تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):روز غدیر در آسمان مشهورتر از زمین است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819194060




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنگ غزه کارگاه بصریت افزایی برای تمامی ملل جهان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس عقیدتی سیاسی ناجا: جنگ غزه کارگاه بصریت افزایی برای تمامی ملل جهان است همدان - ایرنا - رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: وقایع غزه و جنایات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی، کارگاه بصیرت افزایی برای تمامی ملل جهان است.


به گزارش ایرنا حجت الاسلام ˈابوتراب بهرامیˈ روز سه شنبه در همایش توجیهی سیاسی پیرامون مسایل اجتماعی در همدان اظهار کرد: مقاومت ملت مظلوم غزه در برابر سران استکبار جهانی پیام های مختلفی برای ملل مختلف و دولتمردان دارد.
وی افزود: نخستین پیام این جنگ نابرابر این است که هر ملتی در صورت داشتن اراده پولادین برای مقاومت می تواند سایه شوم استکبار را از سر خود کنار زده و از زیر یوغ استکبار خارج شود.
وی با ذکر اینکه اگر اراده یک ملت برای استقلال جدی باشد هیچ قدرتی نمی تواند آن را به زانو درآورد بیان کرد: این جنگ نشان داد که رژیم اشغالگر قدس پایبند هیچ قانونی نیست.
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا اضافه کرد: رژیم صهیونیستی قوانین مجمع و شورای بین المللی را تاکنون زیر پاگذاشته و بی توجه به این قوانین اقدام به بمباران و تخریب مدارس، مساجد و مراکز درمانی کرده است.
حجت الاسلام بهرامی اظهار کرد: ناتوانی رژیم غاصب صهیونیستی در این جنگ مشخص شد و این جنگ درس بزرگی برای ملل مختلف جهان بود که هیچ قدرتی را نمی توان آسیب ناپذیر دانست بلکه می توان در برابر ظلم ایستادگی کرد.
وی تصریح کرد: جنگ علیه ملت مظلوم غزه بار دیگر چهره زشت حامیان رژیم غاصب صهیونیستی را نمایان کرد و علاوه بر این درغگویی متولیان سازمان ملل و سکوت آنان در برابر جنایات بی شمار رژیم جعلی را به نمایش گذاشت.
وی گفت: تامین هزینه جنگ و حمایت مالی رژیم اشغالگر قدس برای خلع سلاح و محو شدن جبهه مقاومت از سوی دولت های عربی ، وادادگی کشورهای عربی را نشان داد.
رییس سازمان عقیدتی ناجا تاکید کرد: این جنگ به کارگاه بصیرت افزایی برای جهان مبدل شده به گونه ای که مردم کشورهای مختلف با وجود حمایت دولتمردان از ظالمان، با حضور در خیابان ها و راهپیمایی مسیر خود را از دولتمردان ظالم جدا کردند.
حجت الاسلام بهرامی شجاعت، غیرت و حمایت بی جانبه از جبهه مقاومت را از دیگر پیام های جنگ غزه دانست و این جنگ را آموزشگاه بزرگی برای معرفی ماهیت دولت به ملت ها برشمرد.
وی گفت: این جنگ از یک سو نمایشگاهی عظیم از مقاومت، ایثار، فداکاری و از جان گذشتگی در مسیر عزت و شرف و از دریچه دیگر بیانگر نامردی، ظلم و تجاوز به مردمی مظلوم است.
وی ابراز امیدواری کرد: با روشن شدن ماهیت اصلی سران استکبار جهانی با راه اندازی جنگ در منطقه و حمایت از گروه های تروریستی، این مسایل منجر به بیداری و وحدت مسلمان های جهان شده تا هیچ قدرتی اجازه عرض اندام در برابر مسلمانان را نداشته باشد.
همایش توجیهی سیاسی پیرامون مسایل اجتماعی روز سه شنبه با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی در همدان برگزار شد.
7525/576



21/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن