تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را براى بزرگداشت خداوند زيبا بنويسد، خداوند او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820745758




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حکم ارتداد و خروج از مذهب دادن به اصلاح طلبان توهین به شعور مردم است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار همدان: حکم ارتداد و خروج از مذهب دادن به اصلاح طلبان توهین به شعور مردم است همدان - ایرنا - استاندار همدان گفت: دادن حکم ارتداد ، خروج از مذهب و عنوان کردن اینکه این دولت جمهوری اسلامی نیست ، توهین به شعور افرادی است که این دولت را انتخاب کردند.


به گزارش خبرنگار ایرنا ˈمحمد ناصر نیکبختˈ روز شنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه هر مطلب مغایر با مصالح نظام اسلامی محکوم است بیان کرد: نشستی با عنوان ˈمانگرانیمˈ و با هدف بازخوانی دغدغه های فرهنگی رهبری فرزانه انقلاب برگزار شد ولی بی توجه به این هدف محوری ، این همایش تنها زمینه ای برای تخریب دولت شده بود.
وی با ذکر اینکه مردم انتظار خاصی از روحانیون دارند افزود: برخی مطالب از سوی افرادی که در کسوت روحانیت قرار دارند عنوان شد که این گفته ها خلاف انتظار بود.
وی با تقدیر از موضع گیری به موقع نماینده ولی فقیه در استان و جامعه روحانیت همدان اظهار کرد: شماری از اصولگرایان نیز در تماس های تلفنی با ابراز ناخرسندی از این اقدام اینگونه تحرکات را محکوم کردند.
استاندار همدان گفت: با توجه به کشتار بی رحمانه غیر نظامیان در کشور عراق و به خاک و خون کشیدن مردم بی دفاع غزه در این نشست هیچگونه اشاره ای به این موضوع نشد در حالیکه آنان باید با محکوم کردن این اقدامات ددمنشانه شکرگزار آرامش حاکم بر کشور که نتیجه تدابیر عالمانه رهبری فرزانه انقلاب و تعامل خوب ایران با کشورهای مختلف جهان است، می شدند.
وی با بیان اینکه بیان چنین مواضعی التزام فرد به ولایت فقیه را نشان نمی دهد تصریح کرد: مگر می شود که نیمی از جامعه مرتد باشند یا از مذهب خارج شوند آن هم در استانی که دارای پیشینه فرهنگی ، و القابی همچون دارالمومنین و دارالمجاهدین است.
نیکبخت اظهار کرد: یکی از سخنران گفتند که ˈما این دولت را دولت جمهوری اسلامی نمی دانیمˈ ، به طور حتم کلمه ˈماˈ موجود در این موضعگیری یک صفت جعلی است و اینگونه اقدامات بیانگر وجود کینه ای است که نمی خواهند دولت راه توسعه و ترقی را بپیمایند.
وی با ذکر اینکه دولت به نظر موافقان و منتقدان احترام قائل است بیان کرد: خروجی نشست ˈمانگرایمˈ چیزی به جز تفرقه نبوده است و تخریب دولت نه تنها زیبنده هیچ فردی نیست بلکه هیچیک از احزاب راضی به این نوع تخریب و مخدوش کردن دستاوردهای نظام نیستند.
استاندار همدان اضافه کرد: تمامی جناح های سیاسی قانونی مورد احترام دولت هستند و تازمانی که دنبال تخریب و ایجاد نگرانی در جامعه نباشند مورد عزت و احترام قرار می گیرند.
وی گفت: دولت برای توسعه کشور برنامه های کارشناسی شده و خوبی دارد و کارگزران نظام اسلامی در سالی که به ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ مزین شده دنبال تحقق منویات رهبری، مطالبات مردم و جامه عمل پوشاندن به وعده ها هستند.
نیکبخت ابراز امیدواری کرد فردی که در کسوت روحانیت اقدام به بیان چنین سخنانی کرده است با گوش دادن به سخنان ضبط شده خود اقدام به موضگیری صحیح و درست کند.
وی ذکر این جمله که ˈبرخی امام راحل را به زانو درآوردندˈ را بسیار نادرست خواند و بیان کرد: آمریکا با همه توان نتوانست ذره ای در اراده امام راحل انحراف ایجاد کند و ایشان به عنوان فردی عالم، فرهیخته و شکست ناپذیر در تاریخ ماندگار شد.
وی افزود: استان همدان محفلی برای ایجاد نفاق و تفرقه افکنی و خشونت و افراط از هر جناحی نیست بلکه باید شایسته و بیش از استحقاق مردم این منطقه برای توسعه استان تلاش کرد.
استاندار همدان یادآوری کرد: پیشتر شخصی با نام ˈرضوی فقیه ˈ با حضور در استان در نشستی بر خلاف هدف برگزار کنندگان این جلسه تعرضاتی بر برخی مسایل داشتند و این نشست را بهانه ای برای مقابله با اصل نظام قرار دادند.
نیکبخت بیان کرد: به دنبال برگزاری این نشست در استان همدان بیشتر میزبانان در اظهار نظرهای مختلف اقدام به محکوم کردن سخنان این شخص کردند.
گردهمایی ˈما نگرانیمˈ با محوریت بازخوانی دغدغه های فرهنگی رهبر معظم انقلاب شامگاه چهارشنبه با حضور جمعی از فعالان سیاسی در تالار معلم شهر همدان برگزار شد.
7525/576



25/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن