تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):حد توکل چیست؟ حضرت فرمودند: اینکه با وجود خدا از هیچ کس نترسی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819166432




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسانه‌های انگلیسی‌زبان/ نتیجه جنگ غزه و سر بریدن خبرنگار امریکایی


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



رسانه‌های انگلیسی‌زبان/ نتیجه جنگ غزه و سر بریدن خبرنگار امریکایی
"اتحاد دوباره و مستحکم ایران و حماس"، "انتشار ویدئوی سر بریدن خبرنگار امریکایی توسط داعش" و ... از جمله اخبار امروز رسانه‌ها و مطبوعات انگلیسی‌زبان هستند.



به این مطلب امتیاز دهید

  به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، برخی رسانه ها و مطبوعات انگلیسی‌ زبان، امروز (سه شنبه، 28 مرداد 93) عناوین زیر را پوشش خبری داده اند:     هفته نامه تایم امریکا (Time): یک نتیجه برای جنگ غزه: ایران و حماس به کنار یکدیگر بازگشتند.   ایران و حماس، زمانی متحدان محکمی بودند اما جنگ سوریه آن ها را از هم جدا کرد. اکنون و پس از جنگ غزه، دو طرف در حال جبران فاصله بوجود آمده و بهبود روابط هستند.    

      خبرگزاری رویترز انگلیس (Reuters): ویدئوی منتشر شده توسط داعش، سر بریدن روزنامه نگار امریکایی را نشان می دهد.   شورشیان داعش، روز سه شنبه، ویدئویی را منتشر کردند که بریدن سر جیمز فولی، خبرنگار آمریکایی را نشان می دهد. داعش همچنین تصاویر خبرنگار دیگر امریکایی را منتشر و تاکید کرده، زندگی وی بستگی به نحوه اقدامات امریکا در عراق دارد.    

      پایگاه اطلاع رسانی شبکه پرس تی وی ایران (Presstv): گردان های قسام: نقض آتش بس، دروازه های جهنم را به روی اسرائیل باز کرد.   پس از اینکه رژیم تل آویو آتش بس را نقض کرده و یورش بی رحمانه به باریکه تحت محاصره غزه را از سر گرفت، شاخه نظامی حماس، وعده داد که ضربات خردکننده ای به اسرائیل وارد سازد.    

      پایگاه اطلاع رسانی رادیو اروپای آزاد (Radio Free Europe): قانون گذاران ایرانی از وزارت خارجه خواستند نقض حقوق بشر در شهرهای ناآرام امریکا را محکوم کند.   چندین نماینده مجلس ایران از وزارت خارجه این کشور خواستند، به "نقض آشکار حقوق بشر" در ایالات متحده در جریان ناآرمی ها پس از شلیک مرگ بار پلیس به نوجوان سیاه پوست، واکنش نشان دهد.    

  111  




۲۹/۰۵/۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 490]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن