تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيبت كردن در (نابودى) دين مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815989132




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از عروسی پوتین تا خواب مریلا زارعی


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: از عروسی پوتین تا خواب مریلا زارعی


نگاهی به اخبار برخی سایت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی در یکم شهریور ۱۳۹۳.زندگی اشرافی یک بنز/صندلی نامرئی / مادر ناصرالدین شاه/ پادشاه ریش و سبیل/ مراسم عروسی پوتین/استخر دو میلیون دلاری زندگی اشرافی یک بنز پیر در ایران

زندگی اشرافی یک بنز پیر در ایران

زندگی اشرافی یک بنز پیر در ایران

اولین بنز 160S بود که به ایران وارد شد. ساخت سال 1936 میلادی در آلمان است و در 78سال عمرش فقط 36هزار کیلومتر کار کرده، بدنه‌ و همه‌ لوازم آن فابریک است و یکی از چهار خودروی آنتیک موجود در ایران است که پلاک تاریخی گرفته و برچسب فرسودگی را از خود برداشته است.
بیشتر...

صندلی نامرئی

صندلی نامرئی

 کمپانی نوظهور noonee چیزی شبیه تسمه هوشمند ساخته که روی پاها و سایر قسمت‌های تعریف‌ شده قرار می‌گیرد و برای هوشیار ماندن کارگرانی که ساعت‌ها در خط تولید مجبور به ماندن در یک وضعیت هستند، ایده‌ای عالی به نظر می‌رسد. دستگاه پشتیبان با قفل شدن روی یک وضعیت فیزیکی کارگر یا هر انسان دارای این تسمه هوشمند را نگه می‌دارد و امکان استراحت در هر جا و مکانی فراهم می شود. این وضعیت می‌تواند پشت ریل تولید باشد، می‌تواند هنگام دریل کردن فلز یا هر سطح سختی باشد که نیاز به ماندن به مدت طولانی را دارد، و یا حتی می‌تواند به‌عنوان وسیله استراحت  برای کارگری باشد که هم می‌خواهد کار کند و هم کمی به‌اصطلاح لم دهد! تمام حالات گفته‌شده با این تسمه هوشمند امکان‌پذیر می‌شود.
ترکیب آلومینیوم و فیبر، صندلی نامرئی را به ارمغان می‌آورد که با استفاده از باطری نگه‌دارنده، وزن بدن انسان را روی خود سوار کرده و ضمن تحمل وزن بدن، جلوی فشار اضافی را می‌گیرد و درمجموع باعث می‌شود انسان انرژی خود را تحلیل نبرد و انرژی روی قسمت‌های موردنیاز بدن انسان مثل دست‌ها تمرکزیافته و صرف کار فیزیکی از این نوع شود.هرچند محصول این کمپانی سوئیسی در مرحله اولیه تحقیق و تولید است اما کمپانی‌های اتومبیل‌سازی آئودی و بی.ام.و در نظر دارند پروژه‌های مشابه را برای کارگران خود به‌زودی راه‌اندازی کنند.
بیشتر...

خوابیدن مریلا زارعی سر صحنه فیلمبرداری

خوابیدن مریلا زارعی سر صحنه فیلمبرداری

مریلا زارعی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: ماه رمضان پارسال سر فیلم برداری فیلم شیار١٤٣ از خستگی و تشنگی زیاد خوابم برد.
زارعی تا امروز برای دو نقش مکمل و یک نقش اول در جشنواره فیلم فجر تقدیر شده و البته جوایز دیگری هم دریافت کرده است. برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن سربازهای جمعه (1382)، دیپلم افتخار بهترین بازیگر زن در بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر برای کیفر (1388) و برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و دومین جشنواره فیلم فجر برای شیار 143 (1392) که جایزه اخیر مورد توجه مردم و رسانه ها قرار گرفت.
بیشتر...
  مادر ناصرالدین شاه

مادر ناصرالدین شاه

مهد علیا مادر ناصرالدین شاه
بیشتر...

پادشاه ریش و سبیل!؟

پادشاه ریش و سبیل!؟

این پادشاه عجیب رکورد دار بلند کردن ریش و سبیل در جهان بود به طوری که در مقطعی اندازه ریش وی به بیش از 6 متر رسید. او برای جا دادن و حمل ریش خود آن را زیر کت خود دور کمرش می پیچید. سرانجام در سال 1867 هنگام عبور از راه پله ریش وی زیر پایش گیر کرد و بر اثر سقوط از پله ها گردنش شکست و به دیار باقی شتافت. پس از مرگ خانواده ناراضی وی حدود 12 اینچ از ریش اورا کوتاه کردند و برای نمایش عمومی در اختیار موسسه اسمیتسونیان قرار دادند.
بیشتر...

مراسم عروسی پوتین  
مراسم عروسی پوتین

بیشتر...   رابطه عجیب دختر ده ساله با گرگ ها

رابطه عجیب دختر 10 ساله با گرگ ها

رابطه عجیب دختر 10 ساله با گرگ ها
برای این دخترک روسی، هیچ لذتی از غلت زدن با گرگ ها روی چمن ها بالاتر نیست. او اجازه می دهد تا گرگ ها صورت او را لیس بزنند و حتی گاهی بر پشت آنها سوار می شود و از همراهی این رفیقان وحشی لذت می برد.او همچون اسب، سوار بر پشت گرگ ها می شود و با آنها بازی می کند. او در خانه روستایی خود گرگ ها را رام و اهلی می کند. خانه خانواده او در روستای Zacherevye در 250 کیلومتری Minsk قرار دارد. بیشتر...
استخر دو میلیون دلاری

استخر دو میلیون دلاری

استخر دو میلیون دلاری

استخر دو میلیون دلاری

استخر دو میلیون دلاری

استخر دو میلیون دلاری

استخر دو میلیون دلاری

یک فرد ثروتمند آمریکایی در شهر اسپرینگ ویل در ایالت یوتا – آمریکا استخری به قیمت دو میلیون دلار در باغ خود ساخته است. این استخر متشکل از یک رودخانه طولانی، چشمه‌ها، 5 آبشار و یک تونل برای غواصی است و دارای یک آشپزخانه، باربیکیو و سرویس‌های بهداشتی است و در یک قسمت از این استخر، انواع ماهی نگهداری می‌‌شود. این استخر شبیه به یک کوهستان ساخته شده است و استخر به طول 42 متر و عرض 18 متر است.
بیشتر...
 


شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن