تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):راست ترين سخن و رساترين پند و بهترين داستان، كتاب خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819500281




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعزام 6 هزار کاروان سلامت به مناطق محروم طی یک سال گذشته


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: در همایش پزشکان داوطلب هلال احمر مطرح شد
اعزام 6 هزار کاروان سلامت به مناطق محروم طی یک سال گذشته
رئیس سازمان داوطلبان با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق محروم از اعزام 6 هزار کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار و محروم خبر داد.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ، فرحناز رافع در نخستین همایش تجلیل از پزشکان کاروانهای سلامت و داوطلب که با حضور 300 پزشک داوطلب و همچنین روسای جمعیت هلال احمر برگزار شد گفت: طی یک سال اخیر بیش از 2600 کاروان سلامت به مناطق محروم و کم برخوردار برای ارائه خدمات درمانی بهداشتی و پزشکی منتقل شدند ، این امر که همراه با مساعدت و نیت خیر خواهانه پزشکان توأم بود منجر به خدمات رسانی به یک میلیون و 200 هزار نفر شد.وی تصریح کرد: پزشکان همراه کاروانهای سلامت با ویزیت رایگان ارائه خدمات بهداشتی چون دهان و دندان ، پیام نوع دوستی و سلامت خود را به مناطق محروم و کم برخوردار می رسانند و تلاش ما بر این است که تسکین دهندۀ دردها و آلام کسانی باشیم که بویژه در حوزه سلامت دچار مشکل شده‌اند.
رافع در ادامه افزود: بنابر این یکی از محورهای مهم و نوین مسئولیت‌های اجتماعی است که ریشه در اعتقادات دینی دارد و تاکیدات بسیاری نیز بر روی آنها صورت گرفته است.
رئیس سازمان داوطلبان با اشاره به اینکه 17 هزار عضو سازمان داوطلبان هستند تأکید کرد: درخواست ما این است که از مجموعه 24000 پزشک عضو نظام پزشکی تعداد بیشتری به جمع داوطلبان ما بپیوندند.
رافع در پایان خاطر نشان کرد: همچنین در طول یکسال گذشته 6000 چادر سلامت نیز در سراسر کشور برپا شده که در راستای اهداف بشردوستانه و توسعه سلامتی انجام گرفته است.
در پایان این همایش از 10 نفر از پزشکان حوزه سلامت به نمایندگی از تمامی پزشکان داوطلب تجلیل به عمل آمد.انتهای پیام/    





تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن