 راهی بازار مصرف شوند که با پوشیدن این کفش‌ها‌ پزشکان بهتر می‌توانند از بیماری‌های افراد در زمینه مشکلات ستون فقرات آگاه شوند.
بیشتر...

بلندترین سرسره جهان

بلندترین سرسره جهان

بلندترین سرسره جهان

بلندترین سرسره جهان

بلندترین سرسره جهان

بلندترین سرسره جهان در پارکی در شهر کانزاس در ایالت متحده آمریکا ساخته شده است، این سرسره به عنوان رکورددار بلندترین سرسره جهان در کتاب گینس به ثبت رسید. این سرسره  دارای ارتفاع 51 متر است و بلندترین سرسره جهان شناخته شده است و دارای قایق‌هایی با گنجایش سه نفر است.
بیشتر...


 


یک شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن