تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در هيچ كارى به مردم اميد نبندد و همه كارهاى خود را به خداى عزوجل واگذارد، خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820828922




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داعش:ما فرشته ایم!/روایت شاهدان عینی از جنایات فرشته ها


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: داعش:ما فرشته ایم!/روایت شاهدان عینی از جنایات فرشته ها


ابوبکر البغدادی در افاضاتی جدید! سربازان داعش را فرشتگان الهی در روی زمین معرفی کرد و گفت: سربازان گروه داعش مرتکب اشتباه حتی اشتباهات فردی نمی شوند و ریختن خون مخالفان این گروه حلال است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ابوبکر البغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش، ضمن هشدار به مخالفان این گروه گفت: سربازان داعش فرشتگان الهی در روی زمین هستند. بغدادی از پایگاه شبکه اینترنتی اجتماعی توئیتر اعلام کرد: سربازان گروه داعش مرتکب اشتباه حتی اشتباهات فردی نمی شوند و ریختن خون مخالفان این گروه حلال و مباح است. به نظر می رسد، پس از جنایت های نفرت انگیز اخیرداعش، که تمام سنین و همه طبقات، به ویژه زنان و کودکان بی دفاع را در برگرفته است، حالا این گروه تروریستی، که دیگر دست تا آرنج خونین آنان برای همه ی دنیا نمایان شده، به فکر تطهیر خود افتاده اند و حتی خود را تا حد معصوم بالا برده اند و مقام عصمت برای خود قائل شده اند!...   روایت آوارگان عراقی از جنایتهای داعش:
دانلود       داعش، 80 نفر از ایزدی ها را در روستایی سربرید مسئولان کرد اعلام کردند: داعش 80 نفر از اقلیت های ایزدی را در روستایی در شمال عراق سربرید.
برابر این گزارش، به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، هوشیاری زیباری یکی از رهبران کرد، گفت: تروریست های داعش، با تجهیزات نظامی وارد این روستا شدند و تحت لوای دین، شروع به کشتن اقلیت های ایزدی کردند.
وی تصریح کرد: پس از اینکه این افراد با درخواست داعش مخالفت کردند، اعضای داعش به این روستا حمله کردند و آنها را به قتل رساندند.
این در حالی است که همچنان عملیات تخلیه اقلیت های ایزدی، به مناطق امن ادامه دارد.  
دانلود     تدریس شیمی و فلسفه ممنوع! شماری از مفتی های گروه تروریستی داعش، تدریس دروس شیمی و فلسفه را حرام و ممنوع اعلام کردند. بر اساس این گزارش به نقل از وای نیوز از بغداد، دیده بان حقوق بشر سوریه به نقل از منابع آگاه در شهر الرقه اعلام کرد: گروه تروریستی داعش از شماری از مدیران و معلمان مدارس خواسته است، برای تدوین شیوه اسلامی تدریس، در مدارس شهر الرقه و اطراف آن گردهم آیند. این منابع تصریح کردند: گروه تروریستی داعش در پی امتناع نظام حاکم در سوریه از واریز حقوق کارکنان، معلمان و مدیران وعده داد، دستمزدهای مناسبی در اختیار آنان قرار خواهد داد. این گروه همچنین تدریس مواد درسی شیمی و فلسفه  را به علت کفرآمیز بودن این دروس ممنوع و حرام اعلام کرد.   داعش آمریکا را وارد دومین جنگ خونین عراق می کند رای الیوم در مقاله ای نوشت: داعش، آمریکا را وارد جنگ خونین دومی در عراق خواهد کرد که در نهایت امر به جنگ طائفه ای منتهی می شود که کل منطقه را در برگیرد.       برابر این گزارش، در ادامه این مقاله با توجه به مواضع آمریکا در قبال حوادث عراق و حملات داعش  آمده است، دولت اوباما اعلام کرد، نیروهای زمینی به عراق نمی فرستد و به حملات هوایی بسنده می کند، اما چه کسی گفته است این حملات می تواند مشکل را حل کند. همین اقدام را آمریکا ومتحدانش در لیبی به عمل آوردند و نظام لیبی را ساقط کردند، اما نتایج آن فاجعه آمیز بود و حتی بسیاری ها در لیبی، حسرت روزهای رژیم دیکتاتوری سابق را می خورند.
جنایات داعش
  آمریکا و تز نخ نمای تفرقه بینداز و حکومت کن! البیان نوشت: آمریکا برای نهادینه کردن دو دستگی های دینی و نژادی، داعش را در منطقه به وجود آورد. براساس این گزارش، روزنامه البیان چاپ امارات در گزارشی نوشت: بدون شک حملات هوایی آمریکا به داعش در مناطق محدودی از شمال عراق، آن گونه که ادعا می‌کنند، برای دفاع از یک گروه دینی یا یک اقلیت نبوده است. آنچه در کشورهای عربی رخ می‌دهد، طرح آمریکا برای تقسیم کشورهای عربی است و سیطره داعش بر برخی استان های عراق از این طرح دور نیست؛ زیرا هدف آشکار نیروهای غربی استعماری تقسیم عراق به سه کشور سنی نشین، کردنشین و شیعه نشین و ایجاد یک وضع سیاسی جدید در سه اقلیم مستقل است. در ادامه این مقاله آمده است: آمریکا به دنبال راهی گشت که آن را کمک و نحوه تقسیم کردن عراق را آسان می‌کند و  دستیابی به این هدف جز با نهادینه کردن دو دستگی های دینی، نژادی، مذهبی و فرقه ای ممکن نیست به همین دلیل و به گفته برخی تحلیلگران، داعش را برای تقسیم منطقه خلق کرد. به نوشته البیان، هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه سابق آمریکا، برای اولین بار این واقعیت را فاش کرد که داعش سیاست های آمریکا را عراق اجرا می‌کند.

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید


شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن