تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814926610




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقرار متهم به درگيري با راننده وانت


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: اقرار متهم به درگيري با راننده وانت
آخرين متهم پرونده قتل مرد بي‌گناه به دست كارگران شهرداري صبح ديروز مقابل دادسراي جنايي شناسايي و دستگير شد. متهم به درگيري با مقتول اعتراف كرد.
منبع : روزنامه جوان


به گزارش خبرنگار ما، همزمان با ادامه تحقيقات از متهمان پرونده، صبح ديروز مأموران پليس مستقر در دادسراي امور جنايي، به مردي مقابل دادسرا مشكوك شدند و او را بازداشت كردند. بررسي‌ها بعد از تحقيقات اوليه نشان داد مرد جوان متهم فراري پرونده قتل مرد بي‌گناه به دست كارگران شهرداري است كه مدتي است تحت تعقيب مأموران اداره آگاهي است. سپس متهم از سوي قاضي سپيدنامه، بازپرس پرونده مورد بازجويي قرار گرفت.
 
   اقرار به درگيري
مرد 27ساله با اقرار به درگيري گفت: روز حادثه همراه سه نفر ديگر از همكارانم با خودروي مزدا وانت دوكابين در حال گشت‌زني بوديم كه مقتول را سوار بر وانت ديديم كه در حال جمع‌آوري ضايعات است. در حالي كه با بلندگو داد مي‌زد، ماشينش را متوقف كرديم. وقتي از او درخواست مجوز كرديم، گفت مجوز ندارد، بنابراين از او خواستيم 150 هزار تومان پرداخت كند تا برايش مجوز صادر كنيم اما قبول نكرد و حاضر به پرداخت پول نشد.
ما به او گفتيم جمع‌آوري ضايعات نياز به مجوز دارد و علاوه بر 150 هزار تومان بايد ماهانه 72 هزار تومان براي تمديد مجوزش پرداخت كند. زماني كه با مقاومت وي مواجه شديم خواستيم به ايستگاه بيايد و تعهد بدهد ديگر ضايعات جمع‌آوري نكند، اما مقابل اين خواسته ما هم مقاومت كرد. او شروع به فحاشي كرد و ما با او درگير شديم و كتكش زديم. متهم گفت: بعد از كتك‌كاري، او با سياوش درگير شد. سياوش با دست ضربه‌اي به صورتش زد كه مقتول به زمين افتاد و از هوش رفت. ما فكر كرديم او قصد فريب ما را دارد اما وقتي ديديم كف بالا آورد، از ترس فرار كرديم. بعد از اين من چند روزي در خانه يكي از دوستانم مخفي شدم تا اينكه امروز به دادسرا آمدم تا خودم را معرفي كنم كه مأموران مرا بازداشت كردند. متهم به دستور قاضي سپيدنامه براي ادامه تحقيقات در اختيار كارآگاهان جنايي قرار گرفت.
 
    آغاز ماجرا
علي چراغي روز پنج‌شنبه 9 مردادماه امسال هنگامي كه با ماشين وانت پيكانش در خيابان 196 در شرق تهران حوالي بزرگراه شهيد باقري با پسرش در حال دوره‌گردي و خريد ضايعات آهني ساختمان بود با چهار كارگر پيمانكاري شهرداري درگير و به شدت از ناحيه سر زخمي شد. علي چراغي بعد از يك هفته بستري شدن در بيمارستان و دست و پنجه نرم كردن با مرگ، سرانجام روز پنج‌شنبه 16 مردادماه امسال تسليم مرگ شد و پرونده وي به دستور قاضي سپيدنامه بازپرس ويژه قتل از دادسراي جنايي از سوي كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي به جريان افتاد. در حالي كه تحقيقات نشان مي‌داد ضاربان مرد بي‌گناه بعد از حادثه با ترك محل كار به مكان نامعلومي گريخته‌اند، مأموران پليس پيمانكار شهرداري را براي شناسايي عاملان اين حادثه بازداشت كردند. مأموران در گام بعدي هويت چهار كارگر را به نام‌هاي سياوش، هرمز، بهنام و داود شناسايي كردند.
همچنين در تحقيق از پيمانكار مشخص شد چهار كارگر از مدت‌ها قبل به عنوان مأمور گشت‌زني پسماندها و ضايعات در محدوده منطقه 4 به استخدام اين شركت در‌آمده‌اند. همزمان با تحقيقات جنايي، مأموران روز سه‌شنبه 28 مردادماه امسال سه نفر از عاملان اين حادثه را دستگير كردند اما متهم چهارم – هرمز - همچنان فراري بود.
سه متهم به نام‌هاي بهنام، داود و سياوش مقابل قاضي سپيدنامه به درگيري با مقتول اعتراف كردند. بهنام و داود در بازجويي‌ها سياوش را به عنوان متهم اصلي و عامل مرگ علي چراغي معرفي كردند. بهنام گفت: ما گروه چهار نفري هستيم كه با گشت زني در منطقه، افرادي را كه مشغول جمع‌آوري ضايعات هستند كنترل مي‌كنيم و چنانچه مجوز نداشته باشند آنها را به ايستگاه معرفي مي‌كنيم تا تعهد بدهند ديگر در اين محدوده ضايعات جمع‌آوري نكنند يا اينكه با پرداخت مبلغي مجوز برايشان صادر مي‌كنيم. روز حادثه مقتول با وانتش در حال جمع‌آوري ضايعات آهن بود كه از او مجوز خواستيم. وقتي گفت مجوز ندارد، تصميم گرفتيم او را با ماشينش به ايستگا ببريم كه در برابر ما مقاومت كرد و هرمز با او درگير شد. بعد از كتك‌كاري سياوش او را با دست كتك زد كه مقتول نقش بر زمين شد و از هوش رفت.  متهم اصلي - سياوش - كه سابقه درگيري و اعتياد دارد در بازجويي‌ها مدعي شد: بعد از درگيري او با همكارانم من با دست چپم به سمت راست صورت مقتول سيلي زدم كه او نقش بر زمين شد و از دهانش كف بيرون آمد و بعد از اين همگي از ترس با ماشين از محل حادثه گريختيم. وي همچنين در تحقيقات ادعا كرد كه مقتول را با پنجه بوكس نزده و فقط با دست او را كتك زده است.





تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن