تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819667008




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره‌برداري از باند جديد فرودگاه رامسر تا پايان سال جاري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ شهريور ۱۳۹۳ (۱۱:۶ق.ظ)
بهره‌برداري از باند جديد فرودگاه رامسر تا پايان سال جاري رئيس هيات مديره و مديرعامل شرکت فرودگاه‌هاي کشور اعلام کرد: براي ساخت باند جديد فرودگاه رامسر تاکنون يکصد ميليارد تومان هزينه شده و به 50 ميليارد تومان ديگر نياز داريم.
به‌گزارش خبرگزاري موج، محمدعلي گفت: تلاش‌هاي زيادي براي در اختيار گرفتن اراضي مورد نياز براي توسعه ترمينال و اپرون فرودگاه به منظور افزايش پرواز براي هواپيماهايي با بدنه وسيع و همچنين تبديل اين فرودگاه به فرودگاه بين‌المللي صورت گرفته است.
وي در اين باره افزود: پيش‌بيني مي‌شود تا پايان امسال، از باند جديد فرودگاه رامسر بهره‌برداري به‌عمل آيد.
ايلخاني اضافه کرد: براي اين پروژه تاکنون يکصد ميليارد تومان هزينه شده و تا نهايي شدن آن به 50 ميليارد تومان ديگر نيازمند هستيم.
مديرعامل شرکت فرودگاه‌هاي کشور ادامه داد: به‌منظور توسعه فرودگاه سعي شده در کنار مشاورين و پيمانکاران داخلي از مشاوران طراز اول خارجي استفاده شود.
وي با اشاره به اين مطلب که براي توسعه اين فرودگاه با استقبال خوب سرمايه‌گذاران خارجي مواجه شده‌ايم، گفت: با برخي از آنها در حال مذاکره هستيم و روند مطلوبي را طي مي‌کند.
يادآور مي‌شود؛ مديرعامل شرکت فرودگاه‌هاي کشور پس از بازديد از فرودگاه رامسر، عازم فرودگاه رشت شد تا از نزديک در جريان روند اجراي پروژه‌هاي اين فرودگاه قرار گيرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن