تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801560355




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هلال احمریکی از فعال ترین دستگاه های اجرایی دربحث پدافند غیرعامل است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: هلال احمریکی از فعال ترین دستگاه های اجرایی دربحث پدافند غیرعامل است یاسوج - ایرنا - مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت:جمعیت هلال احمر این استان یکی از فعال ترین دستگاه های اجرایی در بحث پدافند غیرعامل است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، محمود مومن نسب روز شنبه در نشست مشترک با مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد که با هدف بررسی راهکارهای ضروری پدافند غیرعامل در فعالیت های امدادی برگزار شد، افزود: نقش جمعیت هلال احمر و نیروهای امدادی به عنوان یاری گر سایر دستگاه های اجرایی غیرقابل انکار بوده و در تمام بحران ها در صف مقدم خدمات رسانی انجام وظیفه می کند.
وی بیان کرد: جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به عنوان اولین دستگاه اجرایی استان در زمینه سامانه مولد اضطراری انرژی توانسته کار را به مرحله اجرایی برساند که این مهم شایسته تقدیر است.
مومن نسب حضور جمعیت هلال احمر در مواقع بروز حوادث طبیعی و کمک به آسیب دیدگان را از خدمات ماندگار این نهاد دانست و گفت: نیروهای امدادی هلال احمر نماد ایثارگری، مقاومت و خدمت بی منت به مردم هستند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست به خدمات متعدد این نهاد در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: پدافند غیرعامل از جمله موضوعاتی است که در مواقع بحران باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
مسعود مثنوی نخستین گام در پدافند غیرعامل را دشمن شناسی دانست و افزود: شناخت تفکر، اهداف، قدرت و توانمندی های دشمن باید در این زمینه به خوبی انجام شود.
وی بیان کرد: جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در بحث پدافند غیرعامل می تواند نقش تاثیرگذاری را ایفا کند و در راستای آن از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.
671/7533



25/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن