تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):جز به یکى از سه نفر حاجت مبر: به دیندار، یا صاحب مروت، یا کسى که...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804001231




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمایت مدیران مسئول نشریات دانشجویی از وزیر علوم


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: حمایت مدیران مسئول نشریات دانشجویی از وزیر علوم
مدیران مسئول نشریات دانشجویی در بیانیه‌ای ضمن اعلام حمایت خود از وزیر علوم، تاکید کردند که "خواهان استمرار مدیریت ایشان بر دانشگاه‌ها هستند. باشد که نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی با رای منفی به استیضاح ایشان در پیشگاه تاریخ و ملت سربلند و شریف ایران سرفراز باشند."
آفتاب: جمعی از مدیران مسئول نشریات دانشجویی در بیانیه‌ای حمایت خود را از وزیر علوم اعلام کردند.


به گزارش آفتاب، در این بیانیه که خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی نوشته شده، آمده است: ایام  هجر  را  گذراندیم  و  زنده ایم/ ما را به سخت‌جانی خود این گمان نبود/ بدون شک آنچه در هشت سال گذشته بر دانشگاه و دانشگاهیان گذشت، سرگذشت تلخ و غم‌انگیزی بود که ضربات جبران‌ناپذیری بر پیکره‌ی دانشگاه - این خانه‌ی امیدهای فردای این سرزمین-وارد نمود. بی‌تدبیری‌ها و مدیریت‌های جناحی و سلیقه‌ای، تنگ‌نظری‌ها و اخراج گسترده‌ی اساتید متعهد و دانشمند، ستاره‌دار کردن نخبگان دانشجویی، تعطیلی تشکل‌های دانشجویی مستقل و منتقد، اعمال گسترده سلایق سیاسی در اعطای فرصت‌های تحصیلی، بدهی 12000 میلیارد ریالی دانشگاه‌ها و سیطره‌ی نگاه امنیتی به این محیط علمی- فرهنگی باعث عقب‌افتادگی هرچه بیشتر دانشگاه شد.


مدیران مسئول نشریات دانشجویی در بخش دیگری از بیانیه خود نوشته‌اند: انتخابات 24 خردادماه و رای به تدبیر، امید و اعتدال به عنوان مشی مدیریتی کشور توسط ملت ایران طلیعه‌ی نویدبخشی بود بر پایان یافتن این روند خسارت‌بار به ویژه بر پیکر دانشگاه که با انتخاب دکتر رضا فرجی دانا به عنوان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بارقه های امید و نشاط را به فضای دانشگاه ها بازگرداند و همان گونه که ریاست محترم جمهور فرمودند: «آرامش حاکم بر دانشگاه‌ها در روز 16 آذر خود نشان از رضایت و بازگشت امید و آرامش به دانشگاه است.» حال با گذشت کمتر از یک سال از مدیریت ایشان بر دانشگاه‌ها، عده‌ی قلیلی از نمایندگان که از همان ابتدا به دنبال سنگ‌اندازی در مسیر انتخاب ملت‌ بوده‌اند و گویی فراموش کرده‌اند که خود با رای همان مردمی که اعتدال را برگزیده‌اند بر کرسی پارلمان نشسته‌اند، پس از تهدید‌ها و فشار‌های روزافزون هنگامی که افشای بورسیه‌های غیرقانونی نشان از آن دارد که منافع جناحی و سیاسیشان به خطر افتاده‌است، طرح استیضاح خود را عملی کرده‌اند تا مبادا که متضرر شوند.


در ادامه این بیانیه آمده است: آن‌هایی که خود مسبب شرایط اسفبار کنونی هستند اینک که پرده‌ها برافتاده‌ است، طلبکار شده‌اند و قصد بر هم زدن آرامش حاکم بر دانشگاه را دارند. بر نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی است که از این آزمون بزرگ سرافراز بیرون آیند و منافع ملی و به خصوص خواست دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌ها مبنی بر ابقای دکتر فرجی‌دانا را مورد توجه قرار دهند و در دام خواسته‌های سیاسی اقلیتی افراطی که از استیضاح و برکناری وزیر علوم به دنبال منافع تنگ نظرانه خود هستند، گرفتار نشوند.


مدیران مسئول نشریات دانشجویی امضا کننده این بیانیه در پایان ضمن اعلام "حمایت قاطع خود از دکتر رضا فرجی‌دانا"، خواهان استمرار مدیریت ایشان بر دانشگاه‌ها شده‌اند و تاکید کرده‌اند: باشد که نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی با  رای منفی به استیضاح ایشان در پیشگاه تاریخ و ملت سربلند و شریف ایران  سرفراز باشند.


اسامی نشریات امضاکننده این بیانیه نزد «آفتاب» محفوظ است.




تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن