تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بخشنده ترین شما پس از من کسی است که دانشی بیاموزد آنگاه دانش خود را بپراکند. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819704605




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اطلاع‌رساني در مورد تأثيرات منفي ماهواره و رسانه غربي يک ضرورت است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ شهريور ۱۳۹۳ (۱۵:۲۹ب.ظ)
حجت‌الاسلام قربان پور: اطلاع‌رساني در مورد تأثيرات منفي ماهواره و رسانه غربي يک ضرورت است مديرکل تبليغات اسلامي استان مرکزي گفت: اطلاع‌رساني در مورد تأثيرات منفي ماهواره و رسانه غربي يک ضرورت است چرا که تغيير نگرش ها جز با هدايت و آموزش امکان پذير نيست.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام صفر قربان پور مدير کل تبليغات اسلامي استان مرکزي در چهارمين جلسه جمعيت بانوان فرهيخته و فعال فرهنگي استان مرکزي که در سالن جلسات اداره کل برگزار شد، آگاه سازي خانواده ها و جوانان از تأثيرات منفي ماهواره ها يارسانه هاي غربي وغير ديني و بعضي فضاهاي مجازي را يک وظيفه ديني و ملي دانست و افزود: مسئولان فرهنگي جامعه با اطلاع‌رساني بين خانواده ها و جوانان در خصوص آثار مخرب ماهواره مي توانند در خصوص ايجاد ديدگاه درست و پرهيز از رؤيت و استفاده از ماهواره و شبکه هاي غير مجاز ماهواره اي گام هاي مهمي بردارند.
حجت‌الاسلام داود چماني معاون فرهنگي،پژوهشي و آموزشي اداره کل تبليغات اسلامي استان مرکزي در اين جلسه پيرامون توجه به تغيير سبک هاي زندگي ايراني اسلامي مطالبي ارائه کرد و يکي از عوامل محقق نشدن اين امر را رؤيت فيلم هاي غير اخلاقي ماهواره اي دانست.
مريم حسيني کارشناس فرهنگي امور بانوان اداره کل تبليغات اسلامي استان مرکزي در اين جلسه توضيحاتي پيرامون دستور کار جلسه و اقدامات انجام شده در خصوص مصوبات جلسه قبل را به حاضرين ارائه کرد.
در اين جلسه هر يک از اعضاي جمعيت بانوان،نظرات خود را پيرامون راهکارهاي عملي مبارزه با مظاهر تهاجمات فرهنگي ارائه دادند.
برگزاري دوره هاي آموزشي براي اولياي دانش آموزان پيرامون آثار مخرب ماهواره و تربيت مشاوران متخصص ديني براي اعزام به مدارس جهت مشاوره وتبيين آثار مخرب فيلمهاي ماهواره اي و مصاديق تهاجمات فرهنگي از جمله مصوبات اين جلسه بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن