تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798507990




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایشگاه پل ارتباطی بین تولید کننده و مصرف کننده/ داشته های کشاورزی در همدان به صف شدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > همدان گزارش مهر/
نمایشگاه پل ارتباطی بین تولید کننده و مصرف کننده/ داشته های کشاورزی در همدان به صف شدند
همدان-خبرگزاری مهر: یازدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی در همدان با تکیه بر ارائه تجهیزات کشاورزی برای آشنایی بیشتر مصرف کنندگان بخش کشاورزی با تولید کنندگان ادوات و تجهیزات این بخش در همدان دایر شده بطوری که داشته های کشاورزی کشور در همدان به صف شده اند.



به گزارش خبرنگار مهر، یکی از ضرورت های تولید و توسعه پایدار در کشاورزی ، کشت و تولید به صورت مکانیزاسیون و استفاده از سیستم های و ماشین آلات و فن آوری های نوین در این حوزه است و با توجه به اینکه کشور ایران جزو شرایط آب و هوایی نیمه خشک قرار دارد استفاده از این فن آوری ها و سیتم ها و ماشین آلات برای صرفه جویی در مصرف آب و افزایش تولیدات و محصولات کشاورزی امری مهم و ضروری است. از همین رو و برای توسعه و تولید پایدار در حوزه کشاورزی و مکانیزاسیون  کشاورزی در کشور تمهیداتی اندیشیده شده است و شرکت های مختلفی در این زمینه فعالیت می کنند، برای آشنایی بیشتر کشاورزان با فن آوری های نوین در کشاورزی و سیستم ها و ادوات کشاورزی و از طرفی معرفي سيستم هاي مدرن و بهينه در زمينه هاي مختلف صنعت کشاورزي و دامپروري و ترويج استفاده از اين محصولات، معرفي ظرفيت هاي عظيم توليدات داخلي، افزايش کيفيت توليدات حوزه کشاورزي و دامپروري، آشنايي با روش هاي نوين کاشت، داشت و برداشت و افزايش راندمان تولید یازدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی در شرکت نمایشگاه های بین امللی همدان برپا است  این نمایشگاه که عصر 27  مرداد ماه افتتاح شد تا 30 مرداد ماه ادامه دارد. شرکت 112 واحد در نمایشگاه بین المللی کشاورزی همدان

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی همدان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: يازدهمين نمايشگاه بين المللي کشاورزي (ماشين آلات، نهاده ها، سيستم هاي آبياري و کشت هاي گلخانه اي) و نهمين نمايشگاه بين المللي صنعت مرغداري، دامپروري و شيلات امروز در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي استان همدان برپا است. حسین الماسی با بیان اینکه نمايشگاه مذکور با حضور 112 واحد مشارکت کننده شامل 48 واحد مرتبط در حوزه کشاورزي، 25 واحد مرتبط در حوزه دام، طيور و آبزيان و 39 واحد مرتبط با حوزه آبياري، نهاده ها و گلخانه ها مي باشد، افزود: 78 واحد توليدي صنعتي داخلي از 16 استان کشور  از جمله استان هاي تهران، خراسان رضوي ، فارس، اصفهان، آذربايجان غربي ،آذربايجان شرقي ، مازندران، گلستان، مرکزي، کردستان، کرمانشاه، قزوين، چهار محال و بختياري، البرز، زنجان و همدان در این نمایشگاه حضور دارند. وی در ادامه سخنانش ابراز داشت: 34واحد از نمايندگي توليدات خارجي شامل کشورهاي ترکيه، آلمان، ايتاليا، انگليس، چين، ژاپن، اسپانيا، کانادا، بلژيک، هلند، تايوان، سوئيس، فرانسه و کره جنوبي در نمايشگاه حضور دارند. مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی همدان بیان داشت: شرکت هاي حاضر در اين نمايشگاه نوين ترين و جديدترين صنايع، توليدات، تجهيزات و خدمات مختلف حوزه کشاورزي، دام و طيور و شيلات را عرضه کرده و در فضايي رقابتي محصولات مشابه داخلي و خارجي خود را برای ارائه به بازديدکنندگان در معرض ديد قرار مي دهند. ترویج استفاده از سیستم های مکانیزاسیون در کشاورزی از اهداف نمایشگاه است الماسی با اشاره به اینکه تجهيزاتي توسط واحدهاي حاضر در اين نمايشگاه ارائه شده است، بیان داشت: این تجهیزات شامل ادوات کشاورزي شامل تراکتور، گاوآهن، کمباين، کودپاش، ديسک، ريگ چيزل، خاک ورز، عميقکار، تيلر، موور، کاه خردکن، باسکول ديجيتال جاده اي، سمپاش، تريلي و در حوزه دام و طيور شامل: خورک دام ، طيور، آبزيان، دستگاه هاي جوجه کشي، اتوماسيون مرغداري، دامپروري، تجهيزات مزارع پرورش ماهي، تجهيزات کنستانتره و مکمل هاي غذايي و پودر ماهي است. وی عنوان داشت: از دیگر تجهیزات موجود در این نمایشگاه می توان به سيستم هاي آبياري و آبرساني که شامل آبياري قطره اي ، باراني و لوله هاي پلي اتيلن، کودهاي کشاورزي شامل کودهاي ارگانيک و کودهاي شيميايي، نهاده ها و انواع بذر- انواع سموم کشاورزي اشاره کرد. مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی همدان از برگزاری برنامه های جانبی در کنار نمایشگاه خبر داد و اظهار داشت: براساس برنامه هاي صورت گرفته برنامه هاي جانبي اي اعم از برگزاري کارگاه هاي آموزشي در حوزه هاي مرتبط طي چهار  روز برگزاري نمايشگاه در محل دائمي شرکت نمايشگاه هاي بين المللي استان همدان و اداره جهاد کشـاورزي استان همدان برگزار شده و اجراي تورهاي بازديد ويژه کشاورزان، مرغداران و دامپروران استان همدان و استان هاي همجوار غرب کشور نيز تدارک ديده شده است. الماسی ابراز داشت: معرفي سيستم هاي مدرن و بهينه در زمينه هاي مختلف صنعت کشاورزي و دامپروري و ترويج استفاده از اين محصولات، معرفي ظرفيت هاي عظيم توليدات داخلي، افزايش کيفيت توليدات حوزه کشاورزي و دامپروري، آشنايي با روش هاي نوين کاشت، داشت و برداشت و افزايش راندمان توليد از مهمترين اهداف برگزاري يازدهمين نمايشگاه بين المللي کشاورزي و نهمين نمايشگاه بين المللي صنعت مرغداري است.

142 هزار بهره بردار در حوزه کشاورزی استان همدان فعالیت می کنند رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان  نیز گفت: در حال حاضر در در کشورهای توسعه یافته سه و نیم درصد از جمعیت در زمینه کشاورزی اشتغال دارند که این میزان در استان همدان حدود 30 درصد است و سرانه وسعت زمین کشاورزی در ایران دو درصد و در استان همدان چهار درصد است. علیرضا رنجبر  ضرابی با بیان اینکه استان همدان با 142 هزار بهره‌بردار، 28 درصد سهم اشتغال استان و 34 درصد ارزش افزوده کشور را به خود اختصاص داده است، افزود: از بین 142 هزار بهره‌بردار 121 هزار نفر صاحب زمین هستند که از این تعداد 73 هزار نفر زمین کمتر از پنج هکتار دارند. وی با اشاره به اینکه هزار نفر دارای زمین بین 15 تا 20 هکتار و هزار و 700 نفر دارای زمین بالای 50 هکتار هستند که این نشان از خرد بودن اکثر زمین‌های کشاورزی دارد، عنوان داشت: 28 هزار نفر از بهره‌برداران در سطح استان همدان کمتر از 40 سال، 51 هزار نفر بین 40 تا 60 سال و 41 هزار نفر بالای 60 سال سن دارند. رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان ابراز داشت: ورود 423 نفر کارشناس فنی و 978 مهندسی در بخش خدمات فنی کشاورزی استان از دیگر فعالیت‌های خوب در این بخش است. مکانیزاسیون تحول بزرگی در صنعت باغبانی و زراعت به وجود آورده است رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی کشور نیز در مورد مکانیزاسیون بخش کشاورزی در کشور گفت: مکانیزاسیون تحول بزرگی را در صنعت باغبانی و زراعت به وجود آورده است، و هدف در کشاورزی پایداری تولید است که با مکانیزاسیون کشاورزی به تولید پایدار دست می یابیم و از طرفی با وجود کم آبی در کشور باید به سمت مکانیزاسیون کشاورزی پیش رفت. کامبیز عباسی افزود: دیگر با روش های ثابت نمی توان به تولید پایدار در کشاورزی دست یافت و از طرفی با وجود کم آبی در کشور سیاست کاهش سطح زیر کشت به کار برده می شود که مکانیزاسیون کشاورزی راهی برای مصرف آب کمتر و تولید بهتر خواهد بود. وی بیان داشت: علاوه بر کاهش سطح زیر کشت، مکانیزاسیون کشاورزی، به دنبال کشت نشایی و کاهش مصرف آب و انتقال کشت های بهاره به پاییزه هستیم.

برپایی نمایشگاه تاثیر عمده و مهمی را در آشنایی مشتریان با شرکت ها دارد یکی از غرفه داران حاضر در نمایشگاه که از شرکت سامان مبتکران هگمتانه در نمایشگاه شرکت کرده در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: این شرکت با نمایندگی تامین تجهیزات مرغداری کار خود را در استان همدان آغاز کرد. علی درخشان با بیان اینکه از سال 92 کار تولید محصولاتی چون آب خوری، انتقال دان و غیره در این شرکت آغاز شده است، ابراز داشت: از زمان مستقل شدن شرکت در کار تولید تعداد مشتریان نیز افزایش یافته است. وی با اشاره به اینکه به استان های همجوار نیز صادرات دارند، افزود: برگزاری کارگاه های آموزشی برای مرغدران از دیگر فعالیت های شرکت است. معاون شرکت سامکو با بیان اینکه استقلال در تولید در همه بخش های شرکت از اهداف شرکت است، بیان داشت: مشکل اصلی شرکت های تولید کننده تامین اعتبار است و برای توسعه خط تولید نیاز به تسهیلات و حمایت های بانکی و دولتی دارند. درخشان در مورد برگزاری نمایشگاه به خبرنگار مهر گفت: برپایی این نمایشگاه تاثیر عمده و مهمی را در آشنایی مشتریان با شرکت ها دارد و از طرفی بازار رقابت سالم را بین شرکت ها برای بهبود کیفیت محصولات خود به وجود می آورد. از آنجایی که مکانیزاسیون کشاورزی یکی از اهداف مهم در کشاورزی کشور و به ویژه استان همدان است و با توجه به شرایط کمبود آبی که دارد می توان اذعان داشت که برگزاری این نمایشگاه می تواند گامی موثر در راستای ترغیب کشاورزان و مرغداران و دامداران در استفاده از ماشین آلات و تجهیزات نوین در صنعت کشاورزی باشد و از سویی نمایشگاه مانند پل ارتباطثی است که شرکت تولید کننده و مصرف ککنده را راحت تر به هم متصل می کند و هر بازدید کننده از نمایشگاه می تواند اطلاعات خود را در زمینه مکانیزاسیون کشاورزی بالا ببرد. گفتنی است نمایشگاه بین المللی کشاورزی همدان تا سه روز آینده پذیرای بازدید کنندگان است.


۱۳۹۳/۵/۲۹ - ۱۱:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن