تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان مؤمن، در پشت دل اوست و دل منافق، در پشت زبان او، زيرا مؤمن هرگاه بخواهد سخنى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820099492




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واژگوني يک اتوبوس با 22 مسافر در محور انديمشک به اهواز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ شهريور ۱۳۹۳ (۱۱:۵۹ق.ظ)
واژگوني يک اتوبوس با 22 مسافر در محور انديمشک به اهواز روز گذشته به دنبال واژگوني يک دستگاه اتوبوس حامل 22 مسافر در محور "انديمشک-اهواز" استان خوزستان يک تن کشته و 14 تن زخمي شدند.
به گزارش خبرگزاري موج، رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان خوزستان در تشريح اين خبر بيان داشت: در ساعت يک بامداد شب گذشته به دنبال اعلام مرکز فوريت هاي پليس 110 در خصوص واژگوني يک دستگاه اتوبوس در محور "انديمشک-اهواز"، بلافاصله چندين اکيپ از مأموران پليس و نيروهاي امدادي به محل اعزام شدند.
سرهنگ "قاسم قدرتي" تصريح کرد: با اعزام مأموران به محل حادثه مشخص شد اتوبوسي با 22 مسافر به رانندگي"بهرام-ف"در حالي که از همدان به سمت بوشهر در حرکت بود، بعد از پليس راه "انديمشک-اهواز"، بنا به دلايلي از جاده منحرف و واژگون شد که در اين سانحه، راننده و 14 مسافر اتوبوس مجروح شدند.
وي در ادامه بيان داشت: با تلاش مأموران انتظامي و عوامل امدادي مجروحان حادثه به مراکز بيمارستاني اعزام شدند، ولي؛ يکي از مجروحان، به دليل شدت خونريزي و جراحات وارد شده در بيمارستان "آيت الله کرمي" اهواز، جان داد.
سرهنگ قدرتي در پايان با اشاره به اقدامات قانوني و پليسي در تشکيل پرونده مقدماتي و بررسي علل آن، خاطرنشان کرد: علت بروز اين حادثه از سوي کارشناسان پليس در دست بررسي است، ولي، نحوه واژگوني و زمان تصادف حاکي از اين است که عواملي نظير خستگي و خواب آلودگي راننده مسبب اين سانحه شده باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن