تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820813323




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موشک‌ آمریکایی «تاو» در دست تروریست‌ها سوریه


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: موشک‌ آمریکایی «تاو» در دست تروریست‌ها سوریه


منابع میدانی سوری با بیان اینکه منطقه «داریا» در ریف دمشق شاهد درگیری‌های شدید میان ارتش سوریه با عناصر مسلح است، از مجهز بودن گروه‌های تروریستی این منطقه به موشک‌های آمریکایی «تاو» خبر می‌دهند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،همزمان با تشدید درگیری‌ها درمنطقه «جوبر» دمشق و تسلط ارتش سوریه بر شهرک «ملیحه» که درشرق جوبرواقع شده وازدست دادن آن ضربه مهلکی به گروه‌های مسلح تروریستی درمنطقه غوطه شرقی دمشق به شمار می‌آید، این گروه‌ها تلاش دارند، با گشودن محورهای درگیری و نبرد در مناطق همجوار دمشق، اندکی از شدت ضربه وارده در ملیحه بکاهند.
درهمین راستا منابع میدانی سوری از درگیری‌های شدیدی خبر می‌دهند که در حال حاضر میان ارتش سوریه با گروه‌های مسلح تروریستی در شهر «داریا» در ریف دمشق جریان دارد، این درحالی است که نیروی هوایی ارتش سوریه همزمان با عملیات نیروی زمینی این کشور، مواضع گروه‌های مسلح و تجمعات آنها در این شهر را هدف قرار داده است.
اما نکته قابل تامل در نبردهای شهر داریا استفاده گروه مسلح موسوم به «گردان شهدای اسلام» از گروه‌های فعال در این از موشک‌ آمریکایی «تاو» است.استفاده از این موشک آمریکایی که ضد زره‌پوش و تانک به شمار می‌آید، برای اولین بار است که توسط گروه‌های مسلح تروریستی علیه ارتش سوریه استفاده می‌شود.
سوالی که در اینجا مطرح می‌شود، نحوه دست یافتن گروه‌های مسلح این منطقه به این موشک‌هاست که بیش از یک سال است، در محاصره ارتش سوریه هستند.گروه تروریستی «گردان شهدای اسلام» از جمله مهمترین گروه‌های مسلح فعال در شهر «داریا» در غوطه غربی دمشق است.


شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن