تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803487467




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک کشته در تیراندازی پلیس امریکا به معترضان/ میسوری منطقه جنگی شد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: یک کشته در تیراندازی پلیس امریکا به معترضان/ میسوری منطقه جنگی شد


در نخستین حمله گارد ویژه اف بی آی به مردم معترض شهر فرگوسن در میسوری امریکا، یک نفر کشته شد. رسانه های عمده امریکا دستور دارند مانع از انتشار وسیع اخبار شوند، اما شاهدان عینی و رسانه های مستقل تاکید می کنند که میسوری تبدیل به منطقه جنگی شده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در نخستین حمله گارد ویژه اف بی آی به راهپیمایی مسالمت‌آمیز مردم شهر فرگوسن ایالت میسوری یک نفر از معترضان کشته شد. تظاهرات امروز اگرچه آرام بود، اما در فضای پرتنشی برگزار گردید پلیس آمریکا با گاز اشک‌آور و نارنجک‌های صوتی به سمت معترضین حمله کرد.

حمله پلیس آمریکا به معترضان

  معترضین بار دیگر به خیابان‌ها آمده بودند تا به مرگ مایکل بروان، نوجوان 18 ساله سیاه‌پوست، توسط یک افسر پلیس در 9 روز پیش اعتراض کنند. فرگوسن اکنون تحت وضعیت منع آمد و شد شبانه نیست اما جی نیکسون، فرماندار این شهر، از گارد ملی ایالتی درخواست کرده که برای برقراری آرامش در این شهر وارد عمل شوند.

خبرنگاران حاضر در محل راهپیمایی شنبه شب می‌گویند میزان گاز اشک‌آور به قدری زیاد بوده که تنفس برای همه حاضرین بسیار سخت شده بود.
 
حمله پلیس آمریکا به معترضان

برخی شاهدین می‌گویند پلیس پس از پرتاب برخی اشیاء توسط تعدادی از معترضین اقدام به مداخله کرد. پلیس آمریکا مدعی شده است که برخی به سوی آنها تیراندازی کرده است.


برخی گزارش‌ها حاکی از این است که در جریان تیراندازی‌ها یک نفر که مجروح شده بود در بیمارستان جان سپرد. هنوز مشخص نیست که وی از افراد پلیس بوده یا معترضین. نیروهای پلیس همچنین از خبرنگاران خواسته‌اند که به اماکن امنی بروند.

حمله پلیس آمریکا به معترضان

این در حالیست که اوضاع فرگوسن در کنترل فرماندار میسوری نیست و او جز فراخوان نیروهای ذخیره ارتش گزینه ای پیش رو نداشته است.

همچنین باراک اوباما تعطیلات خود را به دلیل ناآرامی ها در میسوری نیمه تمام گذاشته است.جی نیکسون فرماندار میسوری ابتدا در فرگوسن وضع اضطراری و سپس حکومت نظامی اعلام کرد.

حمله پلیس آمریکا به معترضان

خانواده مایکل براون، خواستار کالبد شکافی این نوجوان به طور مستقل شدند، زیرا به مراکز و سازمان های فدرال اعتماد ندارد. براساس نتایج به دست آمده از کالبد شکافی جدید براون، 6 گلوله بر بدن قربانی اصابت کرده و دو عدد آن به سر وی شلیک شده است.

 این کالبد شکافی جدید به درخواست خانواده مایکل براون انجام شد. براساس نتایج کالبد شکافی، وی از پشت هدف قرار نگرفته است. به گفته وکیل خانواده براون، هیچ مدرکی دال بر فرار وی نیست. خانواده براون از قتل پسرشان به عنوان اعدام یاد می کنند.

دارن ویلسون پلیسی که عامل کشته شدن این نوجوان غیرمسلح شد، هنوز درباره این حادثه علنا اظهارنظر نکرده است.


حمله پلیس آمریکا به معترضان

اوباما ضمن دعوت مردم به آرامش گفت: «اریک هولدر»، دادستان کل آمریکا فردا، به فرگوسن سفر می کند تا در جریان تحقیقات دولت فدرال از حادثه قتل جوان ۱۸ ساله سیاه پوست به دست پلیس قرار بگیرد.

این در حالیست که شمار زیادی از مأموران پلیس آمریکا در حالیکه ماسک به صورت دارند و لباس‌های زرهی پوشیده‌اند با اسلحه‌های خود به سمت معترضان حرکت می‌کنند.

یک مأمور پلیس نیز از پشت بلندگو به معترضان در حالیکه زنجیره‌ای از مأموران پلیس به سمت معترضان حرکت می‌کنند، هشدار می‌دهد هرچه سریعتر محل را ترک کنند.

پلیس به آنها هشدار داده است که هرچه سریعتر منطقه را ترک کنند و دیگر این محل امن نمی‌باشد. مأموران پلیس چند نفر از معترضان را که هنوز تعداد آن مشخص نیست و از جمله یک عکاس را دستگیر کردند.  
دانلود
 

لینک را کپی کنید


سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن