تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه حقيقت خوشبختى آن است كه پايان كار انسان خوشبختى باشد و حقيقت بدبختى آن ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819739175




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آشنایی جوانان با ارزشها راه مقابله با تهاجم فرهنگی است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران حجت الاسلام علیزاده:
آشنایی جوانان با ارزشها راه مقابله با تهاجم فرهنگی است
بابل - خبرگزاری مهر: مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران  گفت: راه مقابله با تهاجم فرهنگی  آشناکردن نسل جوان به ارزش های دینی،قرآن و اهل بیت(ع) است.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ستار علیزاده صبح سه شنبه در اختتامیه طرح نشاط معنوی مازندران در امامزاده قاسم بابل با اشاره به اینکه تحکیم باورهای فرهنگی سبب اقتدار نظام است اظهار داشت:  فرهنگ خمیر مایه و اصل و اساس در هر جامعه به خصوص  جامعه اسلامی  است وفرهنگ در راس امور و همه چیز در ذیل فرهنگ قرار دارد.
 
حجت الاسلام ستار علیزاده افزود: جنگ نرم با طراحی برنامه  بلند مدت،میان مدت و کوتاه مدت  مهم ترین حربه دشمن درنابودی فرهنگ دینی در جامعه اسلامی ماست.
 
وی اظهار داشت: در دنیای امروز، 159 مدار تلویزیونی  جهان ، 300 ماهواره تلویزیونی فعال است که 116 ماهواره فضای ایران را تحت پوشش قرار می دهد و تنها در فضای ایران فعال است که امکان دیدن 18 هزار شبکه تلویزیونی را با دیش های خانگی فراهم می کند.
 
علیزاده عنوان کرد: دو هزار کانال ماهواره را در ایران می توان دریافت کرد،شبکه ماهواره دریافتی  380 کانال موسیقی ،رقص و کلیپ های مبتذل ارائه می دهند،این در حالی است که در حوزه کودک بیش از 250 کانال ماهوارهی فعال وجود دارد که متضاد با فرهنگ ،دین و آداب و رسوم فرهنگی  ماست.
 
مدیر کل اوقاف و امور خیریه بابل گفت: در حوزه مصرف زدگی و فرهنگ سازی مد، بیش از 80 شبکه وجود دارد که مد لباس غربی را تبلیغ می کند و 120 شبکه فارسی زبان 24 ساعته چندین برابر مجموع فعالیت صداو سیما محلی و کشوری  برنامه مبتذل پخش می کند که وجه مشترک همه آنها هجوم به مبانی دینی واعتقادی ماست.
 
وی در سال اقتصاد و فرهنگ دو راهکار عمده  مطرح شده بحث توجه به عزم ملی  ومدیریت جهادی است ، اذعان داشت: عزم ملی یعنی همه مسئولان وخانواده ها وارد میدان شوند  واز اسلام وآموزههای دینی خود محافظت کنند زیرا دشمن با تمام وجود به جنگ فرهنگی ما آمده است.
 
وی موفقیت هسته ای ،نانو تکنولوژی و دیگر عرصه های علمی را دست آورد مدیریت جهادی برشمرد و بیان کرد: امروز به مسئولانی نیاز داریم که رویکرد جهادی داشته باشند تا سبب تقویت روحیه دینی شوند.



۱۳۹۳/۵/۲۸ - ۱۱:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن