تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خدا رابشناسد ترس او در دلش می افتد و هر از خدا ترسان باشد نفسش از دنیا باز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820814827




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چهارمین روز ناآرامی های پایتخت پاکستان


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: چهارمین روز ناآرامی های پایتخت پاکستان


با ادامه تجمع مخالفان دولت پاکستان برای چهارمین روز در پایتخت ، بحران سیاسی در این کشور تشدید شده است . معترضان خواستار کناره گیری نواز شریف نخست وزیر پاکستان از سمت خود هستند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر ، در حالی که دولت نواز شریف آمادگی خود را برای گفتگو با معترضان اعلام کرده است ، سران مخالفان با رد این درخواست ، 48 ساعت به  نخست وزیر فرصت دادند از سمت خود کناره گیری کند .
تجمع مخالفان دولت پاکستان برای چهارمین روز در پایتخت

عمران خان،  رئیس حزب "تحریک انصاف " در جمع هوادارانش در اسلام آباد ، از مردم پاکستان خواست برای تحت فشار قرار دادن دولت و مجبور کردن نواز شریف به استعفا ،  با نافرمانی مدنی ، از پرداخت مالیات و بهای خدمات دولتی خودداری کنند .
تجمع مخالفان دولت پاکستان برای چهارمین روز در پایتخت
عمران خان در اظهاراتی تهدیدآمیز گفت : نواز شریف تنها دو روز فرصت دارد از نخست وزیری استعفا کند در این صورت تضمینی وجود ندارد که بتوانم  هواداران خود را از تجمع و تحصن مقابل مجلس و کاخ نخست وزیری منع کنم . همزمان  وزیر کشور پاکستان ، در خواست عمران خان را از مردم برای نافرمانی مدنی  اقدامی ضد امنیت ملی  دانست  .
تجمع مخالفان دولت پاکستان برای چهارمین روز در پایتخت
دولت پاکستان همچنین ضمن هشدار جدی به هرگونه تلاش تظاهرکنندگان برای نزدیک شدن به ساختمان های دولتی و مراکز حساس و مهم پایتخت ، تاکید کرده است : حفظ امنیت منطقه سبز ، خط قرمز دولت است و درصورت تلاش تظاهرکنندگان برای ورود به این منطقه ، نیروهای امنیتی ، پلیس و ارتش اقدام می کنند . بیش از 30 هزار پلیس و نیروی امنیتی  دراسلام آباد مستقر شده اند .
تجمع مخالفان دولت پاکستان برای چهارمین روز در پایتخت
هزاران نفر از هواداران دو حزب (تحریک انصاف و جنبش مردمی )  به رهبری  عمران خان و طاهر قادری  پس از طی مسیر 300  کیلومتری  از لاهور به سمت پایتخت ، روز جمعه وارد اسلام آباد شدند . سران احزاب  مخالف دولت با  اعلام مخدوش بودن انتخابات سراسری  پارسال که به قدرت رسیدن نواز شریف منجر شد، استعفای وی و برگزاری انتخابات جدید مجلس را خواستارشده اند ،اما دولت و کمیسیون انتخابات پاکستان این اتهام را رد کرده اند.


دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن