تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819474232




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیمارستان سوانح و سوختگی امیرالمومنین(ع) شیراز یکی از پیشرفته ترین مراکز کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > فارس
بیمارستان سوانح و سوختگی امیرالمومنین(ع) شیراز یکی از پیشرفته ترین مراکز کشور است
شیراز - خبرگزاری مهر: قائم مقام وزیر بهداشت در امور مشارکتهای اجتماعی، سازمان های مردم نهاد و خیریه های حوزه سلامت کشور بیمارستان سوانح و سوختگی امیرالمومنین(ع) شیراز را مجهزترین و پیشرفته ترین بیمارستان سوانح و سوختگی کشور دانست که می تواند به الگویی برای سایر استان ها تبدیل شود.



به گزارش خبرنگار مهر، دکتر سید محمدمهدی ایازی چهارشنبه شب در بازدید از بیمارستان سوانح و سوختگی شیراز، گفت: در حال حاضر، مجهزترین و پیشرفته ترین بیمارستان سوانح و سوختگی کشور در شیراز در حال ساخت است و نیاز است خیرین با حمایت وزارت بهداشت برای بهره برداری هرچه سریع تر از بیمارستان، همکاری و تلاش داشته باشند. وی تصریح کرد: امروز شاهد هستیم با تلاش مسئولان دانشگاه و نیکوکاران عرصه سلامت فارس، این بیمارستان به نام مبارک امیرالمومنین(ع)، در قطب پزشکی کشور در حال احداث است و مسئولان دانشگاه های علوم پزشکی کشور در سایر استان ها نیز می توانند در این زمینه از دانشگاه علوم پزشکی شیراز الگوبرداری کنند. دکتر ایازی با تاکید بر اندیشه نیک خیرین استان فارس نسبت به حوزه سلامت و بهداشت، بیان کرد: لازم است برای ارج نهادن به نیت خیر این افراد،با مستندسازی زندگی و خدمات آنان به صورت کتاب و فیلم، این فرهنگ را در کشور توسعه بخشید. قائم مقام وزیر بهداشت در امور مشارکت­های اجتماعی، سازمان های مردم نهاد و خیریه­‌های حوزه سلامت کشور، مرحومه بانو امتیاز را از سرآمدان خیرین سلامت کشور دانست و افزود: باید بکوشیم امثال این بانوی نیکوکار در کشور افزایش یابند.  برای احداث بیمارستان سوانح و سوختگی امیرالمومنین(ع) با دارا بودن 100 تخت بیمارستانی، تاکنون 23 میلیارد تومان هزینه شده است و 40 درصد از هزینه ساخت این بیمارستان را خیرین سلامت استان فارس متقبل شده اند. نیکوکاران سلامت فارس در کشور سرآمد هستند قائم مقام وزیر بهداشت در امور مشارکت­های اجتماعی، سازمان های مردم نهاد و خیریه­‌های حوزه سلامت کشور در ادامه سفر خود به استان فارس و شهر شیراز، به مرکز پیوند بوعلی سینا رفته و ضمن دیدار با اعضای هیئت امنای این مرکز، از بخش های مختلف آن دیدن کرد. دکتر سید محمدمهدی ایازی در جمع اعضای هیئت امنای مرکز پیوند بوعلی سینا با تاکید بر سرآمد بودن نیکوکاران عرصه درمان و سلامت فارس در کشور، تصریح کرد: مشارکت نیکوکاران سلامت فارس، مورد توجه اکید مقام معظم رهبری نیز بوده و ایشان هرگاه سخن از خیرین سلامت بوده است، خیرین سلامت فارس را مثال می زنند. قائم مقام وزیر بهداشت در امور مشارکت­های اجتماعی، سازمان های مردم نهاد و خیریه­‌های حوزه سلامت کشور با اشاره به موقعیت برجسته مرکز پیوند بوعلی سینا یادآور شد: تاکنون چنین مراکزی در کشور ساخته نشده و حق است که پیشرفته ترین و بهترین خدمات در این مرکز و در قطب پزشکی کشور ارائه شود. دکتر ایازی همچنین در بازدید از مرکز دیالیز بوعلی سینا بیان کرد: متاسفانه امروز در برخی از باشگاه های ورزشی، افراد از سوی مربیان به مصرف پودرهای انرژی زا ترغیب می شوند که پیامد آن ابتلا به بیماری های کلیوی و نیاز به دیالیز است و لازم است در این زمینه تمهیداتی اندیشیده شود. مرکز پیوند اعضای بوعلی سینا دارای 500 تخت بیمارستانی بوده که برای خدمات آموزشی، تحقیقاتی و درمانی در حال خدمت است و با راه اندازی فاز نخست مرکز دیالیز مرکز پیوند اعضای بوعلی سینا، روزانه 220 نفر بیمار مورد دیالیز قرار می گیرند که تمامی هزینه های آن را خیرین سلامت استان برعهده گرفته اند. دکتر ایازی در ادامه این بازدید به بیمارستان کوثر رفته و ضمن دیدار با اعضای بنیاد قلب این بیمارستان، از بخش های مختلف آن دیدن کرد.


۱۳۹۳/۵/۳۰ - ۱۳:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن