تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ات گفته شود، درباره ديگران مگوى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820332507




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور فعال طلاب در آموزش و پرورش منجر به رشد معارف دینی در جامعه می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: حجت السلام قریشی در بازدید از مرکز حجاب ریحانه النبی (س) ارومیه: حضور فعال طلاب در آموزش و پرورش منجر به رشد معارف دینی در جامعه می شود خبرگزاری پانا: نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: حضور فعال طلاب در آموزش و پرورش می تواند در رشد معارف دینی در جامعه بسیار موثر باشد.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۳۰ مرداد ساعت 10:20



  به گزارش خبرگزاری پانا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در بازدید از مرکز حجاب ریحانه النبی (س) ارومیه اظهار داشت: توجه به موضوع و مسئله مهم حجاب نیز بخشی از وظایف طلاب به شمار می رود که با توجه به معضلات کنونی جامعه، باید به قوی ترین شکل به آن پرداخته شود.  
وی اضافه کرد: یکی از مهمترین مواردی که باید مد نظر طلاب و مسئولان در استان قرار گیرد، حضور فعال طلاب در آموزش و پرورش است که می تواند در رشد معارف دینی در جامعه بسیار موثر باشد.
 
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اظهار کرد: باید از فعالیت های چندین ساله مرکز حجاب ریحانه النبی (س) که در راستای ترویج فرهنگ حجاب در جامعه می کوشند، قدردانی کنیم.
 
امام جمعه ارومیه گفت: خوشبختانه خواهران طلبه نیز وظیفه اصلی ترویج فرهنگ حجاب را در این موسسه بر دوش دارند، که این ظرفیت باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین قریشی در این دیدار، حمایت خود را از مرکز حجاب ریحانه النبی (س) اعلام کرد و از مربیان این مرکز خواست تا مسائل و مشکلات مهم خود را برای بررسی دقیق تر به صورت مکتوب به وی ارسال کنند.
 
حجت الاسلام میریحیی میرفتحی زاده دبیراجرایی مرکز حجاب ریحانه النبی(س) شعبه ارومیه در این بازدید با بیان فعالیت های این مرکز در کشور و در آذربایحان غربی اظهار کرد: مرکز تحقیقات و طرح های کاربردی حجاب ریحانة النبی از سال 87 در ارومیه در دو طرح مدارس و مساجد برای گروه های سنی 7 تا 14 سال و همچنین متاهلان با برگزاری کلاس های متفاوت فعالیت می کند.
 
وی گفت: این مرکز با محوریت تخصص حجاب و تربیت مربی به پیش رفته و سعی دارد در سال های پیش رو دست به اقدامات بزرگی در خصوص حجاب و عفاف بزند.
 
میرفتحی زاده بیان کرد: این مرکز با فراز و نشیب ها و مشکلاتی زیادی که داشته تاکنون به هیچ عنوان تعطیل نشده و با پشتکار جدی جلو رفته است.
 
وی گفت: مرکز تحقیقات و طرح های کاربردی حجاب ریحانة النبی در ارومیه از ابتدای کار خود دارای 35 مربی بوده که برخی از آنها پس از چندی فعالیت به استخدام آموزش و پرورش در آمده اند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن