تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):درباره ما غلو نکنید، ما را بندگان پرورش یافته (حق تعالی) بدانید آنگاه در فضلیت ما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821237777




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هیچ دانش آموزی نباید از چتر حمایتی پانا بی بهره باشد/ دانش آموزان اصالت و ثروت واقعی پانا هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: قائم مقام سازمان دانش آموزی کشور: هیچ دانش آموزی نباید از چتر حمایتی پانا بی بهره باشد/ دانش آموزان اصالت و ثروت واقعی پانا هستند خبرگزاری پانا: قائم مقام سازمان دانش آموزی کشور با تاکید بر ضرورت حمایت خبرگزاری پانا از دانش آموزان علاقمند به رشته خبرنگاری، گفت: هیچ دانش آموز علاقمندی نباید از چتر حمایتی پانا خارج شود.
۱۳۹۳ دوشنبه ۲۷ مرداد ساعت 10:45



به گزارش خبرگزاری پانا، داوود روستایی صبح امروز در گردهمایی مسئولان خبرگزاری پانای سراسر کشور با بیان اینکه خبرگزاری پانا فرصت طلایی برای تربیت اجتماعی دانش آموزان است، اظهار داشت: اینکه می گوییم پانا فرصت طلایی برای تربیت اجتماعی است، تعارف نیست زیرا دانش آموزان با حضور در میدان جذاب پانا دنیای امروز خود را به دنیای فردا متصل می کنند.
قائم مقام سازمان دانش آموزی کشور تصریح کرد: دانش آموزان با فعالیت در خبرگزاری پانا خود را برای فردا و حضور فعالانه در جامعه می سازند.
وی با بیان اینکه حضور امروز دانش آموزان در خبرگزاری پانا تمرین اجتماعی برای آینده است، یادآور شد: خبرگزاری پانا یک میدان اجتماعی است که دانش آموزان در آن آموزش ورود به اجتماع را می بینند. روستایی در ادامه با تاکید بر ضرورت حمایت از دانش آموزان علاقمند به رشته خبرنگاری خاطرنشان کرد: باید به گونه ای اقدام کرد که هیچ دانش آموزی از چتر حمایتی پانا خارج نشود.
این مقام مسئول با بیان اینکه نباید مدرسه  ای وجود داشته باشد که در آن گروه خبر و خبرنگاری فعال نباشد، اضافه کرد: نباید در استان، شهر و مدرسه ای دانش آموز علاقمند به رشته خبرنگاری باشد و ما از آن غافل باشیم.
وی ادامه داد: با تقویت عرصه اطلاع رسانی در مدارس باید نسبت به جذب دانش آموزان مستعد و علاقمند به رشته خبرنگاری اقدام کرد.
روستایی با بیان اینکه هر گروه خبری به معنای یک وبلاگ خبری است و این مهم باید مورد توجه قرار گیرد، اظهار داشت: باید دانش آموزان را به شکل تشکیلاتی دسته بندی کرد.
قائم مقام سازمان دانش آموزی کشور پانا را به عنوان بزرگترین و سرمایه دارترین خبرگزاری در دنیا معرفی کرد و گفت: سرمایه پانا ساختمان و پول نیست بلکه سرمایه پانا دانش آموزانی است که در تمام نقاط دنیا حضور دارند.
وی در ادامه با اشاره به سخنان وزیر آموزش و پرورش مبنی بر اینکه "هر دانش آموز یک رسانه" تصریح کرد: باید این شعار مهم را با بهره گیری از ظرفیت خبرگزاری پانا عملیاتی کرد.
روستایی در بخش پایانی سخنان خود از دانش آموزان به عنوان یک اصل و اصالت مهم در خبرگزاری پانا یاد کرد و گفت: در خبرگزاری پانا اصالت، پول، میز، نمودار تشکیلاتی، ساختمان و پست نیست بلکه تعداد دانش آموزان فعال و کاربردی در خبرگزاری پانا ملاک است و موفقیت این خبرگزاری را تضمین می کند.
گفتنی است گردهمایی دو روزه مسولان خبرگزاری پانای سراسر کشور در تهران در حال برگزاری است.    











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن