تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار خدا اندیشیدن است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821013920




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صدور حکم عاملان قتل معاون سابق وزیر صنعت


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: صدور حکم عاملان قتل معاون سابق وزیر صنعت
کد خبر: ۴۲۶۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰ - 18 August 2014


مرد جوان که به دنبال نقشه از پیش طراحی شده معاون پارلمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت را در خودرو خودش با شلیک گلوله از پا درآورد بود، دیروز با حکم قضات دادگاه کیفری به مرگ محکوم شد. هیات قضایی همسر این مرد را نیز به جرم معاونت در قتل به 15 سال زندان محکوم کردند.

به گزارش فرهیختگان، ساعت 4:20 یکشنبه نوزدهم آبان 92 معاون پارلمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت با شلیک دو گلوله در پژو پارس مشکی خود در میدان سبلان، ابتدای خیابان جانبازان شرقی کشته شد.

بررسی‌ها نشان می‌داد فردی که با «صفدر رحمت‌آبادی» آشنایی داشته دو گلوله به سر و سینه او شلیک کرده و بی‌درنگ در تاریکی شب که همزمان با شب عاشورا بود، گریخته بود.

در ادامه تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند و با ردیابی‌های خود به یکی از بستگان پدری مقتول به نام «محمد» مظنون شدند و او را همراه همسرش «مریم» در شرق تهران دستگیر کردند. این زوج در بازجویی‌ها به قتل رحمت‌آبادی اعتراف کردند و علت جنایت را برخی اختلافات با مرحوم رحمت آبادی برشمردند.

به این ترتیب محمد به اتهام قتل و همسرش به اتهام معاونت در جنایت پانزدهم مرداد امسال در شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران،غیرعلنی و پشت درهای بسته محاکمه شدند.

دیروز هیات قضایی به اتفاق آرا محمد را به قصاص و همسرش را به جرم معاونت در قتل به 15 سال زندان محکوم کردند. این رای تا 20 روز پس از ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن