تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هرگاه صبح مى‏شد پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله دست نوازش بر سر فرزندان و نوه هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806760827




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديرعامل بانک پاسارگاد: صندوق حمايت از کشتي گيران تاسيس مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ مرداد ۱۳۹۳ (۱۰:۱۵ق.ظ)
کشتي گيران ايران سهامدار شدند مديرعامل بانک پاسارگاد: صندوق حمايت از کشتي گيران تاسيس مي شود شب گذشته با حضور رييس کميته ملي المپيک، رييس فدراسيون کشتي، مديرعامل و اعضاي هيات مديره بانک پاسارگاد، از قهرمانان کشتي آزاد و فرنگي کشورمان قدرداني شد.
به گزارش خبرگزاري موج، در اين مراسم کيومرث هاشمي، رييس کميته ملي المپيک با تجليل از بانک پاسارگاد بابت اين مراسم و حمايت آنها از کشتي گفت: اين کار بانک پاسارگاد گرچه وظيفه اي نداشته است در حمايت از کشتي گيران با ارزش است و بايد از آن قدرداني کرد. جايي که خيلي از مراکزي که امکانات مالي مناسبي دارند اما هيچ نگاهي به ورزش ندارند.
وي در ادامه افزود: ما 70 سال سابق حضور در کشتي قهرماني جهان را داريم و از 16 دوره المپيک تاکنون در 13 دوره آن حضور داشته ايم. اين حضور براي ما 163 مدال در بر داشته و حدود 33 درصد سهم ما از کسب مدال را اين دو رشته از ورزش کشتي به خود اختصاص داده است.
رييس کميته ملي المپيک در ادامه ضمن تشکر و قدرداني دوباره از حضور بانک پاسارگاد در عرصه ورزش و حمايت مالي آنها از ورزش کشتي افزود: حضور بانک پاسارگاد در کنار خانواده کشتي براي ما بسيار ارزشمند است واميدواريم در ادامه شاهد حضور ساير شرکت ها و نهادها براي ترغيب بيشتر کشتي گيران کشورمان باشيم.
در ادامه مراسم رسول خادم، رييس فدراسيون کشتي هم ضمن تشکر از بانک پاسارگاد گفت: اين باعث افتخار ما است که يک بنگاه اقتصادي همچون بانک پاسارگاد در رويکردهاي اجتماعي خود از ميان اين همه رشته وزشي و غيرورزشي، کشتي را انتخاب کرده است.
وي در ادامه اظهار داشت: خانواده کشتي، دکتر قاسمي، مديرعامل بانک پاسارگاد را از اين به بعد عضوي از خانواده کشتي مي داند و حضور اين بانک در کنار کشتي براي ما بسيار ارزشمند است.
سپس منصور بزرگر، سرمربي اسبق تيم ملي کشتي کشورمان با شايسته ارزيابي کردن حرکت بانک پاسارگاد به خاطر حمايت از ورزش کشتي، گفت: کشتي در رگ و ريشه ايرانيان است. در کشور ما هيچ حمايتي از سوي مسئولان در مورد کشتي صورت نمي گيرد و اينکه مي بينيم بانک پاسارگاد حامي تيم ملي کشتي ايران شده و از آن حمايت مي کند حکايت از يک نگاه ايراني اصيل به اين رشته ورزشي تمام ايراني دارد. من و ديگر دوستانم دست هرکسي را که قدمي براي کشتي کشورمان بر دارد را مي بوسيم.
در ادامه مجيد قاسمي، مديرعامل بانک پاسارگاد با پرافتخار دانستن کشتي گيران ايران در تاريخ کشورمان که در همه صحنه ها پرچم ايران را به اهتزاز در آورده اند، اظهار داشت: اينان با اهتزاز پرچم جمهوري اسلامي در ميادين بين المللي مختلف روحيه ملي کشورمان را ارتقا داده اند. شما پهلوانان يادآور مجاهدت ها و دلاورمردي هاي حافظان اين مرز و بوم هستيد.
وي افزود: شما کشتي گيران افتخارات ملي هستيد که تنها مدال به دست نمي آوريد. بلکه شما با اين کارتان همه اقشار مختلف کشور و حتي کارکنان بانک پاسارگاد را براي اعتلاي نام ايران تشويق مي کنيد. شما در قلب تک تک مردم ايران قرار داريد و الگوي واقعي يک انسان هستيد.
قاسمي با بيان اين‌که کشتي افتخارات بزرگي را نصيب ملت ايران کرده است، گفت:‌ نمي توان با کارهاي مادي روحيات معنوي اين پهلوانان را پاس داشت ما نيز قصد چنين جسارتي نداشتيم اما تنها هدفمان اين است که بگوييم که به ياد پهلوانان هستيم و بزرگي آن‌ها مطمئنا با اين گونه تقديرها جبران نمي‌شود.ما کار مهمي نکرديم که از ورزش ملي و ميراث گرانبهاي کشورمان حمايت کرديم بلکه اين وظيفه ماست.
مديرعامل بانک پاسارگاد با پرافتخار دانستن نام بانک پاسارگاد در ادامه افزود: اسم اين بانک نيز يادآور افتخارات تاريخي، معنوي و توحيدي کشور ايران است که توفيقات بزرگي را در طول 9 سال فعاليت خود کسب کرده است. بانک يادشده چهار سال پياپي از سوي موسسه معتبر بنکر به عنوان بانک برتر جمهوري اسلامي ايران انتخاب شده و هم اکنون نيز داراي جايگاه 233 در بين 1000 بانک برتر دنيا است.
وي با اشاره به اينکه در 22 شهريورماه، سال نهم فعاليت بانک پاسارگاد تمام مي شود، گفت: در اين 9 سال راهي طولاني را طي کرده ايم.

مديرعامل اين بانک خصوصي حمايت از کشتي را يک وظيفه خواند و اضافه کرد: ما در کنار حمايت از ورزش، 7 سال است که نفرات برتر کنکور را در تمام رشته ها مورد حمايت قرار داده ايم و بورسيه بانک کرده ايم.
وي آزادي يکهزار و 600 زنداني معسر را از ديگر اقدامات اجتماعي بانک پاسارگاد خواند و گفت: ما به همکاري با جامعه کشتي افتخار مي کنيم و به صندوق حمايت از کشتي هم که در آينده اي نزديک تاسيس خواهد شد، خواهيم پيوست.
قاسمي در عين حال با تبريک روز خبرنگار به خبرنگاران، آنان را صفحه گشاي حقايق ملي خواند و افزود: خبرنگاران با وجود تمام سختي ها و محدوديت ها، سعي مي کنند تا حقايق را به صورت شفاف به اطلاع مردم برسانند و در شرايط نه چندان مناسب و شايسته، به وظيفه خود يعني تنوير افکار عمومي به بهترين شکل عمل کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، در خلال اين مراسم و با حضور رييس کميته ملي المپيک، رييس فدراسيون کشتي، مديرعامل و اعضاي هيات مديره بانک پاسارگاد قهرمانان دو رشته کشتي آزاد و فرنگي، با دريافت تنديس، لوح سپاس و سهام، سهامدار اين بانک بزرگ خصوصي شدند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن