تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820052081




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مکتب امام صادق (ع) مکتب درايت و شجاعت است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ شهريور ۱۳۹۳ (۰:۳۶ق.ظ)
رئيس اداره تبليغات اسلامي انديمشک عنوان کرد: مکتب امام صادق (ع) مکتب درايت و شجاعت است رئيس اداره تبليغات اسلامي انديمشک در دويست و بيست و چهارمين مراسم پر فيض زيارت عاشورا که در جوار شهداي گمنام اين شهرستان برگزار شد، گفت: مکتب امام صادق (ع) مکتب درايت و شجاعت است.
به گزارش خبرگزاري موج، رئيس اداره تبليغات اسلامي انديمشک بيان داشت: يکي از خصوصيات بارز تمام انبياء الهي لسان صدق است و دروغ کليد تمام گناهان و پليدي هاست و لذا بايد تلاش کرد تا زبان خويش را کنترل کنيم و از اين طريق شياطين را نااميد بسازيم.
وي افزود: مهم ترين دستاورد فرهنگ تشيّع، برقراي حکومت صالحان، تمرين عبوديت و تعالي معنوي است که به برکت تلاش امام خميني (ره) و جانفشاني ملت غيور ايران اسلامي و خون شهداي انقلاب اسلامي بدست آمد و بايد با هوشياري نسبت به توطئه هاي صهيونيزم و مزدوران جيره خوارش؛ يعني گروه تکفيري داعش، با ترويج فرهنگ قرآن و عترت (ع) از اين دستاورد گرانبها محافظت کنيم.
رئيس اداره تبليغات اسلامي انديمشک همچنين با گراميداشت ياد و خاطره شهداي دولت؛ به‌ويژه شهيدان باهنر و رجايي به نقل از محمد حسين برادر شهيد رجايي بيان داشت: «امثال شهيد رجايي با آن درجه از اخلاص و ولايتمداري خيلي کم هستند. نمي توانم بگويم نيستند؛ چراکه اگر امثال رجايي نبودند انقلاب اداره نمي‌شد. مرحوم رجايي واقعاً اخلاص داشت و هيچ چيز را براي خودش نمي‌خواست.»
حجت‌الاسلام سعيد عليپور خاطر نشان کرد: وظيفه همه ما اين است که راه شهداء را تداوم ببخشيم و با وحدت و همدلي گوش بفرمان ولي امر مسلمين حضرت آيت الله العضمي امام خامنه‌اي باشيم.
گفتني است مراسم پر فيض زيارت عاشورا به صورت هفتگي به همت اداره تبليغات اسلامي انديمشک در جوار بارگاه ملکوتي شهداي گمنام اين شهرستان برگزار مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن