تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از شما منكرى ببيند بايد با دست و اگر نتوانست با زبان و اگر نتوانست با قلبش آن ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819015431




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نحوه گروگان گیری شمشیرباز ملی پوش


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: نحوه گروگان گیری شمشیرباز ملی پوش
حامد صداقتی شمشیر باز تیم ملی پس از آزادی در مصاحبه ای نحوه گروگان گرفته شدن خود و همراهش را تشریح کرد.
کد خبر: ۴۲۶۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۷ - 17 August 2014


حامد صداقتی شمشیر باز تیم ملی پس از آزادی در مصاحبه ای نحوه گروگان گرفته شدن خود و همراهش را تشریح کرد.

صداقتی در گفتگو با خبرنگار واحد مرکزی خبر با اشاره به اینکه در مدت اسارت در بین کوهها و در یک غار نگه داری می شدند، گفت : گروگانگیران چند فرد مسلح را که صورتشان بسته بود برای نگهبانی از ما گذاشته بودند و روزانه یک وعده غذا و یک شیشه آب برای زنده ماندن به ما می دادند و چیزی به جز یک پتو که روی آن نشسته بودیم نداشتیم.

صداقتی افزود : با تلاش و جدیت شورای تامین استان و سربازان گمنام امام زمان(عج)  و همراهی معتمدان محلی ما آزاد شدیم.

مهدی حسینی قرالری همراه صداقتی که گروگان گرفته شده بود نیز در گفتگو با خبرنگار واحد مرکزی خبر  گفت : نهم اردیبهشت ماه حدود ساعت  هفت و 30 دقیقه صبح با خودروی شخصی در حال تردد در مسیر ایرانشهر به خاش بودیم که ماشین مسلح و ناشناسی به ما فرمان ایست داد و با تیراندازی به سمت ماشین ما ، مجبور به توقف شدیم.

حسینی با اشاره به اینکه علاوه بر آقای صداقتی یکی دیگر از دوستانمان نیز روی صندلی عقب نشسته بود، افزود : پس از  توقف خودرو متوجه شدیم که دوستمان که عقب نشسته بود  به دلیل اصابت گلوله از ناحیه پا زخمی شد ه بود که  گروگان گیران پس از خروج ما از صحنه وی را به ضرب گلوله کشتند.

 حسینی قرالری با اشاره به اینکه در طول این مدت، گروگانگیران به آنها اجازه  برقراری ارتباط با خانواده هایشان را نمی دادند، گفت: گروگانگیران به ما می گفتند که از خانواده های ما 400 میلیون تومان درخواست کرده اند .

حسینی افزود: در درگیری سربازان گمنام امام زمان (عج) با گروگانگیران ، تعدادی از گروگانگیران دستگیر و تعدادی هم متواری شدند.

با اقدامات اطلاعاتی و تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) و همکاری فرماندهی نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان و همچنین مردم و معتمدان استان ،حامد صداقتی شمشیرباز تیم ملی کشورمان  و مهدی حسینی قرالری همراه وی دیروز  پس از 100 روز اسارت از چنگال آدم‌ربایان آزاد شدند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن