تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس سنت نيكويى را بنا نهد، اجرى برابر اجر همه عمل‏كنندگان به آن عمل تا روز قي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798623540




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار شیراز: مشکل بیکاری با ترویج فرهنگ کارآفرینی حل می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شهردار شیراز: مشکل بیکاری با ترویج فرهنگ کارآفرینی حل می شود شیراز- ایرنا- شهردار شیراز، بیکاری را عامل بروز بسیاری از مشکلات و ناهنجاری های اجتماعی دانست و گفت: مشکل بیکاری جامعه با ترویج فرهنگ کارآفرینی و حمایت از بخش تولید قابل حل است.


به گزارش دریافتی شنبه ایرنا، علیرضا پاک فطرت، فرهنگ کار و تلاش را از آموزه های دینی و نیازمند بسیج همگانی دانست و افزود: توسعه کار و کارآفرینی، زمینه ساز رفع بسیاری از معضلات اجتماعی است.
وی ادامه داد: یکی از مشکلات جامعه، پایین بودن سطح بهره وری است که باید از شعار دادن دست برداشت و به جای آن عمل کرد.
شهردار شیراز بیان کرد: گسترش فرهنگ کار و تلاش و اراده تغییر به عنوان یک اصل باید مورد توجه اقشار مختلف جامعه قرار گیرد.
پاک فطرت افزود: برای حذف فرهنگ بی مسولیتی و کم کاری از جامعه باید به آموزه های دینی توجه کرد و این آموزه های دینی را نه به صورت شعاری بلکه به صورت عملی دنبال نمود تا به عنوان فرهنگی با ارزش در جامعه نهادینه شود.
وی، تصاحب بسیاری از مشاغل توسط اتباع بیگانه را از جمله دلایل افزایش بیکاری نیروی کار ایرانی دانست و تصریح کرد: تعریف برخی جوانان ما کار و شغل تنها فقط پشت میزنشینی است که این فرهنگ غلط که طی سالیان گذشته در جامعه شکل گرفته و همچنان تداوم دارد باید اصلاح شود.
شهردار شیراز، نقش رسانه ها را فرهنگ سازی در این زمینه بسیار تاثیرگذار دانست و افزود: باید با استفاده مناسب از کارکردهای رسانه ای، با شیوه هایی کارشناسانه و با بهره گیری از نظرات کارشناسان، ارتقاء فرهنگ و تغییر را تعریف و نگاه به کار و شغل را دنبال کرد.
وی، توجه به تولید و تقویت این بخش را یک ضرورت بسیار مهم در جهت حل مشکل بیکاری دانست و ادامه داد: در کشور ما منابع معدنی و کشاورزی برای تولید انواع کالاها به وفور یافت می شود که با توجه به این بخش ها، به ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی کمک خواهد شد.
شهردار شیراز، با اشاره به سهم بالای گردشگری در ایجاد اشتغال و درآمدزایی در بسیاری کشورهای جهان افزود: در کشورهایی که حتی جاذبه و آثار گردشگری کمتری نسبت به کشور ما دارند، سرمایه گذاری های بسیاری در حوزه گردشگری انجام شده که این سرمایه گذاری ها سبب فراهم شدن فرصت های شغلی بسیاری نیز شده است.
وی، مهمترین رسالت شهرداری شیراز را تلاش برای کسب ثروت و ثروتمند کردن شهروندان دانست و اضافه کرد: شهرداری در این مسیر به یک قشر خاص توجه ندارد، بلکه با اجرای پروژه های بزرگ و تاثیرگذار، تلاش کرده تا توجه دیگر هموطنان و گردشگران خارجی را به شهر شیراز جلب کنیم.
وی افزود: شهرداری شیراز به جهانی شدن این شهر می اندیشد که در این جهت با تلاش مضاعف و سرمایه گذاری بر روی پروژه های گردشگری سعی دارد با جذب گردشگر در این شهر فرصت های متعدد شغلی ایجاد کند.
پاک فطرت، سرمایه گذاری در طرح ها و زیر ساخت های شهری را یک ضرورت مهم برای جذب گردشگر برشمرد و افزود: توسعه حمل و نقل عمومی و ریلی، مراکز درمانی و توجه داشتن به زیباسازی شهر از جمله مسایل مورد توجه شهرداری است چرا که اعتقاد داریم از این طریق می توانیم گردشگران بسیاری را به شهر شیراز جذب کنیم تا ریشه بسیاری از معضلات اجتماعی خشکانده شود.ک/1
678 /675



26/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن