تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): هر كس باطل را يارى كند، به حق ستم كرده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798455032




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کادرسازی فرهنگی دانشجویان از اولویت‌های جهاد دانشگاهی استان البرز است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان البرز: کادرسازی فرهنگی دانشجویان از اولویت‌های جهاد دانشگاهی استان البرز است خبرگزاری پانا:معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان البرز گفت: یکی از اهداف و اولویت‌های اصلی معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز در یک سال گذشته، کادرسازی در بین دانشجویان با محوریت تعمیق اندیشه‌های فرهنگی اجتماعی و دینی است.
۱۳۹۳ شنبه ۲۵ مرداد ساعت 21:31



به گزارش خبرگزاری پانا، احمدرضا فیروزی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای کادر سازی فرهنگی دانشجویان گفت: برگزاری حدود 30 نشست تخصصی فرهنگی در یک سال گذشته و تأکید بر مدوامت و پیوستگی این نشست‌ها و حضور مستمر دانشجویان در همه این نشست‌ها از جمله راه‌های دستیابی به این هدف بوده است.
وی افزود: سلسله نشست‌های «من، دیگری، معنا، ویژه تبیین پدیده‌های نوظهور معنوی»، « تبیین افکار و احوال ما»، و «تبیین معرفت و معنویت» در همین راستا برگزار و مورد استقبال دانشجویان علاقه‌مند به مسائل اندیشه‌ای واقع شده است.
فیروزی خاطر نشان کرد: در این نشست‌ها همواره سعی بر این بوده است که دانشجویان به جایگاهی برسند که خود بتوانند درست را از نادرست تشخیص دهند و به همین دلیل، مثلاً در تبیین پدیده‌های نوظهور معنوی، ملاک، بررسی این پدیده‌ها بدون حب و بغض و صرفاً بر اساس استدلال و قول احسن بوده است.
وی ادامه داد: نباید برای خوب توصیف کردن عرفان اسلامی، به دیگر عرفان‌ها بی‌احترامی کرد؛ چرا که با ناسزا گفتن به دیگری، هیچ وقت جریان اندیشه‌ای محکم و با پشتوانه به وجود نمی‌آید.
فیروزی تصریح کرد: در این نشست‌ها نیز دانشجویان و استادان هرگز جمله‌های اهانت آمیز نسبت به پدیده‌ها و عرفان‌های نوظهور نشنیدند اما در عین حال به شناخت خوبی از آنها دست پیدا کردند، به‌گونه‌ای که در پایان این نشست‌ها می‌توانستند به صورت مستدل تفاوت عرفان در نگاه اسلام را با سایر عرفان‌ها تبیین کنند و خود مروج این گفتمان شدند.
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان البرز؛ تعامل و همکاری با نهادها و متولیان فرهنگی استان را یکی دیگر از اهداف جهاد دانشگاهی البرز در حوزه فرهنگی برشمرد و گفت: در برخی زمینه‌ها تعامل و همکاری‌های در خور شایسته‌ای با نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان صورت گرفته است اما در خیلی از زمینه‌ها نیز به دلیل آن که متولیان فرهنگی جزیره‌ای عمل می‌کنند، انتظارات حاصل نشده است.
وی یادآور شد: جشنواره علم تا عمل، جشنواره قرآنی نسیم انس، همکاری‌های فرهنگی با دانشگاه  خوارزمی و دانشگاه علوم پزشکی البرز، جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های فرهنگی هنری در استان و طرح مطالعاتی رضایتمندی ارباب رجوع، از جمله طرح‌‎های موفقی است که از سوی جهاد دانشگاهی البرز با تعامل دستگاه‌های فرهنگی استان اجرا شده است.
فیروزی با تأکید بر اهمیت تعامل و همکاری مسئولین استان البرز گفت: تکثر قومیت‌ها و خرده فرهنگ‌ها در استان البرز و فرصت‌ها و تهدیداتی که در این زمینه وجود دارد می‌طلبد تا متولیان حوزه فرهنگی برای مرتفع ساختن آسیب‌های فرهنگی اجتماعی ناشی از آن و استفاده از فرصت‌های بالقوه، با یکدیگر تعامل و همگرایی بیشتری داشته باشند.
وی ادامه داد: در صورت ایجاد همدلی و همگرایی بین مسئولین، جهاد دانشگاهی با ظرفیت‌های بسیار خوبی که در این حوزه دارد، می‌تواند بازوی علمی و اجرایی دستگاه‌های اجرایی و تصمیم‌گیر استان باشد.
فیروزی در پایان گفت: برگزاری 25 نشست‌ تخصصی فرهنگی، هفت عنوان سمینار و همایش، 34 عنوان جشنواره‌، پنج مسابقه دانشگاهی، 9 كارگاه و دوره آموزشی در حوزه فرهنگی، اجرای 10 طرح مطالعات فرهنگی كاربردی، برپایی 11 نمایشگاه فرهنگی، تولید و نشر 12 عنوان كتاب فرهنگی و دانشگاهی، برگزاری بیش از 20 اردوی تخصصی علمی فرهنگی، اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به دانشجویان نیازمند و تولید پنج هزار خبر و گزارش خبری در قالب ایسنا و ایکنای البرز، از جمله فعالیت‌­­­های صورت گرفته از سوی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز در حوزه فرهنگی طی یک سال اخیر بوده است.

 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن