تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803372094




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقرار مهدي سياه به قتل در پاتوق خلافكاران


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: اقرار مهدي سياه به قتل در پاتوق خلافكاران
مهدي سياه، شرور معروفي كه مدتي قبل يكي از دوستانش را در بزم مصرف شيشه به قتل رسانده و گريخته بود، هنگام سرقت لوازم داخل خودرو دستگير شد و به جرم خود اعتراف كرد.
به گزارش خبرنگار ما، عصر روز يك شنبه پنجم مردادماه مسئولين بيمارستان ضيائيان، مأموران پليس را در جريان مرگ مشكوك پسر جواني قرار دادند. وقتي مأموران كلانتري 161 ابوذر در بيمارستان حاضر شدند با جسد پسري به نام فرشيد روبه‌رو شدند كه با اصابت چاقو به قلبش فوت شده بود. سپس قاضي جمشيدي، بازپرس ويژه به همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران در محل حاضر شد. نخستين بررسي‌ها نشان داد مقتول ساعتي قبل در خانه مجردي در نزديكي بازار مبل هنگام مصرف مواد با يكي از اوباش معروف منطقه به نام مهدي سياه درگير شده و به قتل رسيده است. همچنين معلوم شد صاحب خانه مجردي، دو برادر جوان به نام‌هاي صفدر و شروين هستند كه خانه‌شان را پاتوق افراد خلافكار كرده‌اند. بنابراين دو برادر به دستور قاضي بازداشت شدند و مورد تحقيق قرار گرفتند.
   
 برادران شرور
 شروين با طرح ادعايي گفت: من و برادرم در خانه مجردي زندگي مي‌كنيم. تعدادي از دوستانمان كه به مواد مخدر اعتياد دارند به خانه رفت و آمد دارند و اينجا مواد مصرف مي‌كنند. وي ادامه داد: روز حادثه مقتول همراه مهدي سياه به خانه آمدند. دقايقي بعد از آمدنشان آنها بساط موادشان را بر پا كردند و من و برادرم براي انجام كاري از خانه بيرون رفتيم. آنها در خانه تنها بودند تا اينكه ساعتي بعد ما به خانه برگشتيم. وقتي وارد شديم با پيكر نيمه‌جان فرشيد روبه‌رو شديم كه با چاقو زخمي شده بود. فرشيد با كلماتي بريده گفت كه مهدي سياه او را زخمي كرده و از محل گريخته است. سپس با اورژانس تماس گرفتم و فرشيد را به بيمارستان منتقل كرديم اما او فوت شد.

     بازداشت 2 برادر خلافكار
بعد از تحقيقات اوليه، دو برادر به اتهام برپاي پاتوق خلافكاران با دستور قضايي روانه بازداشتگاه شدند و كارآگاهان تحقيقات خود را براي رديابي مظنون به قتل آغاز كردند. مأموران پليس در بررسي پرونده متهمان سابقه‌دار دريافتند مهدي سياه يكي از سارقان و اوباش معروف منطقه است كه چندين بار به اتهام‌هاي مختلف به زندان رفته است.

 ‌  بازداشت مهدي‌سياه هنگام دزدي
در حالي كه تحقيقات درباره اين حادثه ادامه داشت، چند روز قبل مأموران كلانتري يافت‌آباد در جريان گشت‌زني در محدوده استحفاظي، سارقي را هنگام دزدي لوازم خودرو دستگير كردند. با انتقال متهم به كلانتري مشخص شد وي مهدي سياه شرور تحت تعقيب پليس است. بنابراين متهم به دستور بازپرس براي تحقيقات بيشتر در اختيار كارآگاهان اداره دهم ويژه مبارزه با قتل پليس آگاهي قرار گرفت.
 
    اقرار به قتل
مهدي سياه در بازجويي ابتدا با تناقض‌گويي قصد فريب پليس را داشت اما وقتي با صاحب خانه مجردي روبه‌رو شد، ناچاراً لب به اعتراف گشود.  وي گفت: مدتي قبل با مقتول در پاتوق خلافكاران آشنا شدم. ما هر دو معتاد به شيشه بوديم به خاطر همين موضوع دوستي ما ادامه پيدا كرد. ما دو نفري بيشتر اوقات با هم شيشه مي‌خريديم و مصرف مي‌كرديم. وي در توضيح روز حادثه گفت: عصر روز يك‌شنبه با فرشيد به خانه شروين كه پاتوق خلافكاران است رفتيم تا با هم شيشه مصرف كنيم.  لحظاتي بعد بساط شيشه را بر پا كرديم و هر دو شروع به مصرف كرديم تا اينكه به خاطر پول مواد با هم درگير شديم. وقتي درگيري ما بالا گرفت ناگهان با چاقويي كه داشتم ضربه‌اي به طرف فرشيد پرتاب كردم كه به قفسه سينه‌اش برخورد كرد. بعد از اين فرشيد خونين نقش بر زمين شد و من از ترس از خانه فرار كردم.

     قصد فريب پليس را داشتم
وي درباره مخفيگاهش گفت: خيلي ترسيده بودم و براي اينكه دستگير نشوم به خانه يكي از دوستانم در شهريار رفتم. چند روزي در خانه او بودم تا اينكه پولم تمام شد و پولي نداشتم كه مواد بخرم. به خاطر همين تصميم گرفتم به يافت‌آباد بروم و سرقت كنم و با پولش مواد بخرم كه هنگام سرقت لوازم داخل  يك خودرو‌ي از سوي مأموران كلانتري دستگير شدم. وي در پايان گفت: بعد از دستگيري خودم را با نام جعلي معرفي كردم تا دستم رو نشود اما مأموران در بررسي سامانه افراد خلافكار مرا شناسايي كردند و فهميدند كه از سوي پليس به اتهام قتل تحت تعقيب هستم. متهم براي تحقيقات بيشتر به دستور قاضي جمشيدي در اختيار كارآگاهان جنايي قرار گرفت.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن