تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 23 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا هنگام نشستن، بيشتر رو به قبله مى نشست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799842453




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از سرگیری کشتار در غزه/ بن گورین هدف موشک های جدید قسام


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: از سرگیری کشتار در غزه/ بن گورین هدف موشک های جدید قسام


رژیم صهیونیستی چند ساعت پیش از پایان آتش بس موقت ، حملات به غزه را از دیشب با شدت از سرگرفت که براثر آن چندین فلسطینی ازجمله چند زن و کودک شهید یا زخمی شدند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در حمله دیشب و بامداد امروز جنگنده های رژیم صهیونیستی به غزه  چند خانه خانه درمنطقه شیخ رضوان ویران و دستکم 7 فلسطینی شهید و بیش از 75 نفر دیگر از جمله چندین کودک زخمی شدند . همچنین مناطق مسکونی در جبالیا نیز هدف جنگنده های رژیم صهیونیستی قرار گرفت. درحملات هوایی صهیونیست ها مسجد الروضه و ساختمان رادیوی الاقصی  نیز هدف قرار گرفت .
غزه
جنبش حماس بامداد چهارشنبه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی درپی شکست مذاکرات آتش بس غزه در قاهره، از طریق حمله هوایی درصدد ترور «محمد ضیف» فرمانده گردان های قسام شاخه نظامی حماس برآمد که این حمله هوایی نافرجام ماند و صهیونیست ها در این حمله همسر و دختر یک و نیم ساله فرمانده کل گردان های قسام را به شهادت رساندند.
غزه

با احتساب شهدای دیشب و بامداد امروز، آمار شهدای غزه به 2020 تن افزایش یافت. از این تعداد 541 تن کودک ، 250 نفر زن و 95 تن سالخورده هستند.
درحالیکه آتش بس موقت میان فلسطینیان و رژیم صهیونیستی  بامداد چهارشنبه  پایان می یافت اما رژیم صهیونیستی روز سه شنبه به دستور ـ بنیامین نتانیاهوـ نخست وزیر این رژیم  با قطع مذاکرات  آتش بس - حملات به نوار غزه را از سرگرفت  .
نتانیاهو ازهیات مذاکره کننده رژیم اشغالگر قدس خواست با قطع مذاکرات آتش بس از قاهره به فلسطین اشغالی بازگردند .
رئیس هیئت مذاکره کننده فلسطینی گفت : نخست وزیر رژیم صهیونیستی با  دستور به هیات مذاکره کننده اسرائیلی برای  ترک مذ اکرات قاهره و همچنین دستور برای از سرگیری حملات به غزه پیش از پایان آتش بس عملا باعث شکست مذ  اکرات شد .
عزام الاحمد افزود: این دستور درحالیکه هیات فلسطینی همچنان در قاهره برسر میز مذاکره بود باردیگر ثابت کرد که  ارزیابی ما از روز نخست درست بوده است که اسرائیل برای دستیابی به توافق جدی نیست. از نظر ما هیچ راه حلی برای پایان جنگ غزه پایان کشتار و خونریزی  جز پایان اشغالگری اسرائیل وجود ندارد .
نقض آتش‌ بس موقت در باریکه غزه از سوی رژیم صهیونیستی درحالی است که پیش ازاین ، برخی منابع از توافق دوطرف درباره آتش‌ بس چند هفته‌ای خبر داده بودند .
از زمان برقراری آتش‌بس موقت میان دو طرف درگیر در جنگ غزه به منظور انجام مذاکرات در قاهره، رژیم صهیونیستی بارها آتش بس را نقض کرده بود  .
موشک های حماس
در همین حال گروه های مقاومت از آمادگی  برای رویارویی با رژیم صهیونیستی خبر دادند . .

گردان قسام  شاخه نظامی حماس اعلام کرد رژیم صهیونیستی با نقض آتش بس و آغاز نسل کشی دوباره  فلسطینیان در غزه ، درهای جهنم را به روی خود گشود .
عزت الرشق عضو دفتر سیاسی جنبش حماس گفت : مسئولیت  شکست مذ اکرات قاهره و آغاز دوباره جنگ  بر عهده رژیم صهیونیستی  است اما  مقاومت همواره به دفاع از مردم خود ادامه خواهد داد. و باردیگر اعلام می کند تا زمانی که مردم فلسطین از امنیت برخوردار نشده باشند  صهیونیست های  ساکن  فلسطین اشغالی به هیچ وجه روی امنیت را نخواهند دید.
خبرها از فلسطین حاکی است ، گروه های مقاومت فلسطینی در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی  با ده ها موشک مواضع رژیم صهیونیستی را در سرزمین های اشغالی ازجمله ، تل‌آویو ، رامان فان ، اسدود ، بئرالسبع ، کریات ملاخی ، نتیفوت ، مجدل ، اشکول  و همچنین فرودگاه بن گورین  را هدف قرار دادند . جنبش مقاومت اسلامی (حماس) اعلام کرد که 40 فروند موشک به سوی فلسطین اشغالی شلیک کرده است. یک فروند از این موشک ها به سوی فرودگاه بن گوریون در نزدیکی تل آویو شلیک شد.
هرچند هنوز گزارشی درباره اصابت موشک به نزدیکی این فرودگاه ارسال نشده ولی رسانه های رژیم صهیونیستی گفته اند که چند موشک به منطقه تل آویو بزرگ اصابت کرده است.
فرودگاه بن گوریون

برخی از شرکت های هوایی اروپایی پرواز های خود را به تل آویوو لغو کردند.

 

 
 


چهار شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن