تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 17 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حقّ فرزند بر پدر ، آن است كه نام خوب بر او بگذارد و او را خوب تربيت كند و قرآن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809961722




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم وحدت دستگاه ها برای اجرای طرح های فرهنگی / کارشناسان هجمه فرهنگی دشمنان را رصد کنند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > آذربایجان شرقی در شورای فرهنگ عمومی آذربایجان شرقی عنوان شد:
لزوم وحدت دستگاه ها برای اجرای طرح های فرهنگی / کارشناسان هجمه فرهنگی دشمنان را رصد کنند
تبریز- خبرگزاری مهر: رییس شورای سیاست گذاری ائمه جماعات کشور بر لزوم وحدت رویه بین دستگاه ها برای انجام طرح های فرهنگی در جامعه تاکید کرد.



به گزارش خبرنگار مهر، نشست شورای فرهنگ عمومی آذربایجان شرقی بعد از ظهر شنبه با شرکت رییس شورای سیاست گذاری ائمه جماعات کشور، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، استاندار و نماینده ولی فقیه درآذربایجان شرقی، ائمه جمعه و فرمانداران استان برگزار شد. رییس شورای سیاست گذاری ائمه جماعات کشوردر این نشست با اشاره به لزوم وحدت رویه بین دستگاه ها برای انجام کار فرهنگی در جامعه گفت: اگر میخواهیم در جامعه شاهد ارتقای فرهنگ باشم باید تمامی نهادها دست در دست هم بدهند نه اینکه با کار ناهمگون برخی فعالیت های فرهنگی مناسب انجام یافته نیز خنثی شود.

حجت الاسلام سید رضا تقوی افزود: باید کارشناسان کشور هوشیار باشند و نسبت به رصد تهاجمات فرهنگی دشمنان اقدام کنند زیرا تنها از این طریق می توان نسبت به حفظ فرهنگ عمومی و ارتقای آن تلاش کرد. وی با اشاره به نقش بی بدیل آذربایجان در حفظ فرهنگ و تاریخ کشور گفت: خطه آذربایجان شرقی در فرهنگ کشور از گذشته تا کنون بسیار تاثیرگذار بوده و باید در شورای فرهنگ عمومی استان از این ظرفیت بیشتر استفاده شود . تقوی ادامه داد: در این زمینه مسئولان استان باید نسبت به ارتقای فرهنگ به وسیله همکاری میان دستگاه های مختلف و به کارگیری فرهنگ اسلامی- ایرانی و آموزه های قرآن کریم تلاش کنند. اختصاص بودجه به شوراهای فرهنگی استان ها در آینده ای نزدیک دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور نیز اظهار داشت: پیش از این شورای فرهنگ عمومی استان ها بودجه ای نداشتند که این بودجه به زودی به آنها اختصاص می یابد تا بدین وسیله شاهد عملی شدن بسیاری از طرح های مصوب این شورا باشیم. حجت الاسلام سیدحسین شاهمرادی ادامه داد: این شورا همواره نقش بالای داشته که این امر را می توان از عضویت مسئولان بالای استانی در این شورا فهمید پس باید نسبت به عملی شدن مصوبات این شورا توسط دستگاه های مختلف اقدام شود.

وی با بیان ضرورت برگزاری مرتب این شوراها گفت: این نشست ها باید به صورت مرتب و ماهانه برگزار شود و باید نسبت به پیگیری مصوبات و اعلام آن ها به دستگاه های مرتبط تلاش لازم انجام گیرد. شاهمرادی ادامه داد:دبیرخانه شورای های فرهنگی استان ها باید بیش از پیش فعال بوده و با دستگاه های عضو شورا ارتباط مداوم داشته باشند . انتقاد از وضع بی حجابی در جامعه نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی نیز با انتقاد از وضع بدحجابی در جامعه گفت: هم اکنون با بدحجابی در جامعه روبرو هستیم که باید در این زمینه راهکار مناسبی در نظر گرفت که خوشبختانه شهرداری تهران توانست در اقدامی خداپسندانه طرح تفکیک جنسیتی را اجرایی کند. آیت الله مجتهد شبستری ادامه داد: از سوی دیگر معضلاتی همچون اعتیاد در جامعه افزایش داشته است که باید در این زمین نیز دست به کار شده و آموزش های لازم را به افراد مختلف جامعه و به خصوص جوانان بدهیم. وی با اشاره به ضرورت پیگیری مصوبات این جلسه و سرعت بخشی در اجرای طرح های مصوب گفت: نباید مصوبات این جلسه ها تنها به شکل حرف باقی بماند بلکه باید به شکل عملی وارد فاز اجرایی آن ها شد. امام جمعه تبریز با بیان اینکه با سرمایه گذاری درست در بخش فرهنگ امکان کاهش بسیاری از هزینه ها وجود دارد، گفت: در صورتی که بتوانیم فرهنگ را در جامعه نهادینه کنیم شاهد کاهش برخی هزینه ها همچون هزینه هایی در حوزه زندان ها، دادگستری، دیوان عدالت اداری و نیروی انتظامی خواهیم بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی نیز دراین نشست به برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی در استان اشاره کرد و گفت: همایش بین المللی فرهنگ مردم در شعر استاد شهریار و برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز از جمله برنامه های فرهنگی این اداره کل است. علی اکبر صفی پور با اشاره به مطرح شدن بحث های مناسب در این شورا گفت: غنی سازی اوقات فراغت و همچنین فراهم کردن محیط بانشاط برای جوانان و نوجوانان از جمله طرح هایی است که در شورا مورد توجه قرار گرفته است.
 


۱۳۹۳/۵/۲۵ - ۱۷:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن