تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سخن چون دواست، اندکش سودمند و زیادش کشنده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821049111




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قهرماني تهران و زنجان در تنيس روي ميز و بدمينتون در رامسر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ مرداد ۱۳۹۳ (۱۷:۲۴ب.ظ)
سي و يکمين دوره مسابقات ورزشي دانش‌آموزان پسر کشور-متوسطه اول قهرماني تهران و زنجان در تنيس روي ميز و بدمينتون در رامسر قهرماني تيم تنيس روي ميز تهران و تيم بدمينتون استان زنجان در مجموع تيمي در رقابت هاي پسران دانش آموز متوسطه اول به ميزباني اردوگاه شهيد چمران رامسر رقم خورد.
به گزارش خبرگزاري موج، رقابت ها، پس از اتمام ماراتن پسران مقطع متوسطه اول در دو رشته تنيس روي ميز و بدمينتون در سي و يکمين دوره مسابقات ورزشي دانش آموزان پسر کشور پس از چهار روز رقابت فشرده تيم هاي برتر هر رشته مشخص شدند.
بنا بر اعلام عليپور ناظر فني مسابقات تنيس روي ميز در رده بندي نهايي تيم‌هاي شرکت کننده در اين دوره از رقابت ها پس از تهران که به مقام قهرماني رسيد، تيم استان البرز موفق به کسب نشان نقره شد ضمن اينکه تيم هاي استان مازندران و مرکزي به صورت مشترک به عنوان سوم تنيس روي ميز دست يافتند.
اما بنا به اعلام عرب سرپرست فني رقابت‌هاي بدمينتون، تيم استان زنجان در مجموع تيمي کاپ قهرماني را از آن خود کرد، استان قم به مقام دوم رسيد و تيم استان آذربايجان غربي مقام سومي را به دست آورد.
اما در بخش اخلاق رقابت‌ها، کميته تخصصي اخلاق تيم استان مازندران را در رشته بدمينتون و استان خوزستان را در رشته تنيس روي ميز به عنوان تيم‌هاي برتر اخلاق اين رقابت ها معرفي کرد.
گفتني است استان مازندران در اردوگاه زيباي شهيد چمران از يکشنبه، 12 مرداد، لغايت سه شنبه، 15مرداد ماه، ميزبان بخش اول رقابت هاي بدمينتون و تنيس روي ميز دانش آموزان پسر مقطع متوسطه اول کشور بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن