تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819019892




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انهدام دو باند مخوف قاچاق ترياک |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: انهدام دو باند مخوف قاچاق ترياک
کد خبر: ۴۲۸۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲ - 24 August 2014


جانشين فرمانده انتظامي استان اصفهان از انهدام دو باند قاچاق و هلاكت يك قاچاقچي مواد مخدر در درگيري با ماموران اين فرماندهي و كشف 169 كيلو گرم ترياك خبرداد.

به گزارش مردم سالاری، سرهنگ حسين زاده جانشين فرمانده انتظامي استان اصفهان با اعلام اين خبر گفت: در ادامه طرح هاي مبارزه با قاچاقچيان و سوداگران مرگ در سطح استان ماموران اين فرماندهي طي 48 ساعت گذشته توانستند با اشرافيت كامل خود دو باند قاچاق مواد مخدر را منهدم و اعضاي آنها را دستگير كنند.

وي افزود: دراين رابطه ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان در دو عمليات جداگانه سه دستگاه خودروي متعلق به قاچاقچيان مواد مخدر را شناسايي و سه نفر را در اين رابطه دستگير و در بازرسي از خودروهاي آنها مقدار 80 كيلوگرم ترياك را كشف كردند.

اين مقام مسئول عنوان داشت: همچنين ماموران فرماندهي انتظامي شهرستان شهرضا نيز با اشرافيت كامل خود بر روي باندهاي قاچاق يك باند قاچاق مواد مخدر را شناسايي و در بازرسي از دو دستگاه خودروي متعلق به آنها مقدار 64 كيلو و 200 گرم ترياك را كشف و سه نفر را در اين رابطه دستگير كردند.

سرهنگ حسين زاده همچنين از به هلاكت رسيدن يك قاچاقچي ديگر مواد مخدر در درگيري بين ماموران يگان تكاوري اين فرماندهي در جاده هاي خاكي اطراف ايست و بازرسي شهيد امامي شهرستان شهرضا خبر داد و گفت: از كوله پشتي همراه متهم مقدار 24 كيلو و 900 گرم ترياك و يك قبضه كلت كمري به همراه خشابي كه در دستش بود كشف شد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن