تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798566180




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقدیم پیش‌نویس برنامه توسعه به مقام معظم رهبری تا پایان مردادماه / در برنامه ششم باید حداقل رشد 8 درصدی داشته باشیم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: نوبخت در اولین جشنواره خانواده‌های موفق ارتش خبر داد
تقدیم پیش‌نویس برنامه توسعه به مقام معظم رهبری تا پایان مردادماه / در برنامه ششم باید حداقل رشد 8 درصدی داشته باشیم
معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور با اشاره به این که برای خانواده بزرگ ارتش ردیف بودجه‌ای را برای سال 94 در جهت رشد و شکوفایی استعدادها و خلاقیت این خانواده فعال در نظر گرفته‌ایم، گفت: پیش‌نویس برنامه ششم توسعه را در دست تهیه داریم که تا پایان مرداد به مقام معظم رهبری ارائه خواهد شد و ایشان فرمودند که در شهریور ماه آن را ابلاغ خواهند فرمود.


به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور در اولین جشنواره خانواده‌های موفق ارتش که در سالن کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، اظهار داشت: ان‌شاءالله در سال 94؛ ردیف بودجه‌ای برای شناسایی، رشد و شکوفایی استعداد فرزندان ارتش در نظر می‌گیریم و برای نخستین بودجه مبلغ هرچند ناچیز و نمادین را در آن جا ثبت می‌کنیم.  
 
وی افزود: امروز در محضر امرای بزرگوار، روحانیون مکرم، خانواده‌های معظم و گرامی ارتش و خانواده شهید بزرگوار و سرافراز شهید صیادشیرازی و خانواده شهدای بزرگوار دیگر هستیم.  
 
سخنگوی دولت تصریح کرد: امروز پرچم دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر دوش خانواده‌های عزیز ارتش است و آن‌هایی که پرواز کرده‌اند نزد پروردگار خود روزی می‌خورند و با اهل‌بیت (ع) حشر و نشر دارند.  
 
نوبخت گفت: برنامه ششم توسعه را در دست تهیه داریم که این برنامه براساس سیاست‌هایی که تهیه خواهد شد طبق بند دوم اصل 110 قانون اساسی از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ می‌شود.
 
وی افزود: پیش‌نویس این سیاست‌ها در در ماه گذشته و زمانی که به حضور مقام معظم رهبری رسیدیم ارائه شد و ایشان فرمودند دولت و معاونت برنامه‌ریزی این برنامه را تهیه کنند و ان‌شاءالله ما برنامه را تا قبل از پایان مردادماه به محضر مقام معظم رهبری ارائه خواهیم داد و ایشان فرمودند در شهریورماه این برنامه را ابلاغ خواهند فرمود.  
 
معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور اظهار داشت: از این که خانواده بزرگ ارتش و نخبگان این جمع به بنده در این زمینه کمک می‌کنند خوشحال هستم.
 
وی تصریح کرد: به رغم تطور و تحولی که از آن روزهایی که انسان به صورت فردی و بعد قبیله‌ای و گروهی و شهری زندگی می‌کرد و همیشه در معرض یک تهاجم برای تفوق فردی یا گروهی بود نیروهای نظامی و ارتش نیز شاید به همین دلیل تشکیل می‌شد اما امروز در مقطعی قرار داریم که یک تحول در این تفوق به وجود آمده است.
 
نوبخت گفت: شاید خیلی از کشورگشایی‌ها دیگر امروز در این عرصه به کار نمی‌آیند البته جهان هنوز گرفتار این مسائل است و دیدید که رژیم اشغالگر با مردم بی‌دفاع و مظلوم اما مقاوم غزه چه کرد.
 
سخنگوی دولت افزود: اما امروز پیشرفت‌ها و توسعه‌ها کمتر با روش‌های نظامی توجیح می‌شود و آن جایگاه بر اساس برتری و ایستادن برمبنای یک شاخص جدید به نام توسعه است.
 
وی اظهار داشت: کشوری که توسعه‌یافته‌تر است در جایگاه رفیعی قرار می‌گیرد.
 
نوبخت تصریح کرد: هر چند از سال 1328 چند برنامه قبل از انقلاب اسلامی وجود داشت بعد از انقلاب با یک وقفه ده ساله به خاطر شرایط جنگ از سال 68 برنامه‌های توسعه جدید آغاز شد زیرا برای توسعه حتماً باید برنامه داشت.  
 
معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور گفت: ما سه برنامه را انجام دادیم که یک افق بلندتر می‌خواست و آن سند چشم‌انداز بود که از سال 84 در دستور کار قرار گرفت و قرار شد در دوره 20 ساله، ایران کشوری توسعه‌یافته و در جایگاه نخست اقتصادی و علم و فناوری منطقه شود.  
 
وی افزود: با شرایطی که به وجود آمده به نیمه‌راه رسیدیم اما به اهداف خود 50 درصد نزدیک نشدیم لذا کار بیشتری داریم و نیازمند رشد در اقتصادمان هستیم که نه فقط از طریق سرمایه‌گذاری بلکه از طریق بهره‌وری حاصل می‌شود.  
 
سخنگوی دولت اظهار داشت: باید در برنامه ششم حداقل رشد 8 درصدی داشته باشیم که این محصول خلاقیت‌ها است لذا چشم امید ما به ملت و فرزندان برتر و موفق خانواده‌های ارتش است.
 
نوبخت تصریح کرد: در همه قسمت‌ها و بخش‌ها این خانواده بزرگ نفر و حرف برای گفتن دارد، در زمینه‌ها علم و نانو و فناوری‌های نوین فعالیت‌های پژوهشی، فرهنگی به‌خصوص فرهنگ ناب قرآن فعالیت‌های ورزشی و حتی در ثبت رکورد ماندن در هوای زیر صفر برای یکی از اعضای ارتشی و ثبت رکود جدیدی برای زمان بیشتر ازجمله موفقیت‌های بزرگ ارتش است.
 
وی افزود: هر جا که برای توسعه کشور از خانواده ارتش صاحب‌نظر و افتخار باشند ما باافتخار می‌پذیریم و اگر نیاز باشد زمینه‌های آن را فراهم می‌کنیم.
 
سخنگوی دولت تصریح کرد: کشور ما راهی ندارد جز این‌که در رتبه نخست منطقه قرار گیرد و ما رقبایی در منطقه داریم لذا در این زمینه نیاز به بهره‌وری و پیشرفت وجود دارد.  
 
وی افزود: دشمنان ما را در بحث‌های نظامی ما را آزمودند که این با ایثار تک تک خانواده‌های ارتش به وجود آمد باوجود فشاری که به آن‌ها وارد شد و حتی ارتش جایگاه و شأن خود خارج شد و جنگ به آن تحمیل شد.
 
نوبخت گفت: انسان‌های نادان و نافهم تلاش می‌کردند ارتش را تحقیر کنند اما درود خدا بر آن مرد بزرگ امام خمینی بیش از همه ارتش را شناخت و تکریم کرد و پس از آن رهبر بزرگوار انقلاب که می‌بینید چه اعتقادی به ارتش داشته‌اند.  
 
معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: در بحث توسعه و علم و فناوری و فرهنگ خانواده‌های ارتش نقش مهمی دارند و ما اعلام آمادگی می‌کنیم که هر فردی از این خانواده بزرگ کمکی داشته باشد ما از این کمک‌ها استفاده می‌کنیم.  

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن