تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804269909




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئولین دولتی نمایندگان را تهدید نکنند/ استیضاح حق طبیعی مجلس است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: بیاتیان در نطق میان‌دستور:
مسئولین دولتی نمایندگان را تهدید نکنند/ استیضاح حق طبیعی مجلس است
نماینده بیجار و حسن آباد گفت: مسئولین دولتی در این روزها نمایندگان را تهدید نکنند، استیضاح حق طبیعی مجلس است و ابزاری برای جلوگیری از دیکتاتوری و تصویری زیبا از مردم‌سالاری دینی است.
به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، سید محمد بیاتیان نماینده بیجار و حسن‌آباد در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز سه‌شنبه 28 مرداد با گرامی‌داشت آزادی ایثارگران و آزادگان گفت: جنایات داعش این گرگ‌ها و دست پروردگان آمریکا و حکومت‌های دست نشانده در منطقه و در کشتار مردم و جنایات علیه شیعه و سنی، کرد در عراق محکوم می‌کنیم.
 
وی خطاب به رئیس‌جمهور اظهار داشت: استنباط ما این بود که با آمدن دولتی که تدبیر و امید را سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده مردم از گرمای تدبیر، امید تازه‌ای پیدا می‌کنند ولی نمی‌دانستیم مقرر می‌فرمایند که برای نلرزیدن حواله جهنم برای آن‌ها صادر می‌کنند.
 
عضو کمیسیون صنایع  معادن در ادامه افزود: فراموش نکرده‌اید که این مردم و همه آن‌هایی که نگران مذاکرات هستند شعارشان از ابتدای انقلاب این بوده که می‌رزمیم، می‌میریم، سازش نمی‌پذیریم و امروز به عنوان یک فرزند شهید در خانه ملت و از  طرف خانواده پنج شهید دفاع مقدس و از جانبان قاطبه ایثارگران اعلام می‌کنم که می‌رزمیم، می‌میریم، سازش نمی‌پذیریم.
 
نماینده مردم بیجار و حسن آباد بیان داشت: یادمان نرود که چه کسانی جام زهر را به آن پیر سفر کرده نوشاندند و نگرانی ما این است که باز تاریخ تکرار شود آقای رئیس‌جمهور می‌دانید و می‌دانیم که مجلس نمای واقعی‌تری از افکار ملت است چون از جزئی‌ترین مشکلات مردم اطلاع دارد.
 
بیاتیان با تاکید بر اینکه پس از یک سال از شروع به کار دولت این که هر جا می‌رویم بگوییم تقصیر دولت قبلی است دیگر پذیرفتنی نیست، اظهار داشت: تورم بالاست مردم در فشارند و این برای مردم کاملا ملموس است خیلی از خدماتی که خود دولت ارائه می‌دهد مانند آب، برق، گاز وسایر خدمات حداقل 25 درصد افزایش قیمت داشته پس با حرف تورم پایین نمی‌آید مردم باید لمس کنند و ببینند.
 
 عضو کمیسیون صنایع  معادن در ادامه افزود: مردم عزیز، رسانه‌ها، دانشگاهی‌ها و سیاسیون استیضاح حق طبیعی مجلس است و ابزاری است برای جلوگیری از دیکتاتوری و تصویری زیبا از مردم‌سالاری دینی پس مسائل فرعی را اصلی نکنیم و از بداخلاقی و تهمت و افترا به نمایندگان بپرهیزیم و بگذاریم در پروسه طبیعی کار انجام پذیرد و هر آن چه که در آرای نمایندگان ملت بود برای همه قابل احترام است.

نماینده مردم بیجار و حسن آباد در ادامه تصریح کرد:  باز به این اشاره کنم که مسئولین دولتی در این روزها نمایندگان را تهدید نکنند، این که می‌گویند شب‌نامه در مجلس پخش شده شب نامه‌ای نبوده، در روز روشن امضای تاییدیه هیئت‌رئیسه با امضای فرد منتشر کننده در پاسیو و میز نمایندگان قرار گرفته و فکر می‌کنم به جای فرافکنی دفتر ریاست جمهوری پاسخ بدهند.
 
وی خطاب به رئیس‌جمهور گفت: کردستان عزیز از لحاظ درصد آرا به جنابعالی دومین استان کشور بود ولی نه در بحث دیدار با بحث جنابعالی با مجمع نمایندگان و نه در سفر به کردستان خبری نیست و این واقعا برای ما و مردم کردستان جای سوال است.  
 
بیاتیان همچنین خطاب به وزیر نیرو گفت: در شهرستان بیجار به عنوان بام ایران 72 روستا فاقد آب آشامیدنی سالم است سد تلبار ما را به استان‌های دیگر داده‌اند و مردم ما از تشنگی جان می‌دهند چاره‌ای بیندیشید و کاری کنید.
 
نماینده بیجار و حسن آباد خطاب به وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: راه‌های روستایی شهرستان در حدود 22 درصد آسفالت شده‌اند حرکتی کنید و فکری بیندیشید تا بیش از این مردم از این دیار مهاجرت نکنند.  
 
وی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: کشاورزان به عنوان ولی نعمتان مردم که بار تولید را بردوش دارند در حال نابودی هستند فکری برای آن‌ها کنید با این قیمت تضمینی گندم کسی در آینده رقبتی برای ادامه کشاورزی ندارد خرید تضمینی را در سال‌های آینده به واقعیت نزدیک کنید.
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن اظهار داشت: وزیر صنعت، وزیر کار به فکر ایجاد واحدهای صنعتی مبتنی بر تولیدات بومی در شهرستان بیجار باشید تا اشتغال ایجاد شود و بیش از این جوانان نخبه ما مهاجرت نکنند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: از وزیر بهداشت و همه پرسنل آن وزارتخانه به خاطر کارهای خوبی که انجام داده و دادند کمال تشکر را  دارم.
 
انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن