تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 15 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814142411




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باند سرقت منزل و خودرو در اراک منهدم شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: باند سرقت منزل و خودرو در اراک منهدم شد اراک- ایرنا- رییس پلیس آگاهی استان مرکزی گفت: یک باند سه نفره سرقت از منزل و خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این استان در اراک متلاشی و اعضای آن دستگیر شدند.


به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ˈرضا احمدیˈ افزود: با اعلام سرقت هایی متعدد از منزل و خودروهایی شهروندان اراکی به مرکز فوریت های پلیس 110 شهرستان اراک، موضوع برای بررسی دقیق به کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ارجاع شد و گروهی از کارآگاهان تحقیقات تخصصی و کارشناسی را برای بررسی موضوع شروع کردند.
وی ادامه داد: در بررسی صحنه سرقت های منزل مشخص شد که بیشتر سرقت ها در حدود ساعت های 19 الی 22 رخ داده و سارقان با اطلاع از عدم حضور ساکنان منزل با شگردهایی خاص در ورودی را گشاده و اقدام به سرقت اشیاء و اموال با ارزش چون طلا و جواهرات و وجه نقد می کردند.
رییس پلیس آگاهی استان مرکزی گفت: همچنین تجهیزات خودروهایی که فاقد ابزارهای ایمنی بودند با شکسته شدن شیشه خودرو مورد سرقت قرار می گرفت.
سرهنگ احمدی اظهار کرد: با تحقیقات جامع کارآگاهان پلیس آگاهی و بررسی سوابق سارقان، عضو اصلی باند سرقت در اراک شناسایی شد و برنامه ریزی عملیاتی برای دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: با ادامه تحقیقات کارآگاهان محل اختفای وی در اراک شناسایی و در هماهنگی با دستگاه قضایی، متهم دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی انتقال شد.
رییس پلیس آگاهی استان مرکزی خاطر نشان کرد: در بازجویی هایی کارآگاهان از متهم ، وی در ابتدا منکر هر گونه ارتباط با سرقت های انجام شده بود که با ارائه مدارک و مستندات ، متهم اعتراف به 37 فقره سرقت از منزل، خودرو و مغازه به کمک همدستانش کرد.
سرهنگ احمدی گفت: متهم در اظهاراتش بیان کرده که به علت بیکاری، اعتیاد و مشکلاتی که در تامین هزینه های امرار معاش داشته مبادرت به این سرقتها کرده است.
وی افزود: با اعترافات متهم برنامه ریزی لازم برای دستگیری دو همدست دیگر او نیز انجام شد و کارآگاهان موفق شدند در عملیات جداگانه هر دو سارق دیگر را دستگیر کنند .
رییس پلیس آگاهی استان مرکزی بیان کرد: تا کنون 24 نفر از مالباختگان شناسایی و اموال مسروقه به آنان عودت داده شده است و تحقیقات برای شناسایی دیگر مالباختگان نیز ادامه دارد.

*** کشف 16 راس احشام سرقتی در شازند
فرمانده انتظامی شهرستان شازند از کشف و ضبط 16 فقره احشام سرقتی در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ ˈاحمد رضا چگنیˈ گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام از یکی از روستاهای اطراف شازند و شکایت تعدادی از دامداران این منطقه تیمی ویژه برای بررسی موضوع تشکیل شد .
وی افزود: پس از تحقیقات گسترده پلیس، سارق که اهل و ساکن یکی از شهرستان های همجوار است شناسایی و شب گذشته و در حین ارتکاب جرم دستگیر شد .
وی گفت: از محل اختفای این سارق 16 راس گاو و گوسفند سرقتی کشف شده که پس از شناسایی به مالباختگان تحویل داده شد .
سرهنگ چگنی اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

*** 10 مجروح مولود نامبارک حوادث رانندگی در محورهای مواصلاتی استان مرکزی در شبانه روز گذشته
رییس پلیس راه استان مرکزی گفت: 10 مجروح مولود نامبارک حوادث رانندگی این استان در شبانه روز گذشته است.
سرهنگ ˈمهدی حسنیˈ افزود: یکی از این حوادث جاده ای در ساعت 14 و 15 دقیقه دیروز جمعه بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در محور توره – ملایر اتفاق افتاد که پنج سرنشین خودرو مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.
وی گفت: علت این حادثه عدم توجه به جلو راننده خودرو و واژگونی آن بوده است.
وی افزود: حادثه دیگر در ساعت 19و20 دقیقه شب گذشته در محور ازنا- خمین بود که بر اثر برخورد کامیون بنز کشنده با یک دستگاه پژو 405 رخ داد و در این سانحه پنج نفر از سرنشینان خودروی سواری مجروح و به بیمارستان ولیعصر (عج) اراک منتقل شدند .
سرهنگ حسنی علت این سانحه را عدم رعایت حق تقدم در گردش به چپ کامیون اعلام کرد .
کشفیات سرقت از ابتدای سالجاری تا کنون در استان مرکزی 14 درصد افزایش یافته است.ک/1
716/560/



25/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن