تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798524915




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گسترش فعالیت های فرهنگی، مذهبی و هنری وظیفه اولیه دانشگاههاست


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی:
گسترش فعالیت های فرهنگی، مذهبی و هنری وظیفه اولیه دانشگاههاست
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در افتتاحیه ششمین جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، گسترش کارهای فرهنگی، مذهبی و هنری را وظیفه اولیه دانشگاه ها برشمرد.


به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا،  پیوندی در این مراسم اظهار داشت: برگزاری این دوره از  جشنواره فرهنگی دانشجویان علوم پزشکی کشور در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی مزین شده است را به فال نیک می گیریم و امیدواریم این رخداد طلیعه ای برای توسعه فعالیتهای فرهنگی، هنری، سیاسی و اجتماعی در دانشگاه های سراسر کشور باشد.


پیوندی با اشاره به این که این جشنواره سه روزه برای ششمین دوره با شعار هویت ایرانی و اسلامی ، دانشجوی با نشاط و امیدوار برگزار می شود خاطرنشان کرد: خوشبختانه جشنواره فرهنگی هر ساله از نظر کمی و کیفی پربارتر می شود و امیدوارم این جشنواره نیز بتواند در  راستای اهداف تعیین شده حرکت کند. امسال نیز با استقبال گسترده دانشجویان سراسر کشور مواجه شد به نحوی که حدود 29130 اثر از سوی دانشجویان به جشنواره ارسال شد.


وی افزود: پس از داوری در مرحله دانشگاهی حدود 4100 اثر برای مرحله داوری نهایی به دبیرخانه جشنواره راه یافتند که در رشته های ادبی، پژوهشی، نشریات، فناوری اطلاعات، کتابخوانی، نشریات اطلاعات و هنری توسط 102 داور مورد داوری قرار گرفتند و در مدت سه روز برگزاری جشنواره شاهد تقدیر از آثار برگزیده خواهیم بود.


 پیوندی در ادامه سخنان خود با اشاره به رتبه های کسب شده توسط دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در این دوره از جشنواره اعلام کرد: دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در این جشنواره 24 رتبه کسب کرده که نسبت به سالهای قبل رشد داشته است و امیدواریم در سالهای آینده نیز بتوانیم در این جشنواره مشارکت بیشتری داشته باشیم و به وظیفه خود بعنوان دانشگاهی پیشرو و پیشگام عمل کنیم.


رئیس دانشگاه با اشاره به اهداف جشنواره تاکید کرد: گسترش کارهای فرهنگی، مذهبی و هنری در دانشگاه ها  بعنوان یک ارگان علمی، پژوهشی و فرهنگی؛ وظیفه اولیه ماست که در واقع در راستای هویت ایرانی اسلامی گام بر می داریم.


وی برجسته کردن هنر اصیل ایرانی، مشارکت بیشتر دانشجویان و شناسایی استعدادهای دانشجویان را از جمله اهدافی برشمرد که در جشنواره دنبال می شود و با اشاره به موضوع های ویژه جشنواره در حیطه های عترت و پزشکی اظهار امیدواری کرد بتوانیم به تمامی اهداف جشنواره دست یابیم.


 پیوندی افزود: دانشگاهها غیر از وظیفه علمی و پژوهشی، وظیفه ای دیگری نیز عهده دار هستند که شاید برخی مواقع  کمتر مورد توجه قرار گرفته است و آن وظیفه فرهنگ سازی است. در واقع دانشگاه تاثیر بسیار زیادی در شکل گیری فرهنگ جامعه دارد و می تواند با پرورش نخبگان و فرهیختگان فرهنگ جامعه را جهت دهد. همانطور که در بیانات رهبر معظم انقلاب نیز آمده است اساتید، دانشجویان و همه کارکنان دانشگاه می توانند این نقش متعالی را در دانشگاه انجام دهند.


وی فرهنگ را مقوله ای برشمرد که تمامی مسوولان ارشد و بزرگان کشور همواره بر آن تاکید داشتند و با اشاره به  تعبیر رهبر معظم انقلاب نسبت به فرهنگ که آن را همانند اتمسفر و هوایی که در آن تنفس می کنیم عنوان کردند خاطرنشان کرد اگر این هوا آلوده شود ما نیز هوای ناپاک تنفس می کنیم بنابراین همه ما وظیفه داریم در راستای فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی حرکت کنیم و دانشگاه نیز این وظیفه را به عهده خواهد داشت.


 پیوندی با اشاره به اهمیت نقش دانشجویان در این خصوص خاطرنشان کرد: دانشجویی که آرمان خواه و طرفدار پژوهش و علم باشد و قدرت تحلیل مسایل سیاسی و اجتماعی را داشته باشد حتما منشا و خیر و برکت می باشد. بنابراین ما باید  ضمن ایجاد فضای مناسب و محیطی با نشاط و امیدوار، امکانات فرهنگی و هنری را در اختیار این قشر فرهیخته قرار داده و بتوانیم زمینه رشد این عزیزان را فراهم کنیم.


رئیس دانشگاه در ادامه ضمن تبریک اول شهریورماه، زادروز شیخ الرئیس بوعلی سینا و روز پزشک را به جامعه پزشکی کشور و یاوران نظام سلامت، پیشاپیش پنجم شهریورماه و روز داروساز را به داروسازان کشور تبریک گفت و اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم یاوران خوبی برای مردم باشیم و دغدغه های آنان را کاهش دهیم، در عین حال نظام سلامت نیز بتواند دغدغه ها و مسایل پیش روی پزشکان و کادر نظام سلامت را کاهش دهد.


وی ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار امیدواری کرد که در هفته دولت تدبیر و امید بتوانیم با همدلی و همکاری و مشارکت به اهداف بلند نظام رسیده و در راستای منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات هیات دولت گام های موثری برداریم.




انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن