تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 16 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، اعمال را پاكيزه، اموال را بسيار، بلا را برطرف و حساب (قيامت) را آسان مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799643239




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقطه به نقطه فلسطین مانند غزه مسلح شود/ مسلمانان برای فروپاشی اسرائیل همدست شوند/ بیانات رهبری برای


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: امام‌جمعه موقت اهل‌سنت سلخ قشم : نقطه به نقطه فلسطین مانند غزه مسلح شود/ مسلمانان برای فروپاشی اسرائیل همدست شوند/ بیانات رهبری برای خبرگزاری پانا: شیخ الهامی با بیان اینکه مسلمانان باید برای فروپاشی اسرائیل همدست شوند گفت: تنها راه ایستادگی در مقابل استکبار جهانی و نابودی غده سرطانی منطقه، وحدت و یکپارچگی ملت‌های مسلمان است.
۱۳۹۳ يکشنبه ۲۶ مرداد ساعت 11:07




به گزارش رخبرگزایر پانا، شیخ محمد الهامی امام‌جمعه موقت اهل‌سنت سلخ قشم با بیان اینکه حملات اسرائیل علیه مردم بی‌دفاع غزه زیر سر سران کاخ سفید است گفت: اسرائیل از خود چیزی ندارد تا آنجا که حتی امام‌خمینی(ره) فرمودند اگر هر مسلمان یک سطل آب به سمت اسرائیل بریزد، اسرائیل را آب خواهد برد.
وی با اشاره به سکوت و یا بعضا عکس‌العمل‌های ضعیف کشورهای غربی در برابر جنایات اسرائیل افزود: سکوت برخی کشورهای حوزه خلیج فارس مانند کویت، قطر، امارات و ... نوعی حمایت از نسل‌کشی و نوعی رضایت بر برادرکشی است.
شیخ الهامی با اشاره به موج خیزش مردمی در جهان علیه جنایات اسرائیل در غزه و نفرت روزافزون ملت‌های آزاده از رژیم صهیونیستی بیان کرد: در مساجد کشورهای عربی حوزه خلیج‌فارس بدون اینکه اسرائیل را محکوم کنند یا اقدام عملی انجام دهند فقط برای مردم غزه دعا می‌خوانند؛ جامعه اسلامی باید بداند مردم غزه به اقدامات عملی آنها نیاز دارد نه صرفا دعا.
وی با اشاره به حرکت جمهوری اسلامی در ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به نوار غزه، آن را نمونه‌ای از اقدام عملی خواند و افزود: متاسفانه دولت مصر اجازه ارسال دارو به مردم غزه را نداد اما این حرکت به همه جهان ثابت کرد که نظام اسلامی حقیقی را کدام کشور دارد زیرا مسلمانی در عمل ثابت می‌شود.
امام‌جمعه موقت اهل‌سنت سلخ قشم با بیان اینکه جمهوری اسلامی طی سه دهه اخیر همواره در حمایت از آرمان فلسطین و مقاومت پیش قدم بوده است گفت: طبق روایت از جانب رسول‌الله(ص) کسی که ندای طلب کمک مسلمانی را بشنود و به دادش نرسد مسلمان نیست.
 وی با بیان اینکه قدس اولین قبله ما مسلمانان است افزود: اولین نمازهای مسلمانان به سمت بیت‌المقدس بوده و مسجدالاقصی برای ما بسیار مقدس است.
شیخ الهامی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در خطبه‌ نماز عید سعید فطر اظهار کرد: بیانات معظم‌له برای شیعه و اهل‌سنت  فصل‌الخطاب است.
وی با بیان اینکه باید نقطه به نقطه فلسطین مانند غزه مسلح شود تصریح کرد: وضعیت امروز اسرائیل مانند باتلاق متعفنی است که علاوه بر نفرت جهانی، حامیانش را نیز در کام خود فرو می‌برد و تجهیز تمام نقاط فلسطین به سلاح‌های پیشرفته نظامی، تیر خلاصی بر پیشانی نجس رژیم کودک‌کش صهیونیست است.
امام‌جمعه موقت اهل‌سنت سلخ قشم با بیان اینکه مسلمانان باید برای فروپاشی اسرائیل همدست شوند گفت: تنها راه ایستادگی در مقابل استکبار جهانی و نابودی غده سرطانی منطقه، وحدت و یکپارچگی ملت‌های مسلمان است.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن