تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ات گفته شود، درباره ديگران مگوى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819894887




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتمام مهلت علی دایی برای پاسخ به علی کریمی


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:
اتمام مهلت علی دایی برای پاسخ به علی کریمی




اتمام مهلت علی دایی برای پاسخ به علی کریمی جام جم ورزشی: علی کریمی به علی دایی پیامی فرستاد که بسیاری اعتقاد دارند این پیام علی کریمی نه چراغ سبز که نوعی متلک بوده است.




به گزارش جام جم ورزشی ، علی کریمی به چالش سطل آب یخ پیوست که نوعی حرکت نمادین برای حمایت از بیماران اسکلروز است. افراد شرکت کننده در این چالش باید سه نفر را به این چالش دعوت کنند. علی کریمی نیز این کار را انجام داد و علاوه بر اینکه نام دو هنرمند را برد نام علی دایی را هم بر زبان آورد. این سه 24 ساعت مهلت داشتند تا سطل آب یخ را روی سر خود خالی کنند که البته علی دایی هنوز این کار را انجام نداده است. باید دید دایی قبل یا بعد از بازی با پدیده دست‌کم به این موضوع واکنشی شفاهی نشان می‌دهد یا چراغ سبز کریمی را بی‌جواب باقی می‌گذارد؟


یکشنبه 02 شهریور 1393 - 10:17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن