تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، نيرنگباز، زيانبار و شكّاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812785565




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح بزرگ‌ترین مجموعه تفریحی کویرگردی کشور در ورزنه اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان هوایی خبر داد:
افتتاح بزرگ‌ترین مجموعه تفریحی کویرگردی کشور در ورزنه اصفهان
اصفهان – خبرگزاری مهر: مدیرعامل مجموعه گردشگری واحه گفت: این سایت تفریحی به عنوان بزرگ‌ ترین پروژه کویرگردی کشور، پنج شنبه هفته آینده با حضور سلطانی فر معاون رئیس جمهور افتتاح می شود و بر این اساس پیش بینی ما این است که تا 5 سال آینده شهر محروم ورزنه تبدیل به یکی از شهرهای گردشگری کشور شود.



به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد هوایی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران پیرامون افتتاح سایت تفریحی واحه در شهر ورزنه اصفهان اظهار داشت: این پروژه در سال ۸۶ در منطقه ورزنه اصفهان به عنوان منطقه ای بکر مدنظر ما قرار گرفت و حدود ۳ سال تا مراحل کلنگ زنی آن طول کشید.

وی با بیان اینکه این پروژه تاکنون پیشرفت ۸۵ درصدی داشته است، افزود: مساحت زمین این پروژه ۱۰۰ هزار متر مربع و ساختمان آن ۱۱هزار و ۱۵۹ متر بوده است.

مدیرعامل مجموعه گردشگری واحه تاکید کرد: این سایت تفریحی به لحاظ ابعاد قابل مقایسه با کشورهای قطر، امارات و کشورهای دیگر است و بزرگ ترین پروژه کویرگردی کشور محسوب می شود.

وی ادامه داد: این پروژه دارای دو رستوران با ظرفیت ۸۴۰ نفر،‌ یک سالن کنسرت روباز با ظرفیت یک هزار و ۸۰۰ نفر،‌ یک شربت خانه با ظرفیت حدود ۳۰۰ نفر،‌ ۱۵ سوئیت اقامتی با ظرفیت تکمیلی ۱۲۰ نفر، تعمیرگاه،‌ پمپ بنزین، رصد خانه، پیست شترسواری، ‌پیست موتورسواری، کمپینگ، باشگاه پرواز هواپیمای تفریحی، پینت بال، ‌استخر آب درمانی، باشگاه تیراندازی و باغ انار است که برخی از آنها در روزهای آینده به بهره برداری می رسد.

تبدیل ورزنه به یکی از شهرهای گردشگری کشور

هوایی با اشاره به اینکه مساحت کلی این پروژه حدود ۵۰۰ هزار متر مربع است، ابراز داشت: بر این اساس در ۵ سال آینده ورزنه تبدیل به یک شهر گردشگری در کشور شود.

وی اضافه کرد: مسافت این منطقه گردشگری از اصفهان حدود ۱۱۰ کیلومتر و تا نخستین شهر دارای امکانات زیرساختی و عمرانی 6 تا 7 کیلومتر است.

مدیرعامل سایت تفریحی گردشگری واحه با بیان اینکه نزدیک ترین شهر در دسترس این سایت شهر ورزنه است، تاکید کرد: این سایت تفریحی واحه به دلیل جانمایی و موقعیت فضای استراتژیک از جمله کویری های خوب و نزدیک به شهر محسوب می شود.

وی ادامه داد: پیش از سرمایه گذاری بر روی این سایت تفریحی، کویرهایی در مناطق مرنجاب، کاشان، قم سمنان و طبس را بررسی کرده ایم و این منطقه برترین نقطه برای سرمایه گذاری بود که دسترسی های زیرساختی از جمله آب، گاز، برق و راه دسترسی به آسفالت نزدیک و بکری و زیبایی خاصی را نیز داراست.

هوایی ابراز داشت: کویرگردی در کشور ما از برج 6 تا اواخر فروردین ماه رایج است اما به طور معمول تورلیدرهایی هماهنگ کننده، برنامه های مناسبی برای مسافر ندارند و برای کویرگردی هیچ گونه امکانات مناسبی در اختیار گردشگری نمی گذارند.

وی اضافه کرد: در سایت تفریحی سعی در ایجاد فضایی مناسب برای مسافران کردیم تا علاوه بر استفاده از فضای کویر بکر تمام امکانات راحتی گردشگران نیز فراهم باشد.

مدیرعامل مجموعه گردشگری واحه با اشاره به مشکلات ساخت این واحد گردشگری تاکید کرد: به دلیل نوسان ارز و تورم اختلالات مختلفی در روند ساخت این مجموعه ایجاد شد و اتمام این پروژه تا سال جاری به طول انجامید.

استفاده از نیروهای بومی برای ساخت واحد گردشگری واحه

وی با اشاره به استفاده از توان نیروهای بومی برای تکمیل این پروژه بیان داشت: در آینده نیز اولویت نخست ما برای جذب نیروی انسانی این مرکز از نیروی فعال در منطقه خواهد بود.

هوایی با اشاره به هزینه های دریافتی از گردشگران نیز گفت: در ابتدا قرار بود هزینه ورودی یکسانی از تمام مراجعه کنندگان گرفته شده و آنها بتوانند از تمامی خدمات این سایت تفریحی استفاده کنند اما در نهایت به این نتیجه رسیدیم که بهتر است 15 تا 20 هزار تومان ورودی با قابلیت استفاده برای بهره گیری از امکانات این واحد و شارژ کارت مدنظر قرار گیرد و به مسافران امکان انتخاب بدهیم.

وی با اشاره به اینکه شناساندن درست تمامی مناطق گردشگری استان اصفهان به ایران و جهان نیازمند سرمایه گذاری صحیح است، تاکید کرد: در صورت دریافت مجوز در شبکه های بین المللی مانند نشنال جئوگرافی برای سایت گردشگری واحه واقع در شهر ورزنه تبلیغ می کنیم.


۱۳۹۳/۵/۲۶ - ۱۴:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن