تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، راه بهشت است و باطل، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت كننده اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819687044




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکمیل باند فرودگاه رامسر 300 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تکمیل باند فرودگاه رامسر 300 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد نوشهر- ایرنا - فرمانداررامسر، اعتبار مورد نیاز برای تجهیز و بهره برداری از باند فرودگاه بین المللی این شهرستان گردشگرپذیر را 300 میلیارد ریال اعلام کرد.


ˈحسین سروری ˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا افزود: این اعتبار درصورت تامین برای تملک و آزاد سازی برخی از بناهای موجود در مسیر ساخت باند فرودگاه از جمله ˈمجتمع فدک ˈ و ˈ دانشکده ملاصدراˈ هزینه خواهد شد.
وی افزود: تاکنون با حدود یکهزارمیلیارد ریال اعتبار برای عملیاتی شدن طرح ملی و توسعه بین المللی شدن این فرودگاه هزینه شده است که برخی از بخش های این طرح بویژه باند آن با حدود 98 درصد پیشرفت درحال ساخت است.
وی بیشترین اعتبارات هزینه شده را مربوط به تملک، آزاد سازی حریم و جابه جایی بناهای احداث شده در مسیراجرای این طرح دانست وگفت: اعتبارات ارزیابی شده برای تصویب و عملیاتی شدن این طرح ازسوی مسوولان پیشین با توجه به حجم فعالیت ها کارشناسی نبوده است.
فرماندار رامسر گفت: اکنون با پیگیری های پیوسته تلاش می شود ضمن دریافت این اعتبار برای در آینده نزدیک نسبت به برقراری پروازها درشب نیز در این فرودگاه اقدام شود.
سروری همچنین از تخصیص حدود 20 میلیارد ریال اعتباراستانی برای بخش تجهیزات این فرودگاه خبر داد.
توسعه باند فرودگاه رامسر از یکهزار و 480 متر به دوهزار و 750 متر، ساخت ترمینال جدید و ساختمان های جانبی با هدف بین المللی شدن آن جزو طرح های مصوب دولت گذشته بوده است که طبق وعده مسوولان وقت قرار بود در دهه فجر سال 91 به بهره برداری برسد.
اختصاص 40 هکتارزمین برای ساخت دستگاه کمک ناوبری و سالن ترانزیت از دیگر مشخصات این طرح است.
فرودگاه رامسر در سال 1331 برای انجام پروازهای تشریفاتی احداث شد وپس از پیروزی انقلاب اسلامی و با توسعه این فرودگاه، سیل عظیمی از زائران از این فرودگاه به مشهد مقدس و به عکس جابجا می شوند.
اکنون هر هفته 16 سورتی پرواز رفت و برگشت به مقصدهای تهران ، مشهد صورت می گیرد.
غرب مازندران دارای دو فرودگاه یکی در رامسر و دیگری در نوشهراست که هفتگی در این فرودگاه ها است.
538/624/608



26/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن