تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 11 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813474108




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرایط خوزستان در آموزش و پرورش زیبنده نیست/ آینده دانش آموزان خروجی عملکرد ما است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان مقتدایی:
شرایط خوزستان در آموزش و پرورش زیبنده نیست/ آینده دانش آموزان خروجی عملکرد ما است
اهواز - خبرگزاری مهر: استاندار خوزستان گفت: شرایط آموزش و پرورش خوزستان مطلوب و زیبنده استان نیست.



به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسن مقتدایی عصر امروز در نشست مشترک شورا و حامیان آموزش و پرورش اظهار کرد: شرایط آموزش و پرورش خوزستان از جنبه سخت افزاری و نرم افزاری مطلوب و زیبنده استان نیست.

وی با بیان اینکه آینده دانش آموزان فعلی، خروجی عملکرد ما است، ادامه داد: همانطور که ما خروجی تصمیم سازی های دوره خود بودیم؛ کسانی که سه دهه آینده خروجی تصمیم های ما هستند اگر سرحال، پرنشاط و موفق یا جامعه ای آکنده از ناهنجاری باشند نتیجه عملکرد ما مسئولان نظام خواهد بود.

استاندار خوزستان با اشاره به جایگاه نامناسب آموزش و پرورش استان در کشور خطاب به حاضران در جلسه عنوان کرد: خود شما ارزیابی کنید که آموزش و پرورش خوزستان با این جایگاهی که در کشور دارد در آینده چه جامعه ای تحویل خواهد داد و تا سه دهه آينده چه فاجعه‌اي در نيروي انساني رخ می‌دهد؛ ما نبايد انتزاعي برخورد كنيم. ‌بايد نسخه‌اي بپيچيم كه خدمات را به هم پيوند دهد.

وی با بیان اینکه افراد حاضر در زندان های استان عمدتا جماعتی هستند که مدارج تحصیلی را طی نکرده اند، تصریح کرد: همانطور که ما در این سن نسبت به گذشتگان خود، کسانی که امکانات را فراهم و یا ما را از آنها محروم کردند، قضاوت می کنیم این افراد و دانش آموزان محروم نیز در رابطه با ما همین کار را خواهند کرد.

مقتدایی با تاکید بر اینکه شرایط استان مطلوب نیست، عنوان کرد: متاسفانه ما در استان از دوغابی که می توانستیم بین دیوار خدمات ایجاد کنیم تا منسجم تر رفتار کنیم غفلت کرده ایم و باید یک نسخه کامل بپیچیم و خدمات را به هم پیوند بزنیم.

وی به سختی طی مسافت دانش آموزان روستایی برای رسیدن به مدرسه اشاره کرد و گفت: مدرسه را در مکانی ساخته ایم و دانش آموز در جای دیگر است که باید با فلاکت خود را به مدرسه برساند در این زمان چه چیزی در ذهن این کودک نقش می بندد.

استاندار خوزستان بیان کرد: امسال باید کاری کنیم تا رتبه ناپسندی که به استان اطلاق شده و در شان و منزلت خوزستان نیست ارتقا یابد زیرا با این جایگاه در آینده متحمل ضرباتی خواهیم شد.

وی اضافه کرد: امسال باید در مدارس به گونه ای فضا سازی کنیم تا دانش آموز احساس کند در محیطی متفاوت با خانه وارد شده است و تا بازگشایی مدارس در جهت بهسازی درون و محیط بیرون مدرسه، آماده سازی بسته های حمایتی و سرویس مدارس تلاش خواهیم کرد.

مقتدایی بر همکاری کلیه دستگاه های اجرایی برای بالا بردن رتبه استان از نظر آموزش و پرورش تاکید کرد و افزود: در این رابطه با هیچ دستگاه و سازمانی تعارف نداریم و در هر منطقه با محوریت شرکتی که در آن مستقر است باید کمک شود.

وی در پایان اظهار کرد: همانطور که خوزستان در مقاومت و دفاع از امنیت ملی نمونه است باید در راستای ارتقا جایگاه آموزش و پرورش گام برداریم و به جایگاه برتر برسیم و تبدیل به الگو شویم.


۱۳۹۳/۵/۲۸ - ۲۱:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن