تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بدانيد كه هر كس در راه حق از دنيا برود، به بهشت و هر كس در راه باطل از دنيا برود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819080359




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت ۳ سد حوزه دریاچه ارومیه متوقف شد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: ساخت ۳ سد حوزه دریاچه ارومیه متوقف شد


با توجه به اعتراض نمایندگان کشور به وضع دریاچه ارومیه، وزیر نیرو، از ـتوقف کار در سدهای نازلو، سیمینه و باراندوز با نظر «ستاد احیای دریاچه ارومیه» خبر داد. این اقدام را می توان یک گام مثبت برای نجات دریاچه بزرگ در داخل ایران دانست. به‌ گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، حمید چیت‌ چیان، در نشست بررسی مسائل صنعت آب و برق استان آذربایجان‌غربی که با حضور استاندار آذربایجان غربی، نمایندگان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران منطقه‌ای صنعت آب و برق در محل استانداری آذربایجان‌غربی برگزار شد، درباره تعیین تکلیف سدهای نازلو، سیمینه و باراندوز در آذربایجان‌غربی، گفت: تصمیم عدم ادامه و توقف کار در این سه سد را ستاد احیای دریاچه ارومیه گرفته و هرگونه تصمیم‌گیری، به نظر آن کارگروه منوط است.

در یاچه ارومیه

وزیر نیرو با بیان اینکه به وضعیت دریاچه ارومیه به‌شدت احساس مسئولیت می‌کنیم، گفت: وضع دریاچه ارومیه در کل کشور، ویژه بوده و شایسته توجه بیشتر است و نمی‌توان به سبب توجه ویژه به وضع این دریاچه، خرده گرفت.

وی افزود: توجه ویژه به وضع دریاچه ارومیه گاه اعتراض نمایندگان دیگر مناطق کشور را به وزارت نیرو موجب شده است.

وی افزود: وظیفه ما اقتضا می‌کند که به همه کشور توجه داشته باشیم و این مسئولیت ماست؛ اما وضع دریاچه ارومیه ویژه و استثنائی است.

وی تاکید کرد: با خشک شدن دریاچه ارومیه، زندگی شمار زیادی از مردم پیرامون این دریاچه به خطر می‌افتد.

وزیر نیرو سپس از توجه ویژه اعتباری به آب روستایی در کل کشور خبر داد و گفت: درصورت موافقت با تامین این اعتبار 500 میلیون دلاری از صندوق توسعه ملی، می‌توان فعالیت در این حوزه را چند برابر کرد.

چیت‌چیان، بر لزوم تامین آب و برق صنایع تاکید کرد و گفت: این قابل قبول نیست که به‌علت محدودیت منابع آب، صنعت در منطقه‌ای ایجاد نشود اما می‌توان با اقدام‌هایی خاص، صنایع کوچک را در مناطق مختلف راه انداخت.

در این نشست، نمایندگان مردم آذربایجان‌غربی در مجلس شورای اسلامی به بیان پیشنهادها، انتقادها و نظرهای خود درباره وضع حوزه‌های آب و برق در این استان پرداختند.
 


سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن