تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر خانه‏اى كه ميهمان بر آن وارد نشود، فرشتگان واردش نمى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802399435




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشاور دولت اصلاحات: دولت روحانی به دنبال گروکشی سیاسی و بگم بگم نیست /کاش مشایی رد صلاحیت نمی‌شد /احمدی‌نژاد هیچ همخوانی با اصولگرایان ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
مشاور دولت اصلاحات: دولت روحانی به دنبال گروکشی سیاسی و بگم بگم نیست /کاش مشایی رد صلاحیت نمی‌شد /احمدی‌نژاد هیچ همخوانی با اصولگرایان ندارد

مشاور دولت اصلاحات: دولت روحانی به دنبال گروکشی سیاسی و بگم بگم نیست /کاش مشایی رد صلاحیت نمی‌شد /احمدی‌نژاد هیچ همخوانی با اصولگرایان ندارد
عضو جبهه مشارکت معتقد است جریان اصولگرایی به هیچ قیمتی حاضر نیست که دست همکاری به سمت کسی دراز کنند که در 8 سال ریاست جمهوری خود راه خود را از اصولگرایان جدا و این جریان را بدنام کرده است.
مصطفی درایتی مشاور رییس جمهور دولت اصلاحات در گفت‌و‌گو با نامه نیوز، با اشاره به این موضوع که شرکت در انتخابات ریاست جمهوری حق همه است و آمدن دوباره احمدی نژاد به عرصه انتخابات مثبت است، گفت: هر فردی به عنوان یک شهروند حق دارد در انتخابات حضور پیدا کند و کسی نمی‌تواند ایرادی بر این موضوع بگیرد.

وی ادامه داد: به نظر من حضور آقای احمدی نژاد در انتخابات آینده می‌تواند مثبت باشد، چرا که وقتی احمدی نژاد دوباره وارد عرصه سیاست شود پرونده دوران ریاست جمهوری وی مطرح خواهد شد و مردم با اتفاقاتی که طی سال های اخیر رخ داده است آشنا می‌شوند.

درایتی همچنین درباره عملکرد دولت یازدهم در مقابل مشکلاتی که از دولت گذشته وجود داشته است گفت: سکوت دولت و رفتارهایی که در مقابل بسیاری از مشکلات و مسائلی که از دولت گذشته به ارث برده است در واقع نوعی مصلحت اندیشی است اما حضور دوباره احمدی نژاد و اطرافیان وی در عرصه سیاست باعث می شود مسائلی که در این یک سال از سوی مسئولان دولت یازدهم بنا بر مصلحت اندیشی بازگو نشده به صورت جدی مطرح شود.

وی با تاکید بر این که مردم باید در جریان مسائل و اتفاقات رخ داده در دولت گذشته قرار بگیرند و به عنوان یک شهروند احساس می‌کنم این حق مردم است که بدانند سال های اخیر چه اتفاقاتی در کشور رخ داده و دولت یازدهم وارث چه اتفاقاتی است، گفت: سکوت دولت یازدهم درباره عملکرد دولت گذشته باعث می شود تا افراد بدهکار، طلبکار شوند.

مشاور امور روحانیت دولت سیدمحمد خاتمی، با بیان این که بازگشت احمدی نژاد به عرصه سیاست موجی از نگرانی را وارد جامعه می کند، بیان کرد: یکی از نگرانی‌هایی که وجود دارد این است که نباید کشور دچار تنشی شود که هیچ سود و منفعتی برای مردم ندارد. احمدی نژاد و همراهان وی با بازگشت مجدد به عرصه سیاست زمینه این تنش را خواسته یا ناخواسته فراهم خواهند کرد و به همین علت است که بسیاری از سیاستمداران بازگشت احمدی نژاد به سیاست را برای کشور و خود آقای احمدی نژاد مفید نمی‌دانند.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم وارث اشتباهات گذشته است ادامه داد: جامعه از هر دولتی انتظاراتی را دارد که این انتظارات باید متناسب با توان دولت باشد. نکته قابل توجه درباره عملکرد دولت یازدهم این است که اجازه نداده تا عمق مشکلاتی که در سال های اخیر ایجاد شده قابل احساس باشد و بنده معتقد هستم در این مدت دولت آقای روحانی تنها کاری که توانسته انجام دهد جمع آوری ضایعات و خرابی های گذشته بوده است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب درباره شرایط کنونی کشور افزود: وضعیت کشور در یکسال گذشته مانند ساختمان ویرانه ای است که دولت در این مدت مشغول گود برداری برای ساخت مجدد آن بوده است.

مشاور امور روحانیت رئیس جمهور دولت اصلاحات، در پاسخ به این سوال که آیا اصولگرایان برای انتخابات آینده ممکن است از آقای احمدی نژاد حمایت کنند یا خیر، گفت: معتقد هستم احمدی‌نژاد با اصولگرایان هم‌خوانی ندارد و عمق اختلافاتشان آنقدر زیاد است که احمدی‌نژاد نمی‌تواند رهبری و سرلیستی اصولگرایان برای انتخابات مجلس را به دست بیاورد.

درایتی در پاسخ به اینکه احمدی نژاد از چه کانالی به عرصه انتخابا پا خواهد گذاشت، تصریح کرد: امکان دارد احمدی نژاد با ادبیات، رفتار و جریان خود وارد عرصه شود که این اتفاق احتمالی به این موضوع مربوط می شود که احمدی نژاد و تیم همراه خود هنوز هم مانند دوران ریاست جمهوری اش متوهم هستند.

وی با تاکید بر این که احمدی نژاد بعد از بزرگترین ضربه ای که به کشور وارد کرد ضربه بزرگی را به اصولگرایان زد، تاکید کرد: مسبب تمام مشکلاتی که کشور به آن دچار شد آقای احمدی نژاد و همراهی چشم بسته و بدون تدبیر جریان اصولگرا با وی بود و معتقدم که اگر این همگرایی دوباره به هر صورتی شکل بگیرد منجر به نابودی 50 ساله این جریان خواهد بود. بر همین اساس اصولگرایان در تلاش هستند که خودشان را از نزدیکی به احمدی نژاد تطهیر کنند.

درایتی رد صلاحیت اسفندیار رحیم مشایی در انتخابات گذشته را نادرست دانست و گفت : در زمان انتخابات زمانی که مشایی رد صلاحیت شد به همه گفتم ای کاش این اتفاق رخ نمی داد تا شاید با نتیجه انتخابات توهم احمدی نژاد و تیم همراهشان کمتر شود. وقتی مشایی در انتخابات رد صلاحیت شد این توهم افزایش یافت که آنها جایگاهی در جامعه دارند و اجازه ورود به عرصه انتخابات به آنها داده نشده است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه اگر عملکرد آقای روحانی هم موفق نباشد زمینه برای حضور مجدد احمدی‌نژاد در فضای سیاسی فراهم نخواهد شد، خاطرنشان کرد: عملکرد دولت یازدهم مهم است و اگر به وعده‌هایی که در زمینه‌های مختلف از سوی مسئولان دولتی مطرح شده است عمل شود زمینه برای ورود افرادی همچون آقای احمدی نژاد فراهم نخواهد کرد.

مشاور رئیس جمهور اسبق کشورمان همچنین درباره استیضاح وزیر علوم با بیان اینکه بنده موافق افشاگری فرجی دانا در جلسه استیضاح هستم، تصریح کرد: دولت یازدهم همواره در تلاش بوده تا امور را در فضای معقول به نتیجه برساند و هیچ‌گاه به دنبال گروکشی سیاسی و بگم بگم نبوده است. اما نگرانی طراحان استیضاح از افشاگری وزیر علوم در جلسه علنی این است که در تخلفات مطرج شده سهیم بوده اند.

درایتی تاکید کرد: استیضاح وزیر علوم بهانه‌گیری و سهم‌خواهی سیاسی است و ایرادهای نمایندگان مجلس به فعالیت فرجی دانا بی منطق و خارج از حد و شان مجلس است.

این فعال سیاسی از وزیر علوم خواست تا با شجاعت تمام و صداقت و فارغ از اینکه به عنوان وزیر به فعالیت خود ادامه می دهد یا خیر وارد جلسه استیضاح شده تا حقایق بر همگان آشکار شود.




1393/5/28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن